nalle tahtoo kypsää kissaa

Kaikki seuranhakuun liittyvät viestit tälle alueelle
Alueen säännöt
Seuraa voivat hakea kaikki yli 18-vuotiaat. Oikeita nimiä ja osoitteita (poislukien sähköpostiosoitteet) ei saa julkaista.
tuhmanalle1973
Noviisi
Viesti:

nalle tahtoo kypsää kissaa

ViestiKirjoittaja tuhmanalle1973 » 26 Touko 2018, 19:26

Moi ihanat kypsemmät kissat!

Nalle vailla aluksi vaikkapa saunaseuraa! ;)

Kesä saapuu ja hormoonit hyrräävät lujaa. Olen jo pitkään unelmoinut sekstailusta itseäni kypsemmän (n. 50-65, olen itse 44) mimmin kanssa. Muhkeat muodotkin olisivat plussaa, vaikken kovin tiukkoja muoto- tai muita ulkonäkökriteerejä asetakaan. Sytyn silmälaseista sekä pitkistä hiuksista pari esimerkkiä mainitakseni.

Toivoisin sinun olevan himokas, sillä minun tekee mieli useimmiten monta kertaa päivässä. Minua todella kiihottaa naisen ääntely ja elehdintä, joten rakastan pussailla, puristella, nuoleskella, imeä, hiukan näykkiäkin jos siitä pidät. ;)

Unelmoin nuolevani vaikkapa hunajaa tai suklaakastiketta vartaloltasi. Vältellen kiusoitellen herkimpiä paikkojasi. Myös jäätelö tuntuu ihanalta paljaalla iholla.

Muihin fantasioihini kuuluu rakastelu julkisella paikalla, vaikkapa uimarannalla kauniina kesäyönä. En panisi pahakseni vaikka tykkäisit paljastellakin.

Koska luit tänne asti laita ihmeessä viestiä niin katsotaan jos keksittäisiin yhdessä jotain kivaa sutinaa.

Olen iso, roteva, tuhma ja kiimainen nallekarhu, mitoiltani n. 188/100. Ota rohkeasti yhteyttä, saattaa olla että saat kovaa kyytiä runsaalla mitalla.

Kuumin suudelmin,

Nalle

P.S. Minulla on vilkas mielikuvitus, avoin mieli sekä kova kiinnostus kokeilla uusia asioita. ;) Pidän paitsi pitkistä esileikeistä myös esimerkiksi ruuanlaitosta sekä (eroottistenkin) tarinoiden ja lyriikoiden kirjoittamisesta. Laitan oheen esimerkin lyriikoistani.

----8<----

Nuoren miehen kova kalu,
panemaan ois päästä halu,
neitoa rietasta, rehevää,
lipomaan pillupiirakkaa.

Suutelisin sua suulle,
hellästi, sitten kuumemmin.
Hieroisin pehmoista peppuasi,
nuolisin ryntäitäsi reheviä.

Tapailisin riemurasiaasi,
aloittaisin hitaasti.
Hiljakseen lämmin kieleni
hakeutusi ruususi nupulle.

Tuherosi kun onnea tihkuisi
imeskelisin märkää mätästäsi.
Aisani kiimasta juhlakunnossa
työntyisin kosteaan sisimpääsi.

Panna paukuttelisin,
naida napsauttelisin,
lämpimäin kätten ja ahnaan suuni
vaeltaessa pitkin sinua.

Hetkellä sinun huippusi
purkautuisin kanssasi,
suutelisin ihanasti,
ottaisin kainalooni lepäämään.

----8<----

Niille jotka jaksoivat tänne hiukan silmäniloa... ;)

Kuva
Kuva
----8<----
tuhmanalle

Palaa sivulle “Seuranhaku”