Työpaikalla runkkaus

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
Bueblo
Noviisi

Re: Työpaikalla runkkaus

Viesti Kirjoittaja Bueblo » 13 Syys 2011, 13:03

Kyllähän sitä tulee harva se päivä tuota harrastettua, vessaan vaan ja puhelimesta kivoja kuvia kiihokkeeks :P

VJS
Noviisi

Viesti Kirjoittaja VJS » 12 Loka 2011, 20:23

Onhan sitä tullut vessassa vemputeltua! Joskus kanssa ihan labrassakin, jos on ollut liian kova himo ;-) eihän sitä kauheen stondiksen kanssa voi mennä käytäville haahuileen!

Fisheri
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Fisheri » 10 Joulu 2011, 02:17

robert kirjoitti:Olen töissä yrityksessä jossa näen paljon nuoria naisia.Olen usein käynyt veskissä runkulla kun peppujen katselu on alkanut nostaa kiihotuksen tasolle ettei muuta oo ollu tehtävissä
sama juttu itsellä :)

Elde
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Elde » 16 Joulu 2011, 17:02

Nykyinen työpaikka ala-aste -ikäisten parissa, eli tässä duunissa ei tosissaan pistä panettaa eikä ehdi miettiä tavallisiakaan vessareissuja, mut parissa entisessä duunissa/kesäduunissa kyllä. :) Kirjastotyöt (eräässä amkissa, jossa oli myös miespuolista silmänruokaa tarjolla) on aika puuduttavia ilman päivittäistä varastohuoneessa tai vessassa vietettyä taukoa..

nuottakota
Noviisi

Viesti Kirjoittaja nuottakota » 19 Joulu 2011, 18:57

on kyllä tullut minunkin runkattua työpaikalla töitten jälkeen suihkussa.Ja ai miten hyvälle se tuntui.En huomannut kun kesätyössä ollut poika näki kun olin runkannu niin kauan et spermat tuli.Vasta kun olin lopettanyt.Kieltämättä se kiihotti mua ja tein sitä sitten usein.

Alka
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Alka » 20 Joulu 2011, 21:51

Jokaisessa duunissa on tullut vedeltyä...

porvoo85
Noviisi

Viesti Kirjoittaja porvoo85 » 13 Helmi 2012, 12:42

melkei joka työpaikal tullu runkattuu. yleensä vessas mut huviksee yhes paikas runkkasin tuotevarastos. olin suunnitellu sitä jo pitkää ja sit yks perjantai olin melkei yksin töis ni päätin kokeilla. sinne tuotteiden keskelle nii et vaik joku oiski tullu sisää oisin kuullu sen ja olin kehittäny peitetarinan et tarkistan millä paikoil mikäki tuote o jos joku ois kysyny

SickBastard
Noviisi

Viesti Kirjoittaja SickBastard » 13 Helmi 2012, 22:39

Olen ja lähes jokaisessa työpaikassa jossa olen ollut.

Yhdessä paikassa pukkarissa oli ikkuna ulos jossa oli pari tuolia. Sälekaihtimen vedin kiinni jo aiemmin ja tauon lähestyessä menin pukkariin parin käsipaperin kanssa ja sälekahtimen raoista ja reiistä katsoin yhdelle tuolille saapunutta erittäin kaunista hieman vanhempaa naista(tiesin tämän kyseisen naisen tulevan tohon ulos tollaisena kauniina kesäpäivänä ottamaan hieman valohoitoa kasvoilleen). Satsit paperille, paperi roskiin ja syömään.

kovaa9
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kovaa9 » 04 Touko 2012, 13:56

Joka päivä. Netti on onneksi keksitty.
_- Elämä on kuolemaan johtava tauti, joka tarttuu sukupuoliyhteydessä-_

MadClown
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja MadClown » 04 Touko 2012, 16:31

Meitsi runkkaa myös Koulussa ja vessassa vaa ajatellen kaikkia hyvän näkösii jota bongailen

Vastaa Viestiin