Penis mittoja

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
hulkkihullu
Kisälli

Re: Penis mittoja

Viesti Kirjoittaja hulkkihullu » 04 Marras 2018, 18:05

11cm pitkä ja 13,7cm ympärysmitta

kontunton
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kontunton » 04 Marras 2018, 18:05

Joskus on tytöt mitanneet ja joskus oon ite mitannut. Kaikkien mittaustulos suunnilleen 22 cm. Mittauksista on kyllä jo aikaa. Jonkun verran vasemmalle käyrisrynyt, joka ehkä johtuu jo alle kouluikäisenä alkaneesta jatkuvasta kättelystä. Tämä käyryys aiheuttanee pientä tulkinnan varaa mittauksessa. Pitemmältä sivulta saisi isomman mitan ja toiselta puolelta lyhyemmän, eli tuo 22 cm on noin keskimitta. Kohtalaisen paksu ja omasta mielestä kokoon nähden melko iso heppi varsinkin täydessä stondiksessa. Ite oon kohtalaisen tyytyväinen. En tosin olisi pahoillani vaikka olisi reilusti isompi. Velttona en oo mitannut, mutta mielestäni melko pieni. Eli stondiksessa paisuu tosi paljon.

Cullius
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Cullius » 04 Marras 2018, 18:06

Innokas kirjoitti:
Cullius kirjoitti:11-12cm vaihtelee mittauskerran ja -tavan mukaan. En ole kokenut koskaan ongelmaksi, ja monet naisetkin arvostavat sitä, että miehen aivot ovat korvien eikä jalkojen välissä. :)
Totta, mutta uskon kyllä että isomunaisellakin voi olla aivot korvien välissä.
Toki, ajattelinkin lähinnä niitä, joita naiset tuovat tänne Afrikasta matkatuliaisina.

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 05 Marras 2018, 12:13

Kuten on tullut esiin kokoeroja käsittelevässä keskustelussa, on pituuteni 20 cm ja ympärysmitta 16 cm.

Olen saanut myös lähemmäs 21 cm venyttämällä, mutta toisaalta kun mittaan stondiksessa, saan vain harvoin tuon 20 cm. Tulos jää usein 19 cm viivalle ja viivoittimen päästä tähän sitten 5 mm lisää.

Joko löydän isompia tai märempiä pilluja kuin mitä monet minua pienempimunaiset sanovat tai sitten näiden naiset hieman liioittelevat pohjaan ylettymistä. Itselläni on ollut jonkin verran välillä vaikeuksia siinä että naisia sattuu. Joidenkin kanssa olen tuntenut että on vähän vaikeampaa työntyä syvälle, mikä sitten on kai näiden pohja. Mutta reippaasti suurin osa on ottanut oikein hyvin vastaan koko mulkun ja osasta tuntee että menisi vielä enemmän. Omaani isommilla dildoilla on myös huomannut, että aika usein naisiin mahtuu 22 cm ja dildosta saa hieman paremmin vielä koko mittansa käyttöön, mikä tarkoittaisi ettei 23 cm:n omaavankaan miehen välttämättä tarvitsisi hirveästi jarrutella näiden naisten kanssa. Voi kyllä olla että suurimman osan kanssa kuitenkin täytyisi.

Deleted User 11483

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11483 » 21 Marras 2018, 01:58

Jospa minäki uskallan kertoa omat mittani. :D Pituutta 16 cm ja ympärysmitta 13,5 cm. Ei haittais hieman isompi, mutta ihan tyytyväinen olen tähän varustukseen. Ja karvoitus on ihan luonnollinen.

Antonio
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antonio » 21 Marras 2018, 02:21

Se yllättävän vaikea mitattava. Tulos heittää sentin pari suuntaansa sen mukaan, millaista mittaa käyttää, ja miten tiukasti mitan työntää kehoansa vasten. Mietin, että pitäisikö valmistaa erityinen mittalaite, jolla mittaaminen onnistuu oikeaoppisesti. Lepotilassa olevan mittaamisessa on vielä se kysymys, pitääkö se nostaa oikoasentoon. Silloinhan se taitaa vähän lyhentyä. Vielä on sekin pieni ongelma, että mikä on "lepotila". Sehän ei ole täysin stabiili käsite. Lämpötila ja muut tekijät vaikuttavat. On eri asia tehdä mittaus avantouinnin tai saunan jälkeen.

Tuon esipuheen jälkeen lienee aika kertoa mittoja, jotka ovat lepotilassa noin 12 senttiä ja käyttövalmiina noin 17,5 senttiä. Nämä mitat on otettu niin, että mittaa ei paineta tiukasti kehoa vasten, vaan se on väljästi ihossa kiinni. Ympärysmittaa en muista, eikä juuri nyt ole mittanauhaa käsillä. Olisiko se ollut lepotilassa jotain 10-11 sentin luokkaa ja erektiossa ilmeisesti jonkin verran enemmän. Se on malliltaan kohtuullisen kapea ja hyvin suora.

Bignutter
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Bignutter » 28 Marras 2018, 12:56

Ihan kivijäykkänä pituutta on 22 senttiä ja paksuutta noin 3,5 - 4 cm, riippuu mistä kohtaa mittaa... varsin hyvin on kelvannut kaikille kenelle on tarvinut kelvata. Myös vasemmalle käyrä on suht vahvasti, paljon helpommin onnistuu kyljellään olevan nussiminen takaa ollen vasemmalla kyljellään :D

Vastaa Viestiin