Tytärtä

Kaikki seuranhakuun liittyvät viestit tälle alueelle
Alueen säännöt
Seuraa voivat hakea kaikki yli 18-vuotiaat. Oikeita nimiä ja osoitteita (poislukien sähköpostiosoitteet) ei saa julkaista.
Isukki
Noviisi

Tytärtä

ViestiKirjoittaja Isukki » 22 Touko 2017, 14:05

Moikka,
Mitenköhän muotoilisin viestin etten kuulosta aivan liian oudolta oudolta (taitaa olla mahdotonta) :)
Yritetään: Olen perheellinen, hyvin "tavallinen", 34-vuotias mies. Tavallinen siinä mielessä miten elän, en ehkä niinkään siinä miten ajattelen:
Olen aina haaveillut löytäväni nuoren tytön joka kaipaisi vanhempaa miestä elämäänsä, mutta en ehkä samalla tavalla kuin monet muut miehet. Haluaisin löytää "tyttären" itselleni..tai ainakain samoja elementtejä tähän suhteeseen. Mite sitten tehtäisiin yhdesä? En ole varma; se voisi olla montaakin asiaa. Kävelyä, uimahallia, elokuvaa tai telttailua. Mun ajatuksissa siihen voi ja saa sisältyä koskettelua, hellyyttä ja läheisyyttä, seksiäkin. Minkä asteista en tiedä.
Kuulostaa oudolta eikö?.. Kuitenkin mikäli olet etsimäni nainen, ymmärrät minua tuntemattakin sen verran hyvin että haluat selvittää tarkemmin ja laitat sähköpostia :)
Voit olla ulkoisesti minkälainen hyvänsä; Fantasiat ovat pään sisällä.

Olenko ainoa näin ajatteleva? Löytyykö tyttöä samankaltaisilla fantasioilla.

Voit laittaa täällä viestiä tai suoraan: isahahmo@secmail.pro

Palaa sivulle “Seuranhaku”