Runkkaus naisen edessä

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
SirWankalot
Noviisi

Runkkaus naisen edessä

Viesti Kirjoittaja SirWankalot » 05 Kesä 2019, 10:03

On alkanut suuresti kiihottamaan ajatus eräänlaisestä tosielämän CFNM JOI -touhusta, jossa itse alastomana tyydyttäisin itseäni pukeissa olevan naisen nähden. Lisämausteena tässä toimisi se, että nainen antaisi ohjeita minulle miten minun tulee tattiani vatkata. Lopuksi laukeaisin naisen rinnuksille tai kasvoille.

Ja mikä ehkä omituisinta, tämä touhu kiihottaisi kaikkein eniten jos nainen olisi ylipainoinen ja pukeutunut kesämekkoon, jossa avara kaula-aukko :?

Onko kohtalotovereita? Tai jopa vapaaehtoisia naisia 8-)

kontunton
Noviisi

Re: Runkkaus naisen edessä

Viesti Kirjoittaja kontunton » 01 Elo 2019, 14:53

SirWankalot kirjoitti:
05 Kesä 2019, 10:03
On alkanut suuresti kiihottamaan ajatus eräänlaisestä tosielämän CFNM JOI -touhusta, jossa itse alastomana tyydyttäisin itseäni pukeissa olevan naisen nähden. Lisämausteena tässä toimisi se, että nainen antaisi ohjeita minulle miten minun tulee tattiani vatkata. Lopuksi laukeaisin naisen rinnuksille tai kasvoille.

Ja mikä ehkä omituisinta, tämä touhu kiihottaisi kaikkein eniten jos nainen olisi ylipainoinen ja pukeutunut kesämekkoon, jossa avara kaula-aukko :?

Onko kohtalotovereita? Tai jopa vapaaehtoisia naisia 8-)
Tämä kiihottaa ehkä kaikista eniten. Vähän vastaavia kuvioita oon harrastanutkin monta kertaa. Haaveena olis löytää joku nainen kenen kanssa tätä vois tehdä säännöllisesti.

kallu2
Noviisi

Re: Runkkaus naisen edessä

Viesti Kirjoittaja kallu2 » 05 Elo 2019, 00:38

Määkin tykkäisin runkata jonkun katsellessa, ja todellakin vaan katsellessa. Sanaakaan ei sanottais vaan nainen katselis kun runkkaan, siivoan jälkeni ja häivyn. Tääkin onnistuis ihan kamerankin välityksellä helposti mutta niitä katsojia ei vaan meinaa löytyä. Vaikka naiselta ei periaatteessa vaadittais kun vähän uteliaisuutta. Vaatteetkin sais tosiaan olla päällä kunhan ei mihinkään jätesäkkiin olis pukeutunu😄

Vastaa Viestiin