Top, btm vai versatile?

Täällä keskustellaan homo- ja biseksuaalisuudesta.

Kumpaa olet

2
4%
Versatile top
11
21%
Versatile
8
15%
Versatile btm
13
25%
Btm
17
33%
En määrittele mihinkään yllä olevista
1
2%

Ääniä yhteensä: 52

demolitionman99
Noviisi

Re: Top, btm vai versatile?

Viesti Kirjoittaja demolitionman99 » 10 Marras 2018, 10:53

vers/top. Enimmäkseen panopuolella mut muutamia kertoja on tullu oltua ottavakin osapuoli. :oops:

KoiranPoikanen
Noviisi

Viesti Kirjoittaja KoiranPoikanen » 02 Joulu 2018, 02:11

Oikeastaan kaikki käy.

Addikti
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Addikti » 02 Joulu 2018, 02:25

Mä olen 100% BTM, joskin vähään aikaan ei ole tullut kenellekään antauduttua, jos nykyistä puolisoa ja straponia ei lasketa :D Mut joka tapauksessa, miehiä en ole koskaan halunnut päästä panemaan, tykkään paljon enemmän olla itse se osapuoli joka pääsee nauttimaan ;)

leluman
Noviisi

Viesti Kirjoittaja leluman » 28 Joulu 2018, 01:43

BTM. Vain leluista kokemusta,ne tekee HYVÄÄ. En halua hyväilyä,suudelmia tms...Vain aitoa munaa. Ehkä vaikea käsittää,Lelut tekee hyvää,ja nyt haluan aitoa,ilman sen kummempia tunteita.

jasso80
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja jasso80 » 08 Helmi 2019, 07:54

leluman kirjoitti:
28 Joulu 2018, 01:43
BTM. Vain leluista kokemusta,ne tekee HYVÄÄ. En halua hyväilyä,suudelmia tms...Vain aitoa munaa. Ehkä vaikea käsittää,Lelut tekee hyvää,ja nyt haluan aitoa,ilman sen kummempia tunteita.

Mä ainaki ymmärrän sua. Itel ihan sama. Runkkut viel menee mut en mäkää haluu ku kullia vaa peppuu jos pääsen miehen kans touhuu. Dildot on iha jees mut kyl se paras fiilis tulee ku oot kontillas ja sua tarrataan lantiosta kii ja tunnet ku jäykkä kulli uppoo sun peppuun ja alkaa soutaa siel eestaas.

syrral
Noviisi

Viesti Kirjoittaja syrral » 08 Helmi 2019, 18:07

Bottom, miehet ei varsinaisesti kiihota vaan muna, se että useampi mies panisi samaan aikaan olisi vielä parempaa. Ennen ajattelin että joo munaa olisi ihan kiva kokeilla koska kyllä sormet ja kurkkukin tuntuu mukavalta pyllyssä niin miksei munakin, nykyään olen huomannut ajattelevani että onkohan tuolla iso ja kuinka mahtavaa olisi jos tuo panisi minua. Laitelkaa vaan viestiä ihan rohkeasti, oon 19-vuotta ja Kymenlaaksosta
On helpompaa luetella mikä minua ei seksissä kiinnosta, joten rohkeasti vain laittamaan yv, ja uskon kyllä että juttumme kohtaavat

Neon
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Neon » 26 Touko 2019, 19:31

Vers bottom. Hirveästi ei kiinnosta kajota toisen miehen peppuun, mutta ehkä se johtuu siitä kun olen jo niin orientoitunut olemaan btm ja sitä taas oon osittain ihan käytännön syistä. Jos olis panemiseen soveltuva varustus luonnostaan, niin ehkä sitä olis innostunut työntelemään toiseen. Sträppärin kyllä omistan ja jos joskus sattuu kohdalle mies joka haluaa olla myös pantavana, niin toki voin kokeilla. Ehkä siitä alkais itsekin tykätä. :) Mutta tuun varmasti aina olemaan miesten kanssa enimmäkseen bottom, koska on se vaan niin hyvää olla alla ja saada kullia. :D

Antti
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antti » 29 Touko 2019, 01:06

Omassa tilanteessani mieskaverin kanssa molemmat saamme ja annamme tasapuolisesti. Homma toimii loistavasti ja nautin joka kerta.

Jos mennään ihan fantasiatasolle; haluaisin ehdottomasti panna kaikkia nuorempia ja vastaavasti olla pantavana kaikille itseäni vanhemmille.

Bimies52
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Bimies52 » 17 Heinä 2019, 22:35

Btm. Onhan se miehen kyrpä mukavaa katsottavaa ja kosketeltavaa. Kiihottavaa kun saa suun täydeltä herkkua nieltäväksi tai lastin peppuun, ilman vastapalvelusta tietenkin ;) Viime kerrasta on kyllä harmittavan kauan aikaa, mukava olisi näin kesän kunniaksi vaikka luonnossa helpottaa jonkun mukavan miehen paineita :D

tyntyn
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tyntyn » 10 Elo 2019, 02:29

Vers/bottom. Ja enempi siis se bottom, tykkään esim. BDSM ja bondage jutuista ja kyllä ehdottomasti olen paljon enempi bottom ja sub.
Yhden eksän kanssa oli vähän ongelmaa välillä kun molemmat oltiin enempi bottom (mutta silti vers) ja pari kertaa jäi panot panematta kun kumpikaan ei ottanu ohjia. :lol: Yleensä saatiin jonkinsorttinen päätös aikaan, lähinnä vain tutkimalla että kumpi sattuisi olemaan enempi sillä tuulella. Tai ihan vaan runkattiin toisiamme/itseämme.

Ja oon käyttäny omaa strappia niin mieheen kuin naiseen, kumpaankin reikään (en tosin yhtäaikaa molempiin).

Fantasioissakin melkeen aina vaan jonkinlaista melaa mulle joka reikään, en edes muista koska olisin viimeksi itse fantasioinut jonkun toisen panemisesta, mutta joskus sitäkin on tullut tehtyä. Ja jos kuvittelen itselle strapin tai vehkeen niin yleensä ajattelen että joku käyttää sitä omaan tyydytykseensä, eli siinäkin minua otetaan. ;) Ja yleensä samalla mua pannaan muuallekin.

Vastaa Viestiin