10%:n alennus kaikista iHerb-tuotteista koodilla PEK506!

G-piste

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.

G-piste

ViestiKirjoittaja Wildcobra » 12 Maalis 2012, 22:47

Moikka,

Missä sijaitsee naisen G-piste ja kuinka kauan kestää G-pisteen orgasmi ???

Naiset kertokaa minulle jos olet saannut G-piste orgasmia niin kuinka kauan se on kestänyt ja oletko oikeasti ejakuloinut lennättämällä nestettä ?
Ja kiitän taas.
Wildcobra
Noviisi

Re: G-piste

ViestiKirjoittaja Wildcobra » 15 Maalis 2012, 14:40

Moikka,

Eikö kukaan ole tiedä missä G-piste on ja sen stimuloiminen sekä squirtaillua???
Ja kiitän taas.
Wildcobra
Noviisi

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 15 Maalis 2012, 21:51

Moi,

muista naisista en tiedä kun en ole muiden pimppejä päässyt räpläilemään 8-)

Mutta itselläni on g-piste/herkkä kohta/kiihotuskeskus emättimessä, vatsanpuolimmaisella seinämällä. Myös kohdunnapukan tienoilla tuntuu todella hyvältä. Molempia räpläämällä ja etenkin silittelemällä ja painelemalla vaihdellen olen saanut emätinorgasmeja. Ja sitten ihan perusyhdynnässä kiihottuneena :)
Mä en oo itseasiassa pelkkää klitorista stimuloimalla saanut ikinä orgasmia, vaan aina emättimen kautta. Mieltymyksensä kullakin.

Orkku kestää vaihtelevasti 2 sekuntia-5 minuuttia ja vaihdellen myös orgasminjälkeinen euforinen olo 5 min- 1h. Mutta nopeakin orgasmi voi olla hyvä ja intensiivinen :)

Ejakulaatioita saan silloin tällöin, ja niidenkin määrä vaihtelee. Joskus tulee todella runsaasti niin että menee petauspatjankin läpi ja lammikossa ollaan miehen kanssa. Joskus taas vain siten, että tuntee hieman reisien kastuvan tai huomaa miten yhtäkkiä alkaa luistaa paremmin. Ejakulaatio harvoin tuntuu mitenkään ihmeelliselle yksinään mulla. Mut orgasmi ja ejakulaatio yhdessä: nam!

Minä en oo kuin kerran ejakuloinut niin, että nestettä lensi, koska yleensä kun ejakuloin, on muna sisässä. Mut sillon mies sattu vahingossa just vetäsemään pois (oli tulossa) niin nesteet lensi kaaressa lakanalle. Semmonen roiskesarja läntti jäi, n. 50 cm pitkä.

Ensimmäisen orgasmini sain 16-vuotiaana ja ensimmäisen ejakulaation 19-vuotiaana, joten jos ei vielä ole saanut, ei tarkoita ettei joskus saisi.

Itse haluaisin saada joskus myös klitorisorgasmin, mut saan aina vasta yhdynnässä vaikka suuseksistä kovasti kiihotun.

Ei muuta kuin räpläilemään ja ei sillä ole väliä, minkänimisiä alueita löydät, voit keksiä omille kiihottaville kohdille vaikka omat nimet ;) Kiimakukkula, himonapukka jne :D Mut kokeile liukkarin kera silittää antaumuksella emätintä sisäpuolelta kahdella sormella ja välillä vähän liikkeitä vaihdellen; tuo yleensä mulla tuo hyvän orkun ja siinä kohdin kai g-pisteen pitäisi sijaita.
Kukkanen
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Wildcobra » 22 Maalis 2012, 14:20

Moikka,

Kiitos kukkanen hyvästä vastauksesta

Oletko tänään kiihottanut G-piste laukeamiseen asti ja ruiskuttanut paljon nestettä ???
Miten olet tehnyt sen...

Oletko ehkä käyttänyt G-piste sauva nimeltä fabulous lover... :P

Naiset rohkeasti kertomaan vain, ja rento asento sekä relax,etsikää G-pistettä ja nauttikaa... :o kiima huudoillanne.
Ja kiitän taas.
Wildcobra
Noviisi

Paluu Itsetyydytys ja lelut