Hyväiletkö masturboidessasi anaalia?

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.

Hyväiletkö masturbodessasi anaalia?

Aina
4
4%
Joskus
61
55%
Olen kokeillut, pidin
27
25%
Olen kokeillut, en pitänyt
12
11%
Homojen hommaa
6
5%

Ääniä yhteensä: 110

timjami
Noviisi

Re: Hyväiletkö masturboidessasi anaalia?

Viesti Kirjoittaja timjami » 10 Marras 2011, 01:24

Todellakin! Useimmille - varsinkin miehille - tämä taitaa olle kielletty alue, mutta voin sanoa, että parhaat fibat olen saanut "sormet tai jotain muuta eturauhasen tuntumassa, anaalissa". Nyt hei, ennakkoluulot narikkaan! Tää juttu on ihan anaalista! ;)

ThunderFi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ThunderFi » 21 Joulu 2011, 20:28

Tulee hyväiltyä vain silloin kun olen suihkussa ja kun suolisto on juuri tyhjennetty. Jos hyväilen niin sormea käytän suihkussa. Yleensä istun lattialla suihkun alla ja selkäni on melkein kokonaan lattiassa ja sormiani ujutan anukseen. Yleensä aloitan yhdellä sormella, yleensä etusormella. Sitten kun alkaa lihakset olla tarpeeksi rentoja niin saatan lisätä toisen sormen. Silloin edestakainen työntäminen tuntuu jo hyvältä ilman, että osuu edes eturauhaseen. Kerran olen melkein lauennut pelkällä anaalistimuloinnilla. Syy miksi en lauennut oli se, että käsi ei jotenkin liikkunut tarpeeksi nopeasti ja tarpeeksi syvälle. Myös anaalirunkkaus väsyttää todella paljon, kädet puutuu meinaan. Itseäni kyllä kiinnostaisi ostaa joku anaalitappi tai dildo tai vibra, että laukeisi ilman peniksen kiihottamista. Aaaahhh, se olisi NIIN ihanaa!

Olen siis täysin hetero...
Quality time with yourself is awesome!

r0sv0
Noviisi

Viesti Kirjoittaja r0sv0 » 22 Joulu 2011, 15:22

En oikein ole koskaan ymmärtänyt miten tämä tapahtuu. Kiinnostus on kova ja pari kertaa olen kokeillutkin, mutta tuntuu että jotenkin tekniikka ei ole hallussa enkä kyllä ole kovin notkeakaan. Ehkä joku apuväline olisi tarpeen?

ThunderFi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ThunderFi » 25 Joulu 2011, 19:42

r0sv0 kirjoitti:En oikein ole koskaan ymmärtänyt miten tämä tapahtuu. Kiinnostus on kova ja pari kertaa olen kokeillutkin, mutta tuntuu että jotenkin tekniikka ei ole hallussa enkä kyllä ole kovin notkeakaan. Ehkä joku apuväline olisi tarpeen?
Oletan että olet miespuolinen? Eli siis, idea olisi stimuloida eturauhasta. Sen voisi kuvailla, että se on anuksessasi peniksen "takana" Eli jos työnnät edestä päin keskisormesi anuskeesi, yritä koukistaa sitä kun se on kunnolla sisällä. Silloin sinun pitäisi osua eturauhaseen ja tuntea kiihottava tunne. Sitä kun stimuloi eli vaikkapa "hieroo" niin tuntuu aika mukavalta! Toivottavasti tämä auttaa ja onnistut tässä! ;)
Quality time with yourself is awesome!

timjami
Noviisi

Viesti Kirjoittaja timjami » 30 Joulu 2011, 01:44

Juuri näin se menee :) Parhaimmat fiilarit saa kyllä, jos käytössä on jotain "kättä pidempää". Ei nyt mitään metrihalkoa tai erikoisliikkeen tavaraa tarvitse olla, mutta omin sormin tahtoo väsyä, kun pitäis ylettyä rennosti "mutkan taakse". Anaaliorgasmi on jotain aivan huikeeta! :)

JohtajaUros
Noviisi

Re: kokeilkaas anerosta

Viesti Kirjoittaja JohtajaUros » 30 Joulu 2011, 09:22

Mä olin aiemmin ihan helvetin ennakkoluuloinen tän asian suhteen, vaan en ole enää :=)

Hankin Aneros -nimisen jutskan, ja se on ollut hyvä ostos! Tosin kesti kauan ennen kuin oppi oikein toimimaan sen kanssa, mutta sen jälkeen on ollut kyllä tosi kivaa!

Se tekee gutaa myös runkatessa tai naidessa, vaikka se on tarkoitettu ihan itsekseen tuomaan nautintoa.

Kokeilkaa, veljet anerosta, hyvä palkinto, ketkä oppii :=)

lambert
Noviisi

Viesti Kirjoittaja lambert » 30 Joulu 2011, 13:41

Jos tahtoo moninkertaisesti fiilistellä niin yleensä on aika pakollinen juttu että jotain on rektumissa ylläpitämässä painetta, tuntuu kyl erittäin hyvältä :lol:
Kaikki tiet vievät kiinaan
Seksitreffit
Nettitreffit

ZZZZ
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ZZZZ » 01 Huhti 2012, 18:35

.....
Viimeksi muokannut ZZZZ, 19 Syys 2014, 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

bikundi90
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja bikundi90 » 18 Huhti 2012, 23:43

Tätä(kin) on tullut tehtyä. Esimerkiksi saatan hivellä anaalia pelkästään sormella siinä pinnasta, ja sekin tuntuu hyvältä puhumattakaan siitä kun työntää sormen ihan sinne sisään :) Ja sitten joskus työnnän anaaliin mun "poikaystävän" eli 22cm pitkän mustan dildon, tai 18cm pitkän vibraattorin. Kun työntää ne ihn loppuun asti ja runkkaa samalla saa aivan mahtavan orgasmin. Tosin eturauhasen kautta en laukea jostain syystä, mutta eturauhasen hierominen tuntuu muuten hyvältä.

tommi87
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tommi87 » 02 Touko 2012, 18:50

Joskus tulee pepulla leikittyä ja tykkään paljon.

Vastaa Viestiin