Runkkupaikat

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
Tommi67
Noviisi

Runkkupaikat

Viesti Kirjoittaja Tommi67 » 16 Joulu 2018, 13:01

Kuten jotkut ovat varmaan huomanneet, vanha Runkkupaikat-sivusto(Grafetee.com) lopetti taannoin toimintansa. Nyt sille on avattu seuraaja:

https://www.crusingmaps.com/m/runkkupaikat

Käykäähän täyttämässä karttaa :D

Misako
Noviisi

Re: Runkkupaikat

Viesti Kirjoittaja Misako » 28 Joulu 2018, 13:15

Ei voi ilmeisesti lisätä tekstiä ja kuvia.?

Tommi67
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Tommi67 » 28 Joulu 2018, 22:28

On sinne jotkut näemmä tekstiä laittaneet. En tiedä yhtään miten tuo toimii, en ole ehtinyt perehtyä.

Trexiii
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Trexiii » 16 Heinä 2019, 09:57

Käyttääkö joku tätä ja onko minkälaisia kokemuksia? Mites naiset? Onko kiinnostusta tällaiselle?

RunkkariUkm
Noviisi

Viesti Kirjoittaja RunkkariUkm » 16 Heinä 2019, 11:07

Kiva olisi kuulla kokemuksia. Miten on toiminut?

Kaz
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Kaz » 16 Heinä 2019, 14:29

Jos ylilautaan on luottaminen niin yleisesti kaappihomojen, jopa perheellisten sellaisten miesten keino löytää homoiluun seuraa.

Ja siis täynnä 30v+ pyöräily kamat päällä kiertäviä ukkoja.

Vaimo ei ihmettele kun "lähden vetään lenkin" tai kukaan tuttu ei näe että painaa homobaariin.

Olen usein miettinyt kun pyörällä itse liikun tampereella että kuinka moni noista tänäkin,kesänä, tuliterät kamat päällä suhaavista on tätä porukkaa jotka etsii seuraa. Ne niiden kypärät ja lasit on sellaiset että vaikka näkisin tällaisen parin niin en mä ainakaan kaupassa tunnistaisi.

Ilmeisesti sivulla saa sen verran antaa infoa että venaako paikassa joku joka haluaa runkata, imeä, naida vai tulla naiduksi.
Erikoista kyllä että oli vuosikymmen mikä vain niin aina homoilla on joku kanava missä salaa harjoittaa seksuaalisuuttaan kun edelleenkään ei kaapista astu varmaan edes puolet.

Ja niin. Minulle on kerran tälläinen pyöräilijä pysähtynyt kysymään että haluaisinko että se imee mua kun jäin punkkupullon kanssa yhden reitin penkille fiilistelemään.
Pidän enemmän tytöistä kuin 40-vuotiaista miehistä joten kieltäydyin.

Vastaa Viestiin