Omaan pissaleikkifetissiin tuli kipinä jo nuorena,jälkeenpäin on monesti tullut fantasioitua mitä olisikaan voinut tapahtua jos olisin ollut rohkeampi.
Ja tajunnut alunalkaenkin mistä on kyse.. Kerrotaas taustoja ensin.
Parhaan kaverini Tuula-äidistä(joka herätti vuoden päästä pikkarifetissini) muutama kaveripiirimme poika kertoi luottamuksellisesti että he olivat nähneet Tuulan kuset housuissa.
Oli tullut polkupyörällä pihaansa poikien leikkiessä siellä ja vaaleat kesähousut olivat olleet selvästi märät.
Minä sinisilmäisenä ja kaikkitietävänä heti puolustelin että "Ei ei,jos satula on vähän rikki niin vaahtomuovi imee sateessa vettä ja kastelee sitte päälleistuvan perseen.Tietysti,senkin Hölmöt."
En uskonut heidän vakuutteluja että Tuulan housut oli nilkkoihin asti märät,ja asia unohtui kokolailla mielestä yli vuodeksi,ja silloin katsoin jo Tuulaa ihan eri tavalla.

Eli asiaan:
Olimme veljeni ja kaverini kanssa hänen vanhempien mökillä, Tuula-äidin mukana.Perheen isä tulisi illalla töistä päästyään seuraamme.Minä ja veljeni pääsimme usein heidän mukaansa koska omaa mökkiä meidän perheellä ei vielä tuolloin ollut.
Itsellä tietysti mielessä poltteli mahdollisuus päästä Tuulan pilluntuoksuisia pikkuhousuja haistelemaan.
Me pojat putsasimme ja laajensimme uimarantaa repimällä kaisloja irti,Tuula touhuili omiaan pihassa ja sisällä,välillä pyörähtäen luonamme.Asunaan hänellä oli yksiosainen uimapuku,en tuolloin pitänyt sitä edes seksikkäänä asuna.
Jossakin vaiheessa lähdin hakemaan mehukannua sisältä,Tuula oli siinä pihassa marjapensaiden vieressä,osittain selin minuun päin.Menin sisälle ja lasiverannalta näin Tuulan notkistavan selkäänsä perse pitkällä,
toisella kädellään hän veti uimapuvun haaraosaa sivuun ja antoi kusen tulla! Näin selvästi miten kusta valui pitkin Tuulan kättä ja reisiä,hän ei todellakaan pissannut siististi vaan tuntui että tahallaan kasteli itsensä pissallaan.Minä hölmö en uskaltanut edes katsella
loppuun asti vaan pissasuihkun vähän pienetessä karkasin keittiöön noutamaan mehukannua,lähtiessäni Tuula jo käveli edelläni ja kysäisi jotakin vedessä touhuavilta pojilta itsekin veteen kahlaten.Uituaan pienen (pillunhuuhtelu?)lenkin
hän lähti kohti mökkiä ilmoittaen pian aloittavansa ruoanlaiton.Minä istuin uikkareissani laiturilla ja siinä vasta alkoi kullini heräilemään kun juuri näkemäni kohtaus meni vihdoin jakeluun.Laskeuduin itsekin veteen ettei veli ja kaveri
huomaisi seisokkiani.Sillä reissulla en tilanteiden vahtimisesta ja yrityksistä huolimatta nähnyt muuta vastaavaa,ja mikä pahinta,Tuulan käytettyjä pikkuhousujakaan en löytänyt hätäisillä etsinnöilläni.
Mahdollisuuksiakin oli kovin vähän,tuntui että aina jompikumpi pojista tai perheen vanhemmista oli vierelläni.
Paljon myöhemmin tajusin sitten että Tuulalla taisi olla enemmänkin fetissejä,mukavan mutta puolijuopon miehen vaimona hänellä oli varmasti paineitakin joita rohkea nuorimies olisi voinut helpottaa ??
Jälkeenpäin vuosien mittaan löysin heillä kyläillessä Tuulan pissaleikeistä lisätodisteita.Kerran pyykkikopassa oli kusesta märät pikkuhousut,sukkahousut ja hame.Eräänä päivänä hänen yllään olleet farkut oli iltapäivällä litimärkänä ja pissalta tuoksuvina kylpyammeessa.Menin itseasiassa vessassa käymään juuri sen takia kun huomasin Tuulalla farkkujen vaihtuneen kesähousuihin,ajattelin olisiko nyt tuoreet vituntuoksuiset pikkarit pyykkikopassa? Ei ollut,oli siis Tuula tainnut olla paljas vittu farkkuja hieroen koko kyläilyni ajan.Sitten kylppärissä päästänyt kusisuihkun housuihinsa,olisipa tehnyt sen siinä edessämme! Olen miettinyt kuinka paljon kaverini tiesi äitinsä touhuista,luulisi että vihjeitä,tuoksuja ja lätäköitä olisi tullut joskus vastaan?
Usein tulikin Fantasioitua miten yllättäisin kaverini nussimasta Tuula-äitiään,siitähän olisi sitten helppo itse liittyä mukaan.Ja kenenkään ei tarvitsisi erikseen lähteä pissatauolle!