Seksilelujen ostaminen netistä

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
NikkeL
Noviisi

Seksilelujen ostaminen netistä

Viesti Kirjoittaja NikkeL » 09 Elo 2019, 10:18

Onko teillä kokemuksia seksilelujen netistä ostamisesta? Läheisen liikkeen valikoima tuppaa olemaan vähän kehno niin olen täs nyt netistä hieman katsellut paikkoja. Löysin tuollaisen https://www.seksileluja.com/ mistä pystyi katselemaan useamman kaupan valikoimaa kerralla ja vakuuteltiin nettikaupan anonyymiyttä ja turvallisuutta. Itseä on aina vähän arvelluttanut ylipäänsä netistä tilaaminen ja tässä nyt vielä että tuleeko paketit todella anonyymisti perille. Ihan sama mitä toi seksiliikkeen setä miettii siellä asioidessa, mutta lähin posti on samalla kauppa jossa teen päivittäiset ruokaostokset...
Löydä seuraa osoitteessa Deittisivut.fi

Antti
Noviisi

Re: Seksilelujen ostaminen netistä

Viesti Kirjoittaja Antti » 09 Elo 2019, 11:28

Eipä minulla ainakaan mitään ongelmia ole ollut. Nykyiset pakettiautomaatit on jopa hieman tylsiä.. Mukavampaa on saada R-kioskin myyjältä paketti ja miettiä samaan aikaan että tietäisipä täti millaista hirmudildoa minulle paketissa ojentaa :D
On kyllä toisaalta harmillista, miten kivijalkakauppojen valikoimat ovat supistuneet pienemmillä paikkakunnilla. Joskus katseltiin myyjän kanssa yhdessä heidän nettisivuiltaan juuri minulle sopiva lelu, jonka hän sitten tilasi siihen heidän liikkeelleen.

Pirita
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Pirita » 09 Elo 2019, 15:43

Nettihän on se helpoin tapa. Valikoimaa löytyy varmasti tarpeeksi, ja toimitus muutamassa päivässä. Pakettiautomaatti on muuten hyvä keksintö, mutta rajallisen kapasiteetin takia automaattiin tilattu paketti tulee nykyään useimmiten paikalliseen postinkorvikkeeseen. Ujoille -ja alaikäisille- nettiostos on oikeastaan ainoa mahdollisuus.

EDGE
Noviisi

Viesti Kirjoittaja EDGE » 20 Elo 2019, 10:02

Useampaan otteeseen on tullut kanssa tilailtua ja pääosin pakettiautomaatista haettua, mutta mitäpä noita sen enempää miettimään ja murehtimaan: todennäköisesti se ärrän täti omaa itsekin melkoisen kokoelman kaikenlaisia bad dragoneita, eikä niitä varmasti jaksa kymmenien ja taas kymmenien päivittäisten pakettien käsittelyn jälkeen kiinnostaa vähempää miettiä että mitä siellä paketissa mahtaa olla.

Vastaa Viestiin