Eläimet

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
kallu2
Noviisi

Re: Eläimet

Viesti Kirjoittaja kallu2 » 05 Heinä 2019, 11:45

Näinpä tuossa aiemmin camsurf:ssa suomalaisen naisen ja koiran :O Karkasi mokoma ennen kun ehdin edes tervehtiä. Laita yv jos sattumalta tunnistat itsesi.

Carodenius
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Carodenius » 13 Heinä 2019, 20:38

Olen kahden uroskoiran omistaja. Toinen ei tosin vielä ole sukukypsä. Päivittäin saa uros ottaa minut jos haluaa. Ei tosin anna ottaa suihin ikinä ja inhoaa nalkkiin jäämistä. Vetää itsensä aina viime hetkellä ulos.

Hakusessa ollut pitkään muitakin koiranomistajia. Koirattomilta tulee kyllä loputtomasti yhteydenottoja mutta muut omistajat ovat harvassa.

KoiraKaveri
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 13 Heinä 2019, 23:10

Carodenius kirjoitti:
13 Heinä 2019, 20:38
Olen kahden uroskoiran omistaja. Toinen ei tosin vielä ole sukukypsä. Päivittäin saa uros ottaa minut jos haluaa.
Kateellinen. On tyttökoirankin kanssa tottakai ihanaa, mutta astuttavaksi tulemisen tahdon vielä kokea, se toteutuu kai viimeistään seuraavan koiran kanssa sitten. Minullakin on juuri tuo mielessä, että antautua vain nöyrästi ja antaa uroksen ottaa irti mitä mielii. Oman narttukoirani kanssa tykkään sen kovakouraisesta suutelusta. Jos en avaa suutani niin se etuhampailla kaivautuu pakolla suuhun ja se on kiihottavaa. Eilen laukesin niin, että makasin sängyllä ja emme edes olleet fyysisessä kosketuksessa, vaan se makasi vieressäni, minua vastapäätä ja suudeltiin. Pidin kättä sen kaulalla ja laukesin lopulta orgasmiin koskemattakaan itseäni. Tosin oltiin peuhattu ennen sitä jo aika pitkään.

Olen aina halunnut parisängyn ja ostin juuri sellaisen, siinä on runsaasti tilaa meille molemmille niin peuhaamiseen, kuin rapsutteluun.
Carodenius kirjoitti:
13 Heinä 2019, 20:38
Ei tosin anna ottaa suihin ikinä...
Totutin oman koirani pimpin nuolemiseen pienissä erissä, ensin vain hyväilin sormin hieman eri päivinä, sitten rohkenin nuolla vähän. Nykyisin se antaa nuolla vapaasti mutta pitempään sitä tehdessäni, se kumartuu ylös selinmakuulta ja nuolee itse, kai kutittaa?
Tosin olet kokenut joten tuossa ei taida olla mitään uutta.

Koirani suihinotto jossa se ottaa minulta, on jäänyt, se ei päässyt mahlan makuun vaan nuoli vain kehujen ja palkkion vuoksi - mahla ei maistunut. Tämä vei maun koko hommasta, kuin opettaisit koirasi nuolemaan pistorasiaa seinässä ja palkitset ja kehut - kyllähän se siihen oppii mutta... Halusin nimenomaan kokea RobinHundin kertomuksen ja siinä tuo, että koira saa lopuksi kovasti himoitsemaansa herkkua oli se juju jota hain. Jokainen koira on persoona ja joka koiran kanssa on omat puolensa, meillä se on fyysinen läheisyys. Sen kanssa saa rakastella niin.

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 14 Heinä 2019, 15:09

KoiraKaveri kirjoitti:
13 Heinä 2019, 23:10
Koirani suihinotto jossa se ottaa minulta, on jäänyt, se ei päässyt mahlan makuun vaan nuoli vain kehujen ja palkkion vuoksi - mahla ei maistunut.
Harmillista - toivoin että tyttö olisi oppinut. Onneksi saat nauttia sen kanssa monilla muilla tavoilla.

Bimies52
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Bimies52 » 17 Heinä 2019, 22:55

Mielenkiintoinen ketju ja hienoja tarinoita usealtakin kirjoittajalta. Enpä lähtisi ketään ihmistä tuomitsemaan sen takia, että harrastaa seksiä halukkaan koiran, lehmän tai vaikkapa hevosen kanssa.

touhutimo
Noviisi

Viesti Kirjoittaja touhutimo » 19 Heinä 2019, 19:43

Ja ennenkun lähtee muita tuomitsemaan niin voi miettiä että jos olisi kasvanut 100 vuotta sitten maatilalla jossa vastakkaisen sukupuolen kanssa peuhaaminen olisi kiellettyä niin olisiko tullut mentyä salaa navettaan naimaan hiehoa tai vaikka perheen koiraa. Itse voin kyllä tunnustaa että varmaan olisin vaikak nykyään yhtyminen eläimeen ei kiinnosta.

um84
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja um84 » 20 Heinä 2019, 20:19

Tuota... Selailin YouTubea ja törmäsin erääseen hieman hämmentävään videoon

https://youtu.be/HNMq8XS4LhE
um84 was here too?

KoiraKaveri
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 20 Heinä 2019, 23:07

um84 kirjoitti:
20 Heinä 2019, 20:19

Hiljaiseksi veti...
_________

Jos puhuu vakavasti.

Naiskohtaukset ei kiihottanut lainkaan mutta heti lammaskohtauksesta eteen päin mielenkiinto heräsi. Eilen tuli nuori saksanpaimenkoira hieromaan tuttavuutta koirani kanssa, kun olimme lenkillä. Tykkään myös poiketa pihan ohi jossa on iso, komea uros.

Luulen, että moni zoofiili täällä, jos saisi kelata elämän alkuun ja valita seksuaalisuutensa, saisi valita ihan tavallisen heteron jos tahtoisi... Olisihan se elämä helpompaa niin mutta tietäessä millainen elämästä ja itsestä tulee... Ei ole annettu mitään eväitä normaaliin elämään ja seksuaalisuus on vain mennyt näin. olen zoofiili ollut aina ja mitä itse olen tästä ajatellut, niin eläinseksi on jännää ja se jokin oma juttu. Koulun kakkosluokalla aloin fantasioida eläimistä, en tiennyt seksuaalisuudesta mitään mutta tuntui hyvältä mennä lattialle vatsalleen ja kuvitella aapisessa olevia eläinhahmoja päälleen. Olen ollut homo jonkin aikaa, fantasioin kaveristani ala-asteen aikoina mutta se sammui ylä-asteen alkaessa täysin. (Mekafiili olen myös, ja autot ovat osa mielestäni todella seksikkäitä.)

Rakastan koiraani ja elän sen kanssa parisuhteessa, sellaisessa joka sopii ihmisen ja koiran välille.

Molemmat nauttivat noista yhteisistä hetkistä mahdottomasti, koira itse pyytää sänkyyn päivittäin. Nautin seksuaalisesti ja tänään annoin sen suudella niin paljon kun se jaksoi. Rapsuttelen sitä joka päivä todella paljon ja haluan tuottaa sille nautintoa ja iloa. Koiralla on kaikkea sitä mitä toivoa saattaa, se on uskollinen, vilpitön, kiitollinen, ei höpötä, ihmisille ei käy mikään, se on melkein aina kaikkeen valmis. Ihmisen iho on mielestäni inhaa, eihän ihminen pärjää koiralle kauneudessa alkuunkaan, koiran turkki on ihana. Kun rakastelen sen kanssa, hyväilen ja tungen kasvot välillä sen turkkiin ja nuuhkin sitä ihanaa turkkia. Koiran tassutkin ovat niin mahdottoman suloiset. Ei yksikään ihminen saa niin usein hymyä aikaan kuin iloinen koira ja onhan tuo seksikäs kuin mikäkin. Varsinkin nyt kesällä, kun sillä on lyhyt kesäturkki ja sen peppu ja vartalo pääsee oikeuksiinsa. Kukaan muu ei saa sitä lenkille mukanaan, se vahtii kotona minua ja, rakastan sitä.

RobinHund
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 21 Heinä 2019, 17:22

um84 kirjoitti:
20 Heinä 2019, 20:19

Mitä siinä on? En millään viitsisi tehdä Google-tiliä yhden videon takia.

Bimies52
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Bimies52 » 21 Heinä 2019, 19:33

^ https://vimeo.com/24550780 Tämähän sieltä löytyy.

Vastaa Viestiin