Oudoin esine jolla olet itsetyydyttänyt?

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
bilbo
Noviisi

Re: Oudoin esine jolla olet itsetyydyttänyt?

ViestiKirjoittaja bilbo » 29 Huhti 2013, 16:56

Ei mitään kovin outoja, sopivan kostea pissatyyny antaa edelleen parhaat orgasmit, mutta minulla onkin lapsesta asti ollut erittäin voimakas tyynyfetissi :oops:

Kuumalla vedellä äärimmilleen täytetty vaippa tuntuu myös yllättävän hyvältä. Vaipan täyte muuttuu nimittäin kastuessaan pehmeäksi mössöksi, joka muotoutuu sopivasti siittimen ympärille, ja lämpö tuntuu mukavalta. Vaipan imuosahan on märkänä kuin paksu pieni tyyny, joten se sopii hyvin tyynyfetissini täydennykseksi. Tästä löytyy muuten mielenkiintoinen esimerkki xtubesta hakusanalla "smex" (gay content pitää olla päällä). Kaveri tekee vaippaan siittimen mentävän reiän ja lykkii suoraan täytteisiin, mitä en ole itse kokeillut, koska minusta vaipan täytteet tuntuvat kivalta sisäosan harsokankaan läpi ja sen poimuihin uppoava siitin näyttää kiihottavalta. Sama juttu on tyynyssä: minusta täytteet hierovat siitintä parhaiten juuri päälliskankaan läpi ja tyynyn pintaa kyntävä siitin ja erityisesti siemensyöksy kauniin vaaleansinistä kangasta vasten on kiihottava näky.
Wangking
Noviisi

ViestiKirjoittaja Wangking » 20 Touko 2013, 01:58

Suihkussa kontallaan kämmenet lattialla. Isovarpaiden välissä pitelen suihkua joka on säädetty sopivan lämpöiseksi ja riittävän kovalle. Asettelen suihkutuksen siten että vesivirta osuu terskaan ja persettä hinkkaan suihkun vartta vasten ja fantasioin jonkun nussivan minua. Joskus etupuolelle olen asetellut kiihottavan naisen kuvan jota katselen samalla. Nainen katsoo minua. Eka kerralla tällä konstilla tuli yksi voimakkaimmista orgasmeista.
kitty
Noviisi

ViestiKirjoittaja kitty » 18 Kesä 2013, 01:12

En tiiä.. kaikkea on tullu kokeiltua :D
wetpilde
Noviisi

ViestiKirjoittaja wetpilde » 01 Heinä 2013, 18:44

Mikrossa lämmitetty sisältä koverrettu kurkku. Pehmeä, kostea, lämmin ja luonnollinen - kunhan vain löytää riittävän paksun. Kertakäyttöinen, mutta edullinen.
LehmaApina
Noviisi

ViestiKirjoittaja LehmaApina » 03 Heinä 2013, 18:24

Peruna, johon oli koverrettu juuri sopivan kokoinen reikä että kalu mahtu läpi. Kuuman veden alla lämmitettynä.
spanker99
Noviisi

ViestiKirjoittaja spanker99 » 15 Heinä 2013, 23:48

Onhan näitä: Koverrettu kurkku, xbox ohjain (värinä), prinklespillu, limsapullopillu, pyyhepillu, maissitärkkelyspillu, iso orava pehmolelu (pieni reikä siinä saumas), nakki, makkara, taskulamppu, hammasharja, ja tietty rypsiöljy on kivaa ja suihkus shamppoo, sekä anaalisuihku... mitähän unohtu :D
Isobroidi87
Noviisi

ViestiKirjoittaja Isobroidi87 » 22 Heinä 2013, 16:50

Ektomorph kirjoitti:Joskus olen laittanut kalun ympärille kuminauhan tai useammankin ja kokeillut, kuinka tiukalle ne saa kierrettyä, ennen kuin sattuu tai nauha ei anna enää periksi. Voimistaa erektiota ihan helvetisti, kalusta tulee sellainen jättipatukka, että on ihan itsekin ihailtava. En kyllä tiedä, miten terveellistä tällainen on, siinähän ei veri kuitenkaan pääsee kiertämään täysin vapaasti.

Joooo täää systeemi on vitun hyvä ;)
vallilanville
Noviisi

ViestiKirjoittaja vallilanville » 25 Maalis 2014, 20:12

Hedelmät ja kasvikset ovat hyviä....
Liitteet
sex-ed-pic-banana.jpg
sex-ed-pic-banana.jpg (20.34 KiB) Katsottu 2830 kertaa
Misu
Noviisi

ViestiKirjoittaja Misu » 09 Huhti 2014, 20:03

Tussit, erilaiset kosmetiikkaputelit, lattialla olevan kuohuviinipullon kaulan päällä ratsastaminen oli pitkään yks lempparitapoja masturboida, erilaiset vihannekset, makkarat, suihkun ja hanan kanssa oon aina myös ollut melkoisen kekseliäs, esim. hienojakoisesti suihkuttavan hieromasuihkun päällä istuminen ja pillun siihen hierominen tuntuu hyvin paljon suuseksiltä ja saa mut laukeamaan hetkessä...sähköhammasharja sekä harjapään kanssa että ilman, sohvan käsinojan päällä tykkäsin teininä kihnuttaa itseni orkkuun, alennuksesta ostettu hexbug nano on myös täällä tosi mainioksi havaittu :D erilaiset hartioiden hieromalaitteet (sähköiset ja ihan "manuaalisetkin"), joskus väkersin nesteruiskusta klitorispumpun ja nautiskelin sen kanssa :D Kokkaukseen tarjoitettu silikonisuti tuntuu ihanalta kun sillä nopeasti hyväilee ja nypyttää klitorista. Masturbointi on kivaa 8-)
Lelli
Noviisi

ViestiKirjoittaja Lelli » 09 Huhti 2014, 21:32

Misu kirjoitti: joskus väkersin nesteruiskusta klitorispumpun ja nautiskelin sen kanssa :D)

Klitorispumppu kuulostaa todella kivalta! Miksei tämmönen ole tullut mun mieleen?? :D

Pienenä hinkkasin klittaa aina yhden tietyn nallen pehmeää nenää vasten. Orkun olen saanut myös pyöröpaalin päällä kyhmyä vasten hinkkaamalla, käsisuihkulla, kännykän vibralla, kortsun sisään tungetulla makkaralla (liian löysä tosin). Ehkä erikoisin kuitenkin oli kissoille tarkoitettu lattialla pyörivä pallo, jossa oli häntä. Sen kun laittoi pikkareiden sisään ja antoi sykkiä klittaa vasten niin tuntui aika hyvältä! ;)

Palaa sivulle “Itsetyydytys ja lelut”