nännien hieronta

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
HotShotTP
Seksipeto

nännien hieronta

Viesti Kirjoittaja HotShotTP » 12 Heinä 2012, 16:29

monet naiset kiihottuvat ku nännejä hierotaan mutta entäpä miehet?

ketkä kaikki miehet tykkäävät ku nännejä hierotaan nipistetään tai nuollaan/imetään?

Sarah
Noviisi

Re: nännien hieronta

Viesti Kirjoittaja Sarah » 30 Heinä 2012, 22:26

Miksei kukaan oo vastannut tähän? :shock: Mun mies ainakin kuumenee IHAN ÄLYTTÖMÄSTI jos suutelen ja nuolen tms. sen nännejä. :)

Viikonloppuna pääsin koskemaan miestä jota haluan ihan älyttömästi ja luulisin että sekin kiihottu enemmän kun sivelin sen nänniä pari kertaa. :) Päättelin ilmeestä ja huokaisusta. ;)
-Sarah-

T811J
Noviisi

Viesti Kirjoittaja T811J » 30 Heinä 2012, 23:04

oishan tuo mukava kokee et mille tuntuu, ei oo vaan vielä sellasta naista tullu kohalle et ois päässy testaan :D
Iha vitun pätevä.

tyntyn
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tyntyn » 31 Heinä 2012, 11:19

Mä tuun kyllä ihan hulluksi siitä ja tykkään tosi paljon, mut mun eksä (mies) ei tosin välittäny siitä, ei se tuntunu miltään vaikka sitä tykkäsinki tehdä. Se valitteli että ei tuntenu minkäänlaista kiihotusta siitä ja et "naiset ja miehet on erilaisia siinä" mutta mä en koskaan uskonu että kaikki miehet ois samanlaisia. Sarah sen sanoikin eli oikeassa olin! :lol: Naiset kyllä on kaikki pitäny joille oon asiaa kokeillut.

Megapenis
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Megapenis » 22 Elo 2012, 15:59

HotShotTP kirjoitti:monet naiset kiihottuvat ku nännejä hierotaan mutta entäpä miehet?
ketkä kaikki miehet tykkäävät ku nännejä hierotaan nipistetään tai nuollaan/imetään?
Minulla on mieheksi ehkä harvinaisen herkät nännit. Saan heti erektion kun niitä hierotaan. Omin sorminkin kiihotus on valtava. Kun olen kiihottunut, nännit töröttävät kovina ja paisuneina ihan kuin tyttöystävällänikin, joka usein haluaa vahvistaa erektiotani pyörittämällä sormiaan niiden ympärillä.

Himosielu99
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Himosielu99 » 22 Elo 2012, 16:20

En sanoisi että nännini olisivat mitenkään herkät, ainakaan itse niitä kosketellessa ei ole
tuntunut juuri miltään. Mutta, kun kerran hetken mielijohteesta (ja sen hetken höyryisyydestä)
pyysin tyttöäni nuolemaan nännejä, niin en oikein pystynyt peittämään sitä iloa... :mrgreen:

neira
Kisälli

Viesti Kirjoittaja neira » 29 Elo 2012, 20:49

Rakastan.<3 Nipistelen usein itsekin itsetyydyttäessä, parasta on kun joku imee tai näykkii niitä. Tykkään muutenkin kun tissejä hierotaan ja puristetaan (tykkäisin jos läpsittäisiinkin mutta poikaystävä ei lämpeä ajatukselle.... :( ). Milloinkaan en ole seksielämäni aikana törmännyt miehiin, jotka tykkäis kun niiden nännejä kosketellaan - olen kyl yrittänyt.

Lisäksi se on kiihottavaa kun seisaaltaan seinää vasten takaapäin pannessa poikaystävä pitää mun tissejä kämmenissään ja nännit hieroutuu käsiä vasten... tai hän stimuloi nännejä sormiensa välissä. Mun kuppikoko on just passeli oman poikaystävän kouriin, käteensopivat puristeluvarauksella. :D Onneksi poikaystävä tykkää mun tisseistä, mun nännit tykkää sen käsistä.<3<3<3

Possuli
Noviisi

Jeees!

Viesti Kirjoittaja Possuli » 18 Syys 2012, 14:19

Tuntuu ihan saatana hyvältä! En ihmettele yhtään, että naisetkin tykkää

Seksismi
Noviisi

Re: Jeees!

Viesti Kirjoittaja Seksismi » 27 Syys 2012, 22:44

Possuli kirjoitti:Tuntuu ihan saatana hyvältä! En ihmettele yhtään, että naisetkin tykkää
Ei mitään lisättävää tähän. Nännien hively tuntuu ihan saatanan hyvältä!

shockwaves
Noviisi

Viesti Kirjoittaja shockwaves » 16 Loka 2012, 12:59

Omalle kohdalle ei ole osunut miestä joka vaikuttaisi innostuvan heidän tissien räpläämisestä :mrgreen:
Henk. koht. tykkään kyllä että tissejäni lääpitään, nam (olen siis kylläkin nainen)

Vastaa Viestiin