Työpaikalla runkkaus

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
kepuli
Noviisi

Re: Työpaikalla runkkaus

Viesti Kirjoittaja kepuli » 21 Huhti 2018, 00:20

Tuttua hommaa. Ei ole työpaikkaa jossa en olisi runkannut!
Kyllä sitä on välillä töissäkin käytävä paineet purkamassa, varsinkin jos on muuten tylsää

Dan85
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Dan85 » 21 Huhti 2018, 17:38

Kyllä tuossa eilen piti taas päästää paineit ku alko työviikko painaa, hyvin piristi pika käynti vessas :D

Ukm48
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Ukm48 » 10 Syys 2018, 07:59

Mä käyn päivittäin työpaikan vessassa runkulla.

hassunimimerkki
Noviisi

Viesti Kirjoittaja hassunimimerkki » 10 Syys 2018, 08:28

Lähes joka päivä. Joskus useankin kerran. Oma toimisto ja netti.
Kiinnijäämisen riski on usein kyl aika suuri ja aika vähän naisia täällä mikä on harmi.
Kahviossa pn kyl ihan ok daameja ja siivoja on kuuma isoine rintoineen. :P

nti
Noviisi

Viesti Kirjoittaja nti » 15 Syys 2018, 17:50

Tuttu juttu. Päivävuoroissa ei kunnolla ehdi, mutta iltavuoroissa voi ottaa orkun vaikka kahvihuoneessa jos konetta tauotetaan. :D
Märkä mirri tekee iloiseksi

Cullius
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Cullius » 29 Syys 2018, 16:15

Onneksi on työpaikka, jossa voi runkata aina kun tekee mieli :)

Etranger
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Etranger » 03 Joulu 2018, 11:56

Ei tuota ole tullut säännöllisesti harjoitettua, mutta nuoruudesta tulee pari kertaa mieleen.

Ensimmäinen kerta: Olin 16 tai 17 ja töissä. Neuvostoliitto oli vielä kasassa, mutta natisi liitoksissaan. Sen seurauksena Venäjällä alkoi tapahtua kaikenlaista jännää. Kuten esimerkiksi että kolmekymppinen rintava Olga (tms.) oli päätynyt Iltalehden iltatytöksi poseeraamaan moskovalaisella sillalla ilman rihmankiertämää. Olin vähän yllättynytkin, kuinka paljon kuva kiihotti hakatessa tattiani työpaikan vessassa tuijottaen Olgan rehevää vartaloa ja erityisesti hänen kookkaita, hieman roikkuvia tissejään. Olga vei työpaikkarunkkaripoikuuteni.

Seuraava muistoihin jäänyt kerta oli pari vuotta myöhemmin. Kesätyöpaikkani toimistolla oli arviolta 25-vuotias nainen, jolla oli kerrassaan eeppinen farkkupeppu, mistä hän näytti olevan hyvin tietoinen asuvalinnoistaan päätellen. Hän myös käytti korkokenkiä, mikä korosti tuota täydellisyyttä. Kerran hän tuli huoneestaan käytävälle ollessani kävelemässä sitä pitkin ja keikutti pyöreää herkkuaan suoraan edessäni. Katse naulautuneena tuohon ihanuuteen tunsin sykettä puntissa ja tajusin, ettei stondis ole vältettävissä. Livahdin vessaan, joka oli kaiken lisäksi yleisövessa kopeilla ja päästin paineet kaikessa hiljaisuudessa. Kiinni jääminen pelotti, mutta tarve oli akuutti.

Sittemmin olen välttänyt kiusausta, mitä nyt etätyöpäivinä voi vähän lähteä lapasesta.

Nuubi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Nuubi » 07 Helmi 2019, 23:57

Aina välillä tulee paineet purettua. Toimistolla nii paljon nättei tyttöi, et voi valita mieleisensä mieleen ja antaa palaa :D

HauskaGentlemale
Noviisi

Viesti Kirjoittaja HauskaGentlemale » 02 Maalis 2019, 12:36

Olin kymmenisen vuotta sitten sellaisessa pienessä avokonttorissa hommissa. Vastapäätäni istunut assistentti oli aivan uskomattoman ihana, kaunis ja vetovoimainen kissa. Ja hän osasi kauniisti ehostaa itsensä huolitelluksi. Aivan syötävän upea.

Vedin käteen noina aikoina työpaikan vessassa lukemattomia kertoja. Ei vaan olisi muuten tullut työnteosta mitään.

Deleted User 2112

Viesti Kirjoittaja Deleted User 2112 » 13 Maalis 2019, 16:24

Olen pari kertaa

Vastaa Viestiin