Foorumin ulkoasu ja toiminta

Foorumin kehitykseen ja toimintaan liittyvät keskustelut tänne

Näyttää...

... aivan paskalta
7
8%
... ihan ok:lta
41
47%
... helppokäyttöiseltä ja hyvältä
40
45%

Ääniä yhteensä: 88
Punakone
Noviisi

Re: Foorumin ulkoasu ja toiminta

ViestiKirjoittaja Punakone » 27 Marras 2015, 11:59

Olen kyllä tykännyt tästä uudesta ulkoasusta. Sininen teema on selkeä ja rauhoittava. Lisäksi tuntuu että foorumi toimii nyt jouhevammin kuin ennen.
MiicBoy93
Noviisi

ViestiKirjoittaja MiicBoy93 » 03 Joulu 2015, 10:54

Täytyy sanoa, että itekin tykkään tästä uudesta ulkoasusta enemmän kuin siitä vanhasta. Ja plussana etenkin se, että ainakin itsellä toimii nyt kännykälläkin paljon nätimmin. :)
nettisurffari
Noviisi

ViestiKirjoittaja nettisurffari » 07 Joulu 2015, 01:28

Itse tykkäsin siitä edellisestä ulkonäöstä enemmän kuin tästä. Minusta se vanha oli jotenkin neutraalimpi ja lämpimämpi. Ja muutenkin en jaksa ymmärtää mikä tämä ns "aneemisuus" buumi on suomalaisilla nettisivuilla?
Ehdottaisinkin tuohon ulkonäkö hommaan samanlaista teema systeemiä kuin on ylilaudalla. Eli itse voisi valita itseään lähinnä olevan ulkoasun ja se olisi käyttäjäkohtainen. Tämä olisi meikästä hyvä. Miltä kuulostaisi? Ja saisiko ylläpidolta vastauksen että miksi päädyitte tällaiseen vähäväriseen ulkoasuun?
Pekka
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Pekka » 07 Joulu 2015, 10:43

nettisurffari kirjoitti:Itse tykkäsin siitä edellisestä ulkonäöstä enemmän kuin tästä. Minusta se vanha oli jotenkin neutraalimpi ja lämpimämpi. Ja muutenkin en jaksa ymmärtää mikä tämä ns "aneemisuus" buumi on suomalaisilla nettisivuilla?
Ehdottaisinkin tuohon ulkonäkö hommaan samanlaista teema systeemiä kuin on ylilaudalla. Eli itse voisi valita itseään lähinnä olevan ulkoasun ja se olisi käyttäjäkohtainen. Tämä olisi meikästä hyvä. Miltä kuulostaisi? Ja saisiko ylläpidolta vastauksen että miksi päädyitte tällaiseen vähäväriseen ulkoasuun?

Yksinkertaisia teemoja on helpompi ylläpitää, ja ne näyttävät paremmalta mobiilipuolella (sivuston käyttäjistä n. 50% on mobiilikäyttäjiä). Voin harkita teemoja kunhan saadaan nämä suuremmat päivitykset pois alta.
Seksinovellit.com | Foorumin säännöt |
Seksichat

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen

Palaa sivulle “Foorumin kehitys ja toiminta”