miksi väkivaltaa?

Foorumin kehitykseen ja toimintaan liittyvät keskustelut tänne
ionesco
Noviisi

miksi väkivaltaa?

ViestiKirjoittaja ionesco » 13 Syys 2014, 02:12

Seksinovlleissa on mielestäni liikaa väkivaltaa sisältäviä noveleita. Esim novelli "Ryöstö ja Sieppaus 3. 7.9-14,kirjoittaja on näköjään tekemässä uutta väkivaltaa novelia, samasta aiheesta. Joku raja täytyy olla.
Pekka
Moderaattori

Re: miksi väkivaltaa?

ViestiKirjoittaja Pekka » 13 Syys 2014, 13:06

Koska sananvapaus. Sivustolla on myös paljon alaikäisiä sisältäviä tarinoita enkä minä niistä erityisemmin pidä, mutta siitäkin selviää kun jättää lukematta. Tageista pitäisi selvitä onko tarinoissa väkivaltaa.

- Pekka
Seksinovellit.com | Foorumin säännöt |
Seksichat

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen
iiris
Noviisi

ViestiKirjoittaja iiris » 13 Syys 2014, 14:26

No just niin, pakko ei ole lukea. Täällä väkivalta on sentään vapaaehtoista luettavaa toisin kuin mediassa muualla jossa se hyppää silmille tuon tuosta.
Minä taas tykkään lukea alaikäisistä vaikka se välillä väärältä tuntuukin, ne on kuitenkin useimmiten mielikuvituksen tuotetta. Gay-tarinoista en tykkää kun ei ole päällimmäisenä kiinnostuksen kohteena, mutta joskus nekin on niin taitavasti kirjoitettu että tulee kahlattua läpi mutta ne tarinat rikastuttaa tätä novellikenttää ja tyydyttää joitakin suuresti.
Jossakin mielentilassa väkivaltakin on ihan ok luettavaa jos ei ole ihan raakaa...mut onneksi on nuo tagit, niitten mukaan voi hyvin suunnistaa:)
PuuhaPeTe
KiihkoMode

ViestiKirjoittaja PuuhaPeTe » 13 Syys 2014, 21:01

Tämä on ehdottomasti tärkein asia että kaikesta saa voi ja pitää puhua.
Luulen että että maissa joissa suuta ei mistään saa avata on aika paljon ahdistavampaa ja myös purkautuu enemmän reaalimuodossa.
On lukemattomia asioita joista en minäkään pidä, mutta lukijamäärää kun seuraa, niin aika paljon niitä luetaan ja hyvä että asioita tehdään fantasia maailmassa mielummin

Pp
BrickTop
Noviisi

ViestiKirjoittaja BrickTop » 20 Syys 2014, 10:25

PuuhaPeTe kirjoitti:Tämä on ehdottomasti tärkein asia että kaikesta saa voi ja pitää puhua...

Pp

Sama. Mieluummin novelleissa sitä väkivaltaa, kuin tosielämässä.
En oikein ymmärrä tota ionescon valittamista... ei kait niitä kukaan pakota lukemaan.
Itse luen hyvin vähän novelleja, ja jos joku ei miellytä (tavalla tai toisella), jätän lukematta.

Palaa sivulle “Foorumin kehitys ja toiminta”