Foorumin toiminnasta ja tulevaisuudesta

Foorumin kehitykseen ja toimintaan liittyvät keskustelut tänne
raippa
Noviisi

Re: Foorumin toiminnasta ja tulevaisuudesta

ViestiKirjoittaja raippa » 14 Joulu 2011, 22:01

Olin itse IT sivuston seuraaja ja kommentoinkin silloin tällöin. Minusta nyt on ihan turha enää haikailla IT:tä se on mennyttä aikaa. Sääli sinänsä. Ihmettelinkin silloin kun vielä oli pystyssä, että hyvin hoidettu homma koska käyttäjiä oli aika paljon. Tosiasiassa en tiedä kuinka paljon siellä oli kylmiä käyttäjiä. Kerran kirjautuneet eikä ikinä mitään kirjoitelleet.
Nyt eletään tätä aikaa ja en ole löytänyt parempaa paikaa jakaa jotain, mahdollisesti jopa ajatuksiani yhdestä ihmisen luonnollisemmista asiasta eli seksuaalisuudesta. En oo mikään seksuaaliterapeutti, mutta muistan miten innolla IT foorumilla otettiin vastaan muutama ajatukseni esimerkiksi nautinnollisesta itsetyydytyksestä. En kirjoitellut kovin paljon sielläkään, mutta kommentoin minua kiinnostaviin aiheisiin. Sivuston ylläpitäjälle Pekalle? haluan ilmoittaa että jos jaksat tätä pystyssä pitää minä avustan haluamallani summalla. Toivon muidenkin tajuavan, ettei tällasta voi ainakaan yksi henkilö mitenkään pitää pystyssä ilma pikkuavustuksia. Tää on elämää. Realiteettia. En nyt katsonut kuinka monat käyttäjää täällä on mutta jos vaikka puolet lahjottas haluamansa summan vaikka vittu euron tai viis mitä se on keltään pois ? Mitä sillä muka kaupast saa?
Se on eteenpäin, Vai mitä Pekka?
Vielä täällä on aika hiljaista. Toivon ettei tämäkin kuole.
-sORI MAhdolliset kirkotusvirheet -
:D
rmrm
Novellisti

ViestiKirjoittaja rmrm » 14 Joulu 2011, 22:24

Tuolla chattipuolella on toimintaa. Vilske käy. http://chat.seksifoorumi.net
Jos ei joku muu, niin sitten minä
miiamatilda
Noviisi

ViestiKirjoittaja miiamatilda » 16 Joulu 2011, 14:39

PuuhaPeTe kirjoitti:Toi paypal on kätevä kyllä, vielä katevämpi olis perustaa palvelu tekstiviesti, joka oli numerolta hyvin lähellä bb finaali äänestystä ja rahaa tulis vahingossa..
---
Pieni panos heitetty, ostaessa tavaraa ulkomailta eri valuutoilla, jää helposti paypaliin roikkumaan nimenomaan pieniä summia, näitä sitten olen käyttäny mitä ihmeellisempiin asioihin, joten joulukuun ajan kaupoista jäävät pikkueurot ja sentit sijoitan tänne

Itse tajusin saman, itselläkin jäänyt paypaliin vähän rahaa roikkumaan ja heitin niitä sitten hyvään tarkoitukseen, sillä en missään tapauksessa halua, että sivut suljettaisiin...
Pekka
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Pekka » 12 Maalis 2012, 18:03

Hyviä uutisia:

Sain sivustolle edullisen hosting-palvelun, eli sivusto jatkaa toimintaansa näillä näkymin myös huhtikuun jälkeen. Lisäksi voin lopettaa rahan ruinaamisen käyttäjiltä. ;)
Seksinovellit.com | Foorumin säännöt |
Seksichat

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen
Fr11kk1
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Fr11kk1 » 12 Maalis 2012, 19:23

Pekka kirjoitti:Hyviä uutisia:

Sain sivustolle edullisen hosting-palvelun, eli sivusto jatkaa toimintaansa näillä näkymin myös huhtikuun jälkeen. Lisäksi voin lopettaa rahan ruinaamisen käyttäjiltä.

Hienoa, tämä ansaitsee kaksi peukkua kahdesta :D
Wagner
Noviisi

ViestiKirjoittaja Wagner » 02 Huhti 2012, 14:34

Pekka kirjoitti:Hyviä uutisia:

Sain sivustolle edullisen hosting-palvelun, eli sivusto jatkaa toimintaansa näillä näkymin myös huhtikuun jälkeen. Lisäksi voin lopettaa rahan ruinaamisen käyttäjiltä.

Hyvä homma! Tässä aika vasta olen tämän sivuston löytänyt ja harmittaisi kovasti, jos saman tein alta menisi.
irsd
Noviisi

ViestiKirjoittaja irsd » 09 Huhti 2012, 15:32

Moderaattorit voisi vähän noita lainauksia siistiä, ei niitä kaikki kuvia tarvitse lainata, eikä edes koko viestiä jos se on juuri se edellinen. Hitailla yhteyksillä ainakin aika helvettiä ladata sivua, jos siinä vielä samat kuvat on monta kertaa.
PuuhaPeTe
KiihkoMode

ViestiKirjoittaja PuuhaPeTe » 09 Huhti 2012, 17:08

Tuli juuri mieleen sama kun katselin salkkari triidiä, siivoilen pahimpia illan mittaan
Pekka
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Pekka » 19 Elo 2013, 15:07

Foorumin ja novellien tulevaisuus ovat jälleen vaakalaudalla ylläpitokustannusten nousun vuoksi. Koska kävijämäärät täällä sekä novelleissa ovat kasvaneet räjähdysmäisesti, sivuston ylläpitokustannukset nousevat n. 320 euroon vuodessa.

Valitettavasti minulla itselläni ei ole enää varaa pitää sivuja pystyssä harrastuspohjalta, joten joudun jälleen vetoamaan yhteisön apuun. Olen valmistautunut itse maksamaan kuluista n. 180 euroa, mutta jollen saa loppusummaa kasaan niin valitettavasti joudun sulkemaan sivustot tai siirtämään ne jonkun toisen tahon hallintaan. Mainostuloja en sivustoilta halua, koska mainokset ovat lähinnä ärsyttäviä ja ne myös vähentävät sivustojen itsenäisyyttä.

Jos haluat lahjoittaa sivuston ylläpitoon, niin voit tehda sen tilinumerolle:

Pekka K / FI5080002525444625 (Sampo/danske)

Kaikki lahjoitetut rahat menevät jälleen lyhentämättöminä sivustojen ylläpitoon ja kehitykseen, ja jos lahjoituksia tulee paljon, niin lahjoitan ylimenevän osan Irti Huumeista Ry:lle.

Yst. terv.,

- Pekka
Viimeksi muokannut PuuhaPeTe, 19 Elo 2013, 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Pankin nimi - Puuhis
Seksinovellit.com | Foorumin säännöt |
Seksichat

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 19 Elo 2013, 15:53

Heitän muutaman kympin tilille jahka käyn kaupungilla. Eikös Sampo ole nykyisin Danske Bank?

Palaa sivulle “Foorumin kehitys ja toiminta”