Miksi novelliani ei julkaistu?

Foorumin kehitykseen ja toimintaan liittyvät keskustelut tänne
Marie
Noviisi

Miksi novelliani ei julkaistu?

ViestiKirjoittaja Marie » 15 Heinä 2014, 18:03

Lähetin teille tänään seksinovellin Marie Z-nimellä. Novellin nimi on ilmestynyt uusimpien novellien listaan, mutta itse novellia ei nimen takaa löydy. Olen lukenut täällä julkaistuja tekstejä paljon, joten tiedän miten rajua tavaraa sivustolta löytyy, siksi onkin vaikea uskoa, että syy olisi sensuuri. Novellini henkilötkin ovat sentään aikuisia, eikä tarinassa ketään tapeta. Ilmestyykö novellin nimi listaan jo ennen kun sitä on ylläpidon toimesta ennätetty lukea läpi vai mikä voi olla syynä siihen, ettei novellia julkaista? Kirjalliselta tasoltaan tekstini on täysin vertailukelpoista, joten se tuskin on syynä.
praetorian
Noviisi

Re: Miksi novelliani ei julkaistu?

ViestiKirjoittaja praetorian » 15 Heinä 2014, 19:05

Novellit ilmestyy tosiaan listaan jo ennen kuin itse novellit ilmestyvät. Elä huoli, kyllä se sieltä tulee 8-)
Jopo007
Noviisi

ViestiKirjoittaja Jopo007 » 29 Kesä 2015, 19:44

Tämä ei nyt ihan täysin topiciin sovi mutta olkoon tarpeeksi samaa aihealuetta, jotta uutta ketjua ei kannata avata.

Novelliosion uutena käyttäjänä haluaisin tietää kuinka kauan (noin) kirjoitettujen novellien tarkastus kestää. Aiheesta on ylläpidon julkaisemassa "novellissa" käyty ilmeisesti jo enemmän kuin vuoden verran asiallista ja vähemmän asiallista keskustelua. Kysymys siksi, että otanko novellini ja painun saman tein johonkin muualle, vai voinko ajatella tämän sivuston novelliosion olevan hengentuotteilleni hyvä loppusijoituspaikka. Jos on totta että julkaisemiseen menee viikkoja, kuka ihan rehellisesti sanoen sellaista jaksaa odottaa? -Jopo-
teba
Noviisi

ViestiKirjoittaja teba » 29 Kesä 2015, 19:56

Jopo007 kirjoitti:Tämä ei nyt ihan täysin topiciin sovi mutta olkoon tarpeeksi samaa aihealuetta, jotta uutta ketjua ei kannata avata.

Novelliosion uutena käyttäjänä haluaisin tietää kuinka kauan (noin) kirjoitettujen novellien tarkastus kestää. Aiheesta on ylläpidon julkaisemassa "novellissa" käyty ilmeisesti jo enemmän kuin vuoden verran asiallista ja vähemmän asiallista keskustelua. Kysymys siksi, että otanko novellini ja painun saman tein johonkin muualle, vai voinko ajatella tämän sivuston novelliosion olevan hengentuotteilleni hyvä loppusijoituspaikka. Jos on totta että julkaisemiseen menee viikkoja, kuka ihan rehellisesti sanoen sellaista jaksaa odottaa? -Jopo-

Ilmeisesti novellien tarkastavat ovat kovin kiireisiä ja siksi hidas(?) tahti. Kai ne vois jonkun ylimääräisen tohon viel ottaa? Itsekkin olis kiva kun tulis nopeammalla tahdilla novellia kun tulee kuitenkin päivittäin käytyä katsomassa onko uusia.
rap
Kisälli

ViestiKirjoittaja rap » 29 Kesä 2015, 19:59

Jopo007 kirjoitti:Tämä ei nyt ihan täysin topiciin sovi mutta olkoon tarpeeksi samaa aihealuetta, jotta uutta ketjua ei kannata avata.

Tervetuloa Seksifoorumille :) Sivusto on muilta osin mielestäni hyvä, mutta tuo novelli puoli on mennyt alamäkeä. Toivottavasti siihen saataisiin joskus parannusta. Itse olen kirjoitellut muutaman tarinan (nimimerkillä rap, joo mainostan itseäni :D) kyllä kaikki novellini ovat ilmestyneet, jossain vaiheessa mutta välillä on mennyt pirun kauan. En tiedä montako henkeä niitä novelleja tarkastelee mutta ilmeisesti pitäisi olla enemmän jotka julkaisevat novelleja.

Uusia novellisteja kaivataan aina. Toivottavasti saadaan sinutkin mukaan 8-)
Ovi Salattuihin Nakuiluihin avautuu: http://rap.kuvat.fi/kuvat/Muut/Salatut+Nakuilut/

Jo 36 000 vierailua Salatut Nakuilut sivustolla! Kiitos!
Kävijäennätys 415 päivässä tehty 31.5.2018.
Jopo007
Noviisi

ViestiKirjoittaja Jopo007 » 29 Kesä 2015, 20:19

teba kirjoitti:Ilmeisesti novellien tarkastavat ovat kovin kiireisiä ja siksi hidas(?) tahti. Kai ne vois jonkun ylimääräisen tohon viel ottaa? Itsekkin olis kiva kun tulis nopeammalla tahdilla novellia kun tulee kuitenkin päivittäin käytyä katsomassa onko uusia.

rap kirjoitti:Tervetuloa Seksifoorumille :) Sivusto on muilta osin mielestäni hyvä, mutta tuo novelli puoli on mennyt alamäkeä. Toivottavasti siihen saataisiin joskus parannusta. Itse olen kirjoitellut muutaman tarinan (nimimerkillä rap, joo mainostan itseäni :D) kyllä kaikki novellini ovat ilmestyneet, jossain vaiheessa mutta välillä on mennyt pirun kauan. En tiedä montako henkeä niitä novelleja tarkastelee mutta ilmeisesti pitäisi olla enemmän jotka julkaisevat novelleja.

Uusia novellisteja kaivataan aina. Toivottavasti saadaan sinutkin mukaan 8-)

Kiitos vaan tervetulotoivotuksesta ja tiedoista myös molemmille. Olen vähän sähköjänistyyppiä, enkä kyllä aio jaksaa odottelua ottaa kiusoikseni :o Katsotaan, saadaanko ylläpidonkin terveiset tähän (mielestäni ihan asialliseen) kysymyksen. -jopo-
PuuhaPeTe
KiihkoMode

ViestiKirjoittaja PuuhaPeTe » 30 Kesä 2015, 00:15

Toki!

Periaatteessahan minä ja biksu turaillaan vaan tääll ä foorumipuolella ja novelleissa on hirveä vaihtuvuus ja sitoutuminen on vaihtelevampaa, mä en puutu novelleihin kuin poikkeustilanteissa.

Novellimodeja on useita, mutta aktiivisesti vain yksi taitaa puuhata..

Tutkitaan asiaa ja mikäli on aktiiveillä kiinnostusta modata novelleja niin infoa
Paju
Noviisi

ViestiKirjoittaja Paju » 30 Kesä 2015, 13:31

PuuhaPeTe kirjoitti:Tutkitaan asiaa

Nythän siellä näyttää etusivulla tapahtuneen. Jos hoidit asiaa ja törmäät lähetettyjen novellien sumassa juttuuni, joka on lähetetty kärsimättömyyksissä kahteen kertaan, pyydän panemaan näytille sen jälkimmäisen, koska siihen on korjattu pari fibaa.
MasterJonathan
Noviisi

ViestiKirjoittaja MasterJonathan » 30 Kesä 2015, 18:00

No niin nyt kun novelleja sitten laitettiin jakoon, niin meni taas listaukset rikki. :D

"uusimmat" ja "kommenti" päivittyivät hetken aikaa normaalisti, mutta nyt taas näyttäisivät jämähtäneen puolen vuoden takaiseen tilanteeseen. :roll:
Jopo007
Noviisi

ViestiKirjoittaja Jopo007 » 30 Kesä 2015, 18:39

MasterJonathan kirjoitti:No niin nyt kun novelleja sitten laitettiin jakoon, niin meni taas listaukset rikki. :D

"uusimmat" ja "kommenti" päivittyivät hetken aikaa normaalisti, mutta nyt taas näyttäisivät jämähtäneen puolen vuoden takaiseen tilanteeseen. :roll:

No pitäähän sitä aina jokin osa olla mikä tökkää :lol: :lol: Kiitokset! -J-

Palaa sivulle “Foorumin kehitys ja toiminta”