nännien hieronta

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
Boxx
Noviisi

Re: nännien hieronta

Viesti Kirjoittaja Boxx » 16 Tammi 2013, 22:11

Tätä täytyy kyllä ens kerralla kokeilla..

Oi miten itteäänki kiihottaa ajatus hitaasti "valua" miehen vartaloa pitkin hitaasti siirtyen suutelemaan kaulaa, rinkehää, nuolemaan ja imemään nännejä, suutelemaan navan linjaa ja pikku hiljaa (samalla kaikkialta käsillä hyväillen) siirtyen peniksen luo ja ottamaan hitaasti leikitellen ja nauttien suihin ;)
Onko tyttöystävsi söpö? Vai ihan suuhun pantava? ;)

Rip
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Rip » 16 Tammi 2013, 23:10

En ollut edes ajatellu asiaa,ennen kuin nykyinen naiseni nipisti sekä imas nännejäni.Tuntuu taivaalliselta ;) Uskon että useemmat pitävät siitä,kunhan sen tekee oikein.Kuten naisillekkin.
Kenellekkään ei ole huomista luvattu,eletään siis tännän!

Nuppu
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Nuppu » 17 Tammi 2013, 11:33

Suurin osa sänkyyn asti viemistäni miehistä on tykännyt ihan hyvää nännien nuolemisesta ja nipistelystä, jotkut ovat pitäneet sitä liian homona ja joille kuille nännit ovat ilmeisesti liian henkilökohtainen alue.

Sen olen huomannut, että epävarmuus omasta rintakehästä estää nauttimasta nännien koskettelusta. Nykyisellä karhumiehelläni on "manboobsit" eli miesrinnat, eikä hän todellakaa pidä siitä kun yritän häntä nipistellä. Mikä on harmi, koska itse varsin oraalifiksatoituneena tykkään hipsuttaa toisen vartaloa hampailla ja huulillani milloin mistäkin, ja toisen nännien näpräys kiihottaa minua itseänikin.

mmiesss
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mmiesss » 20 Marras 2013, 13:37

Nautin suuresti kun nännejä pidetään hyvänä...
Pystyn laukeemaan kun oon tosi kiihottunut ja hyväilen vain nännejäni...

Megapenis
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Megapenis » 22 Marras 2013, 12:58

mmiesss kirjoitti:Nautin suuresti kun nännejä pidetään hyvänä...
Niin minäkin. En poikavuosina, jolloin masturbointi oli kiihkeintä, kiinnittänyt nänneihini juuri mitään huomiota. Nyt vanhempana ne ovat kovasti herkistyneet, Kun erektio on mahtavimmillaan myös ne paisuvat ja töröttävät hurjan kovina. En kuitenkaan laukea vain niitä hyväilemällä. Mielenkiintoista miten herkkiä nännisi ovat. Olisipa kiva saada orkku tavallasi! "mmiesss", kovettuvatko sinun nännisi myös ennen laukeamista?

mmiesss
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mmiesss » 22 Marras 2013, 13:51

Kyllä yleensä ja kun niitä hyväilee niin tuottavat kyllä suurta mielihyvää... Sitä voi tehdä ihan hiljalleen ja nauttia kun kovetun...

Deleted User 11483

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11483 » 20 Loka 2018, 14:17

Tykkään valtavasti nännien hieroskelusta ja nuolennasta. Ei tarvi kuin hipaista nännejä niin kulli on pystyssä. :D Masturboidessa hipeltelen ja nipistelen nännejäni tämän tästä, pari kertaa olen onnistunut laukeamaan nännileikeillä. ;)

mmiesss
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mmiesss » 20 Loka 2018, 20:47

Se on kyllä vaan niin herkkua

Sheivattukulli
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sheivattukulli » 15 Joulu 2018, 17:05

Itsellä on jollain tapaa herkät nännit. Sopivan kevyttä kosketusta kun saa kielellä niin kyllähän se kivalta tuntuu. Itse olen aina ollut hyvin vahvasti naisten nännien perään ja aina kun vain mahdollista niitä koittanut opetella käsittelemään.

Yksi naisystävä oli sellainen, että hän sai jopa orgasmin pelkästä nännien käsittelystä. Ne oli kyllä kivikovat kun niitä kielellä kutitteli ja imeskeli jne.

Vastaa Viestiin