Kiinni jääminen...

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
Cullius
Noviisi

Re: Kiinni jääminen...

Viesti Kirjoittaja Cullius » 21 Loka 2018, 17:28

Olen ainakin kerran tahtomattani jäänyt lapsena kiinni, kun äiti yllätti kotona minut istumassa ilman housuja ja sormeilemassa pippeliä. Kysymykseen miksi tein niin keksin hätävalheeksi, että se kutisi. Siihen ei tullut kommenttia. Hän kuitenkin hyvin tiesi, mistä oli kyse ja oli sitä paitsi aiemmin opettanut minua huuhtomaan suihkulla pippeliä, jottei esinahan alle jäisi likaa.

Räsynukke
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Räsynukke » 22 Loka 2018, 16:56

Tämä mistä nyt kerron tapahtui vuosia sitten perheemme mökillä. Olin silloin semmoinen pitkä ja hontelo 13-vuotias varhaisteini. Tapanani oli olla kesän ilman mitään alusvaatteita vain kesämekko päällä joka tuskin ylettyi polviin. Kerran sitten istuin kuistilla jalat nostettuna itse kaiteen alla olevalle samansuuntaiselle laudalle. Istuin siinä helma vedettynä syliini ja reidet leveällä tutkien pildeäni. Sormeilin sitä ja koskettelin klitorista. Aivan hieno ja pehmeä karvoitus oli jo alkanut kukoistamaan ja oli pienenä tupsuma siinä pilden yläosassa häpyluun alla. Häpyhuulissakin oli aivan ohutta untuvaa. Pää painautuneena alas ja silmät tutkien auki levittämääni nuoren tytön pimppiä en huomannut, että minua kaiteen toiselta puolen katseli ympyriäiset silmät. Minunhan piti olla yksin mökillä tämä pari tuntia, mutta nyt oli naapurin samanikäinen tyttö ilmestynyt kaiteen taakse.
"Mitä sä teet," kuulin ja löin reiteni yhteen.
Kyllähän me sitten hieman naurettiin ja mentiin kylmään saunaan ja tutkittiin kumpikin yhdessä. Myöhemmin useinkin.
Aina yhtä hämmentynyt, mutta utelias

Joyride
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Joyride » 04 Marras 2018, 20:23

Kettunen kirjoitti:Olin 12-vuotiaana kesällä mummolassa. Sinä kesänä oli vaikea saada halunsa tyydytetyksi koska paikalla olivat äidin, mummin, ukin, enon ja kahden tädin lisäksi 7-vuotias serkkupoika ja 9-vuotias serkkutyttö joilta ei tahtonut saada siunaaman rauhaa. Paras hetki olisi ehdottomasti ollut aamulla aitassa äidin lähdettyä aamutoimiin mutta aamuvirkut serkut saattoivat pölähtää sinnekin koska tahansa. Sain sen kesän orgasmini silloin kun lapset olivat vanhempiensa mukana kauppamatkalla, tein sen joko aitan sängyssä tai vintillä (jossa oli yhdessä lipastonlaatikossa enon 1980-luvun miestenlehtiä). Kerran yritin huusissa mutta en saanut juonesta kiinni. Huusi oli kesäisin käyttökunnossa veden säästämiseksi ja lapsista (minustakin) oli hauskempaa käydä pissalla siellä kuin vessassa - kukahan selvittäisi miksi?

Mutta eräänä päivänä äiti oli mustikassa, ukki ja eno ja täti lähtivät lasten kanssa kaupunkimatkalle joka kestäisi pari tuntia, toinen täti poti kamarissa kipeää selkäänsä ja mummi valmistautui leipomaan. Kysyin tarvitseeko hän apua vai saanko mennä omiin puuhiini johon mummi sanoi että mene vain. Niinpä pujahdin aittaan ja riisuuduin rohkeasti ihan alasti ja aloin antaa itselleni hyvää oloa. Makasin selälläni jalat harallaan, hyväilin pieniä rintojani ja vatsaa ja kylkiä ja reisiä, silitin pimpinkarvoja (jotka juuri niihin aikoihin kasvoivat melkein päivä päivältä) ja vasta vähitellen tavoitin klitoriksen ja nyt jo aivan märän vaon. Liu'utin sormea ylös ja alas ja leikin klitoriksella ja nautin, nautin...
Taitaa olla jo aika vanha ketju kyseessä, mutta en malttanut olla kommentoimatta, kun aihe on sattumalta ollut omalla kohdalla paljon pinnalla nyt ihan viime aikoina.. Olipa hauskaa ja jännittävää lukea kerrankin näin rehellistä ja rohkeaa tekstiä lapsuuden touhuista tytön näkökulmasta. Kyllä sitä näköjään tytötkin sitten osaa, vaikka yleensä aina tunnutaan ajattelevan että pojille voisi käydä näin, mutta tytöt on itse enkeleitä ilman minkäänlaisia mielihaluja tai paheita.. Mielellään moni täällä varmasti kuulisi lisääkin jos vastaavia tilanteita löytyy nuoruusvuosilta muitakin, eli kerrohan Kettunen ihmeessä lisää jos laatikossa on vielä piilossa kertomattomia salaisuuksia.

Itsellä on kolme vuotta vanhempi isosisko, jonka kanssa oli varhaisteininä pieniä salaisia saunaleikkejä ja muuta mukavaa, mutta muuten on sitten ihan viime aikoihin asti pidetty aika matalaa profiilia meidän lapsuuden toilailuista, eikä ole noista kahdestaan juuri puhuttu. Nyt ihan viime aikoina on uskaltauduttu viimein palaamaan rohkeammin noihin varhaismurrosiän touhuihin ja puhumaan niistä keskenämme. Olen kyllä aina jollain tavalla tiennyt, että siskokin on tainnut lapsena olla vähän aktiivisemmasta päästä näiden juttujen suhteen, mutta aika hauskaa on ollut nyt aikuisena kiihkottomasti jutella puolin ja toisin siitä millaiset "salatut elämät" meillä kummallakin on ollut jopa toisiltamme. Jotain varmaan kumpikin on noista aikanaan molempia innostaneista saunaleikeistä jo voinut päätellä, mutta aika monta ihan uuttakin juttua on saanut nyt jälkeenpäin omasta siskostaan oppia.

Aiheeseen liittyen siskolla oli siis kuuleman mukaan käynyt aikanaan hyvin samanlainen tilanne äidin kanssa joskus 12-vuotiaana. Pikkuveljenä minun korviin tuosta tilanteesta ei silloin aikanaan kantautunut mitään tietoa, eli kuulin siitä ensimmäistä kertaa nyt vuosia jälkeenpäin. Kuulemma ei voi edes puhua "housut kintuissa" kiinni jäämisestä, kun ei kuulemma ollut vaatteita ollut hänelläkään päällä ollenkaan.. Itsekin meinasin teininä jäädä kiinni pari kertaa, mutta olipa aika hauskaa kuulla että sisko oli jäänyt niin rysän päältä kuin olla ja voi, ja itse en ole moisesta tiennyt mitään ennen kuin vasta nyt. Ja itse kun aina luulin että olin meistä kahdesta se villimpi ja holtittomampi :)

kontunton
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kontunton » 05 Marras 2018, 12:13

Yläasteen aikoina kerran kärähdin omalle äidille. Istuin vessassa pöntöllä hieromassa munia. Joku fantasia pyöri päässä ja oikein erikoisen kova seisokki päällä. Olin unohtanut lukita oven ja mutsi törmäsi sisään. Istuin pöntöllä jalat levällään kyrpää sivelemässä. Säpsähdin ja painoin munia alaspäin ja vedin jalat vastakkain. Mulla oli kuitenkin niin kova stondis, että muna ei taipunut ja se jäi pöntön reunan päälle ja stondis tuntui reisien välissä kovenevan vielä entisestään. Mutsi tuijotti jonkin aikaa ja näki aivan varmasti teinipojan ison munan jöpöttämässä pöntön reunan päällä reisien välissä. Eipä siinä mitään voinut tehdä. Istuin vaan liikkumatta. Stondis vaan jatkui kovana ja terska pullotti. Mutsi ennätti sisään tullessaan näkemään kaiken ja siinä seisoessaan ja katsoessaan takuulla näki vieläkin ainakin osittain minun seisovan mulkun. Piinallisen pitkältä tuntui aika siinä ja sitten mutsi meni pois. Pikkuhiljaa seisokki siitä sitten alkoi hiipua.

TMP80
Noviisi

Viesti Kirjoittaja TMP80 » 29 Joulu 2018, 13:15

Entisen vaimoni yllätin usein masturboimasta. Monesti kun hän luuli minun jo nukkuvan alkoi sängyssä tuntua tasaista liikettä ja hiljaisia huokauksia. Kerran aamulla näin makkarin ovenraosta kun exä oli siirtänyt peiton syrjään ja oli mahallaan peppu hieman koholla. Jäin seuraamaan tilannetta. Huokaukset voimistui ja peppu souti ylös alas samalla kun sormet hieroi klitorista. Tilanne kiihotti itseäni kovasti ja kulli kovana odotin jatkoa. Masturbointi jatkui tovin ja huhotus kuullui jo selvästi. Lopulta vartalo jännittyi suoraksi ja pakarat puristuivat tiukasti yhteen. Voimakkaat huokaukset ja vartalon värinät kertoi, että huippu on saavutettu.

Vastaa Viestiin