Oudoin paikka missä olet runkannut?

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
Deleted User 2112

Re: Oudoin paikka missä olet runkannut?

Viesti Kirjoittaja Deleted User 2112 » 10 Joulu 2016, 22:34

H&M:n sovituskopissa :D

Tommi67
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Tommi67 » 12 Joulu 2016, 18:12

Nuorukaisena koulun kielistudiossa kesken oppitunnin kuumaa enkun opettajaa katsellen... Pöydän alle ei nähnyt mistään suunnasta kun olin takarivissä, mutta kiihotti hurjasti kun ei yhtään voinut tietää millä hetkellä ope kuuntelee juuri minun mikkiäni :shock:

Jannu92
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Jannu92 » 03 Tammi 2017, 01:49

Kannanpa korteni kekoon tähän ketjuun, tämä tapahtui loppusyksystä. Ihan normaalia iltaa viikolla vietin sohvalla istuskellen, mutta yhtäkkiä rupesi mielessä pyörimään kaikennäköiset fantasiat. Siinä hetken sohvalla pyörittyäni riisuiduin ja menin pukeutumaan korsettiin, sukkiksiin ja stringeihin (tämä tyttöily on oma fetissini). Sitten normaalia vaatetta näitten päälle ja autolla päätin ajella iltaisella vähän syrjemmälle kaupungin laidalle. Mitä pitemmälle pääsin ajaessa sitä kovemmaksi oma kiimani nousi ja oli pakko ajaessa riisua itsensä parhaansa mukaan alusvaatteisilleen ja ruveta hieromaan järisyttävän kovaksi kasvanutta kyrpääni. Kun pääsin tarpeeksi pitkälle ei muuta kuin auto sivuun semmoiselle levikkeelle mikä vei vähän sivummalle päätiestä. Sitten alusvaateissa pihalle ja makaamaan auton konepellille ja hyväilemään itseäni liukkarin avustuksella ja lisää liukkaria mukaan ottamaani dildolle ja sitä hitaasti syvemmälle anaaliini samalla kun huohotin ja runkkasin itseäni. Siinä semmoisen puolisen tuntia kerkesin itseäni tyydyttää autojen ajaessa toimitukseni aikana noin 10-20m päästä ohi ja kun orkku tuli ei siinä meinannut jaloillaan kestää. :roll:

Onja
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Onja » 03 Tammi 2017, 11:59

Ei nyt oudoin paikka, mutta viimeisin ei niin tavanomainen. Kotiin tullessa lennolla Tukholmasta. Ihmeen tyhjä kone tällä kertaa. Vieressä ei ketään eikä käytävän toisellakaan puolella. Edessä istui pariskunta ja takana mieshenkilö. Olin koneeseen tullessa jo aika hekumoissani, sillä saattajahenkilön kanssa olimme lähtöaulassa
tiiviisti olleet vartalokosketuksessa ja siitä alkoi pieni kiihko vartalossa ja ihana syke alavatsassa.

Heti nousun jälkeen nostin pyllyä ja pujotin pikkarit pois. Hameihmisenä se kävi helposti. Käsi vaan helman alle ja hyväilyä paljaalla sisäreidellä sukansuiden yläpuolella. Siitä pieniä sormituikkauksia häpyhuulille ja klitalle. Siitä se alkoi se ihana sormettaminen. Sivusilmällä vilkuilin, ettei lentoemäntä pääse yllättämään, mutta hyvin oli toimintani piilossa, sillä alas laskettu pikkupöytä ja sillä oleva Finnair-lehti peitti toiminnan. Oli kyllä niin ihana sormetussessio muistellessa menneitä päiviä. Matka meni salamana, sillä oli lopetettava kun kuulutettiin turvavöiden kiinnittämisestä ja pöytien yläasentoon laittamisesta. Laskeuduimme Hki-Vantaalle.

Kävin lentoaseman veskissä pistämässä pikkarit taas päälle.
Saanhan minäkin

Existence
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Existence » 17 Helmi 2017, 04:24

Seiskaluokan köksäntunnin jouluaterialla :D:D:D Valot pois luokasta, kynttilän valossa pitkän pöydän ääressä. Koko luokka oli pöydän ääressä. Hieroskelin kädet taskussa kaluani kummallakin kädellä. Muistan että olin tosi lähellä tulemista kun muut alkoivat jo nousta pöydästä. Vielä vakaasti taskubiljardoiden laukesin lähes kuivan orkun.

Deleted User 7286

Viesti Kirjoittaja Deleted User 7286 » 17 Helmi 2017, 18:38

Poistettu.
Viimeksi muokannut Deleted User 7286, 14 Huhti 2019, 00:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mightymouseboner
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mightymouseboner » 05 Maalis 2017, 12:49

Ala-asteen vessassa englannin opettajan jättitisseistä haaveillen tuli runkattua useasti.

Dan85
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Dan85 » 03 Huhti 2018, 17:39

Näitähän oli kiva lueskella :D
Itellä joitakkn;
Bussin, junan ja lentokoneen vessa, työpaikal, ruotsin laivan yleinen vessa (teininä perheen kaa matkass, himot ku herää nii oli purettava :P) ja ehk mielestäni erikoisin;
Teininä eestin reissulla uimarannal tiirailin naisii bikineis, onnekseni eräs isorintaisempi nainen otti aurinkoo ilman ylä osaa, siinä alko sit nii kovettuu et piti jäähylle mennä veteen, eipä se auttannu, joten uin vähä syrjää, kaislikkoon piiloon, veden alla mällit, ihanaa oli :D

Turhanujo888
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Turhanujo888 » 12 Huhti 2018, 02:13

Mä sillon joskus ku ekoi kertoi alkoi runkkaa niin oltiin minä,mun sisko ja äiti autolla menos jonneki,nyt muista mihin.Anyway ne istu edessä ja mä istuin takapenkil,mulla sit jossai välis rupes seisoo,siin oli sit joku viltin tapane ni otin sen mun päälle ja sit runkkasin siinä. :D Oon monesti miettiny et onkoha ne huomanneet sen,kukaan ei kyl oo mitää maininnu.Mut se taitaa itel olla erikoisin paikka.
MiesVaillaNaista

Palaas
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Palaas » 10 Heinä 2018, 11:39

Lähijunat ja niissä matkustaminen sai aina kovan itsensähiplaamishalun valloilleen. Mutta en semmoiseen uskaltanut, sillä koko ajan aina joku seilasi käytävällä. Ja vessahiplailua en harrasta. Outoja paikkoja ei oiken ole, mutta nuorena koulumatka bussin takaosassa kyllä välillä oli pienen session paikka. Olen aina ollut semmoinen välineharrastaja, ja koulumatkalla tapahtuneet jutut suoritin paksulla kynällä tai tussilla.
Mutta oudoin ja ehkä uhkarohkein paikka oli Hki-Vantaan lentoaseman terminaali T2. Kahvilasta nappasin mukaani lusikan ja menein penkille ikkunoiden eteen katselemaan muka koneita. Lusikka sormien apuna tyydyttelin itseäni hameen alta, Iltis oli sylissä suojana. Jalat oli kyllä hieman rumasti harallaan, mutta mielestäni ei kukaan nähnyt. Ikkunoiden takaa olisi kyllä nähnyt jos olisi ollut katselijoita.

Vastaa Viestiin