Mitä fetissejä sinulla on?

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Sleepy
Noviisi

Re: Mitä fetissejä sinulla on?

Viesti Kirjoittaja Sleepy » 18 Marras 2011, 00:15

Haluan välillä pukeutua siten, että erogeenisten alueiden muodot paljastuvat vaatteiden läpi, ja nautin suuresti, jos vastaantulija niitä sattuu myös silmäilemään. Käytän tavanomaisen näköisiä vaatteita, esim. verkkahousuja tai ulkoiluhousuja, mutta vedän ne niin ylös, että keskisauma uppoaa kivesten väliin (miehen kamelinvarvas?). Tai sitten pyrin pitämään yllä pienimuotoista erektiota, joka näkyy ohuiden housujen läpi. Mielelläni myös bongailen, josko vastaantulevien naisten muodot erottuisivat, kamelinvarpaat kiinnostavat erityisesti.

teukka
Noviisi

Viesti Kirjoittaja teukka » 18 Marras 2011, 01:18

JormaDick kirjoitti:Voikohan tätä laskea miksikään fetissintapaiseksikaan, mutta olen pitkään tykännyt haaveilla seksistä saunassa tai suihkussa. Paneminen tai kimpparunkkaus nimenomaan lauteilla tuntuu vaan kiihottavan aivan erityisesti.
Oli itsellänikin pitkään haaveena (vai miksikä sitä nyt sitten kuvaisi, jos ei fetissiksikään) tuo saunan lauteilla paneminen. En koskaan ymmärtänyt mikä siinä ajatuksessa kiihottaa, mutta jokin siinä oli. Haaveilin siitä aina siihen asti kunnes sitä tuli kokeiltua. Sen jälkeen on oikeastaan kaikki seksuaaliset ajatukset saunaan liittyen kadonneet. Kovat lauteet on tuohon hommaan varsin epämukavat, eikä se lämpötilakaan ihan toivottuja fiiliksiä tarjonnut.

Räsynukke
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Räsynukke » 18 Marras 2011, 11:00

teukka kirjoitti:Oli itsellänikin pitkään haaveena (vai miksikä sitä nyt sitten kuvaisi, jos ei fetissiksikään) tuo saunan lauteilla paneminen. En koskaan ymmärtänyt mikä siinä ajatuksessa kiihottaa, mutta jokin siinä oli. Haaveilin siitä aina siihen asti kunnes sitä tuli kokeiltua. Sen jälkeen on oikeastaan kaikki seksuaaliset ajatukset saunaan liittyen kadonneet. Kovat lauteet on tuohon hommaan varsin epämukavat, eikä se lämpötilakaan ihan toivottuja fiiliksiä tarjonnut.
Tässä "teukka" on niin oikeassa, niin oikeassa. Jo teinityttönä joskus unelmoin seksistä saunassa jonkun ajankohtaisen ihastukseni kanssa. Kun sitten hieman yli kaksikymppisenä sain siitä kokemuksen, niin oli kyllä kaikkea muuta kuin ihana. Kuuma ja kapea kova laude. Itse liukas hiestä ja kumppani suorastaan valui. Miellyttävyyteen ei auttanut edes pukuhuoneesta kipaistu Hesari, jonka piti hiukan estää lauteen polttavaa kuumuutta. Pois oli lähdettävä, ja Rip Kirbyn sarjakuvastrippi pakaroilla. Viehättävää!
Homma ei enää ottanut tulta edes pukuhuoneen puolella. Toista kertaa en ole kokeillut enkä haaveillut, vaikka joitakin kimppasaunoja ym. on kohdalleni kertynyt.-Että se siitä fetissistä. :x
Aina yhtä hämmentynyt, mutta utelias

JormaDick
Noviisi

Viesti Kirjoittaja JormaDick » 19 Marras 2011, 15:22

teukka kirjoitti:Oli itsellänikin pitkään haaveena (vai miksikä sitä nyt sitten kuvaisi, jos ei fetissiksikään) tuo saunan lauteilla paneminen. En koskaan ymmärtänyt mikä siinä ajatuksessa kiihottaa, mutta jokin siinä oli. Haaveilin siitä aina siihen asti kunnes sitä tuli kokeiltua. Sen jälkeen on oikeastaan kaikki seksuaaliset ajatukset saunaan liittyen kadonneet. Kovat lauteet on tuohon hommaan varsin epämukavat, eikä se lämpötilakaan ihan toivottuja fiiliksiä tarjonnut.
Onhan siellä turhan kuuma ja lauteet on kovat joo, joten eipä tuo mullakaan mikään sellainen fantasia ole, minkä haluaisin varsinaisesti toteuttaa. Jos tosin tilaisuus tulisi, voisi olla, etten pystyisi vastustamaan kiusausta ihan vaan kokeilla.

devotees12
Noviisi

Viesti Kirjoittaja devotees12 » 12 Joulu 2011, 13:40

Minulla on arvatenkin poikkeava fetissi. Ulkomaisilta sivustoilta olen havainnut, että muillakin on sellainen.
Reisiamputoidun naisen tai miehen kuva kiihottaa voimakkaasti varsinkin jos tynkä on selkeästi näkyvissä.
Henkilö on esim. uima-asussa tai vastaavassa tiukassa asussa.
Kuvat voivat olla aitoja taikka es-kuvia tai piirroksia. Aidot kiehtovat eniten.
Taipumukseni on peräisin lapsuudestani ja vanhemmiten voimistunut.

mies51v
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mies51v » 16 Joulu 2011, 09:38

kokeilla runkata jonkun miehen kanssa yhdessä

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 21 Joulu 2011, 20:21

En tiedä onko tämä varsinainen fetissi, enkä sitäkään rohkeneeko tätä kertoa. Jostain syystä ympärileikatut pikkupojat kiehtovat minua. Suomessahan heitä ei juuri näe, kun se ei ole tapana, mutta olen elämäni aikana nähnyt uimahallissa kolme leikki-ikäistä, joilla on ollut tuo ihmeellinen pippeli.

Muutamia olen löytänyt http://www.nudistfun.com" onclick="window.open(this.href);return false; -sivulta - jota muuten suosittelen kaikille ja aina!

Unelmana taitaa olla se, että joku nuori, alle 10-vuotias sukulaispoika olisi ympärileikattu ja pääsisin hänet saunassa pesemään. Muussa tapauksessa tyydyn ihailemaan kaukaa. Kaappipedofiiliko - en tiedä.

Helsinki42
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Helsinki42 » 22 Joulu 2011, 20:17

FrauSchaefer: Unelmana taitaa olla se, että joku nuori, alle 10-vuotias sukulaispoika olisi ympärileikattu ja pääsisin hänet saunassa pesemään. Muussa tapauksessa tyydyn ihailemaan kaukaa. Kaappipedofiiliko - en tiedä.

Ympärileikkaamattomana unelmoin että olisin kokemattomana 10-vuotiaana päässyt sinun saunotettavaksesi ja olisit opettanut mitä pienen pojan vielä vähän ahtaan esinahan alta löytyy... Kirjeenvaihtopiirissähän on joskus heitetty ilmaan ajatus, että aivan kuin toivoisi olevansa hyväksikäytetty!

Mutta tässä liikutaan jo niin tulenaralla alueella, että on viisainta olla puhumatta aiheesta enempää. Kyseessä on eri asia kuin viattomien lapsuusmuistojen kertominen.

aderton
VIP

Viesti Kirjoittaja aderton » 22 Joulu 2011, 21:40

FrauSchaefer kirjoitti:En tiedä onko tämä varsinainen fetissi, enkä sitäkään rohkeneeko tätä kertoa. Jostain syystä ympärileikatut pikkupojat kiehtovat minua. Suomessahan heitä ei juuri näe, kun se ei ole tapana, mutta olen elämäni aikana nähnyt uimahallissa kolme leikki-ikäistä, joilla on ollut tuo ihmeellinen pippeli.

Muutamia olen löytänyt w -sivulta - jota muuten suosittelen kaikille ja aina!
Ei varmaan monia pikkupoikia löydy Suomenmaasta, joilla pippelin pää loistaa kuin aikuisella miehellä.

Minun, erään lähisukulaisen poika, nyt kymmenvuotias, joutui jo pienenä operaatioon, jossa esinahka avattiin niin, että terska tuli kokonaan näkyviin. Oli liian ahdas ja tulehtumisherkkä.

Itse poika tuossa kuusivuotiaasta ylöspäin häpesi ja ujosteli erilaista pippeliään. Kai tarhan tytöt ja pojat jotain sanoivat. Olisi halunnut pojanpippelin. Nyt en enää ole kuullut, että olisi häpeissään.
Rohkeasti vaan läpi kiven vaikka itku silmässä

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 22 Joulu 2011, 22:06

Helsinki42 kirjoitti:Ympärileikkaamattomana unelmoin että olisin kokemattomana 10-vuotiaana päässyt sinun saunotettavaksesi ja olisit opettanut mitä pienen pojan vielä vähän ahtaan esinahan alta löytyy... Kirjeenvaihtopiirissähän on joskus heitetty ilmaan ajatus, että aivan kuin toivoisi olevansa hyväksikäytetty!

Mutta tässä liikutaan jo niin tulenaralla alueella, että on viisainta olla puhumatta aiheesta enempää. Kyseessä on eri asia kuin viattomien lapsuusmuistojen kertominen.
Tuota tuota tuokkeroista... Ennen vanhaan ei ollut mitenkään ennenkuulumatonta, että lapsenlikat ja keittiöpiiat pitivät pikkupoikia "seksileluina". Tällaisia juttuja on esimerkiksi Osmo Kontulan ja Elina Haavio-Mannilan 1990-luvulla toimittamassa kirjassa Matkalla intohimoon. Siinä ihmiset kertovat laajasti lapsuus- ja nuoruusmuistoistaan, ja ainakin minusta ne ovat hyvin kiehtovia. Ingmar Bergmanin muistelmissa on nautittava pala, jossa muistini mukaan lapsenlikka tulee nuoren Ingmarin seuraksi kylpyyn...

Ja taisi olla Jorma & Leena-Maija Palon kirjassa Rakkaudesta seksiin, jossa mainittiin että kaikki lapset, varsinkin yli 10-vuotiaat pojat, eivät välttämättä pidä tällaisia tapauksia hyväksikäyttönä - ja kai muistat että teinipoikien unelmiin kuuluu varsin usein se että joutuisi nuoren ja kauniin naisopettajan viettelemäksi...!

Vastaa Viestiin