Kiinni jääminen...

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
Existence
Noviisi

Kiinni jääminen...

Viesti Kirjoittaja Existence » 21 Helmi 2016, 11:48

Oletteko koskaan jääneet kiinni runkkaamasta?

Itse muistan joskus yläasteaikana, kun luin tulostettuja seksinovelleja (!) huoneessani myöhään illalla, ja pikkusiskoni pamahti ovesta sisään... Peitto oli päällä mutta taisin olla aika punaposkinen, toinen käsi peiton alla... Sisko kysyi vain nenäänsä nyrpistäen "Mitä sä teet?!" enkä tiedä ymmärsikö mistä oli kyse :D Ei välttämättä sen ikäisenä, myöhemmin on saattanut yhdistää "langat" jos on tapausta muistanut.

Itsekin tosin hänet bustasin aiemmin, olisiko ollut 11v hän ja kävelin vessaan, jonka hän oli unohtanut lukita, karvatonta pimppiä sormilla levittäen... Laitoin oven nopeasti kiinni enkä maininnut asiasta!

nti
Noviisi

Re: Kiinni jääminen...

Viesti Kirjoittaja nti » 21 Helmi 2016, 13:13

Mulle kävi usein niin, kun tyydytin itseäni huoneessa ja äitipuolellani oli tapana pitää oveen koputusta lähinnä jonain symbolisena eleenä, eli koputus tapahtui aina samaan aikaan kun hän aukaisi oven. Yleensä kuitenkin olin joko peiton alla tai vatsallani kun tiesin hänen tapansa, ettei nyt ihan "housut kintuissa"-kiinnijäämisiä ollut.
Märkä mirri tekee iloiseksi

bikundi90
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja bikundi90 » 21 Helmi 2016, 16:48

16-vuotiaana runkkasin kerran omassa huoneessa ja verhoja en ollut vetänyt ikkunan eteen. Isä kulki ikkunan edestä yllättäen. Kun äiti myöhemmin kysyi mitä olen päivän tehnyt, isä sanoi ilkikurisesti että "käsitöitä".

KallePetri
Noviisi

Viesti Kirjoittaja KallePetri » 23 Huhti 2016, 11:55

Minä olen yllättänyt runkkaamasta 3 kerrostalonaapuria -
olohuoneessa talvipimeällä valot päällä verhot auki. :D

Naimasta M+N sekä M+M parit autossa parkkipaikalla.

Isohkon kaupungin ulkopuolella olin eräällä mäellä puskassa kusella
syksyisenä iltana. Alapuolella meni pieni hiekkatie, jolle eteeni pysähtyi poliisi auto.
Siinä sitten katselin kun kaksi miespuolista poliisia jutteli, kunnes vanhempi
otti rennon takanojan ja avasi housut. Nuorempi kumartui kauniisti imemään
paksua kovaa munaa ja hetken kuluttua vanhempi kiemurteli siihen malliin että lasti lensi.
Sitten ovi avattiin ja kuului kunnon räkäisy.

Olin varmaan vartin puskassa jähmettyneenä vielä vaikka lähtivät paljastumisen pelossa.

Neutral
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Neutral » 23 Huhti 2016, 17:13

Nuorena kollina, jotain neljäntoista ikäisenä olin taas vinttikomerossa kaivelemassa kätköjäni. Siellä oli vanhoja Kalle- ja Jallu-lehtiä. Joku Coctail ja semmoisia joita jostain kavereiden kanssa olin haalinut. Menossa oli taas yksi autuas rukkuhetki näiden julkaisujen parissa. Silmät tapillaan ja käsi vatkaamassa keskittyneenä kullia en kuullut, tai en huomannut miten äiti oli tullut sisään. kai varovasti tuli kun jotain epäili. Siihen vierelle tuli ja katsoi. Ei mitään puhunut ja meni pois. Kyllä nolotti ja hetkessä oli koko munarustinki velttona kasana.
Ei äiti mitään koko asiasta puhunut eikä näyttänyt koskaan, että olisi asiasta jotenkin pahoillaan ollut. Sen huomasin, että oli jälkeen päin kyllä käynyt kätköjäni tonkimassa, mutta antanut kaiken olla. Minusta järkevä äiti.

Helsinki42
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Helsinki42 » 24 Huhti 2016, 14:27

Vain kerran tai pari noin nelivuotiaana kun haksahdin hajamielisenä hypistelemään pissinappulaani äidin nähden. Hän tyytyi muistuttamaan että tuota on tapana tehdä vain silloin kun muut eivät huomaa. Pissinappulasta tuli kikkeli suunnilleen kouluunmenon aikoihin.

Teini-iässä oli todella kiihottavaa kuunnella kun kolme vuotta nuorempi pikkusisko tyydytti itseään samassa huoneessa - itse olin opetellut olemaan aivan hiljaa jos tyydytin itseni sängyssä mutta pikkusisko ei aina osannut tai muistanut estää hengenvetojaan ja huokauksiaan kuulumasta kun orgasmi tuli. Oma lempipaikkani oli kylpyamme ja kesäisin mummolassa heinälato.

Vanhemmat eivät voineet olla tietämättä että sisko ja minä tyydytimme itseämme mutta asiasta ei oikeastaan koskaan puhuttu. He olivat nähneet meidän lukevan vaivihkaa seksioppaita (isän ammatti liittyi kirjoihin ja meillä oli aika monta opasta) ja arvatenkin tiesivät meidän tietävän että kaikkihan sellaista puuhaavat.

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 26 Huhti 2016, 12:47

Ikäiseni serkkutyttö oppi masturboimaan kahdeksanvuotiaana ja kertoi teini-iässä, kun vertailimme kokemuksiamme ja muistojamme, että jollakin lailla puuha tuli pian äidin tietoon. Muutamana iltana sänkyyn mentyä kävi niin, että äiti tuli ykskaks kiskaisemaan peiton tytön päältä, ja jos tytöllä oli käsi housussa, seurasi kymmenen minuutin saarna ja uhkaus selkäsaunasta seuraavalla kerralla. Selkäsaunaa ei onneksi tullut ja serkkuni oppi pian valikoimaan leikkipaikkansa ja -aikansa paremmin. :D Tämä tapahtui 1950-1960-luvun vaihteessa.

Minua äiti kielteli mutta ei uhkaillut. En oikein tajunnut miksi koiramme saivat nuolla itseään, mutta minulta itseni käpälöinti oli kielletty. Pahimmin kävi erään kerran 6-vuotiaana, kun pihamaalla koiriemme parittelua katsellessani (sitä ei ollut kielletty (tai oli ehkä joskus yritetty eikä onnistuttu)) aloin melkein huomaamattani hinkata itseäni, ja äiti huomasi puuhani kun olin päässyt jo lähelle orgasmia, ja itse asiassa orgasmi tuli saman tien jotenkin ennen aikojaan pelkästä säikähdyksestä, :shock: kun tajusin että tein sitä äidin nähden ja tajusin hänen ymmärtävän mitä tapahtui! Säikähtäessä ja orgasmin kouristuksissa karkasi vähän pissaakin housuun ja sain ankarimmat seksileikin tiimoilta muistamani nuhteet. :oops: Sekin oli 1950-luvun loppua se.

Kettunen
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 29 Huhti 2016, 12:53

Olin 12-vuotiaana kesällä mummolassa. Sinä kesänä oli vaikea saada halunsa tyydytetyksi koska paikalla olivat äidin, mummin, ukin, enon ja kahden tädin lisäksi 7-vuotias serkkupoika ja 9-vuotias serkkutyttö joilta ei tahtonut saada siunaaman rauhaa. Paras hetki olisi ehdottomasti ollut aamulla aitassa äidin lähdettyä aamutoimiin mutta aamuvirkut serkut saattoivat pölähtää sinnekin koska tahansa. Sain sen kesän orgasmini silloin kun lapset olivat vanhempiensa mukana kauppamatkalla, tein sen joko aitan sängyssä tai vintillä (jossa oli yhdessä lipastonlaatikossa enon 1980-luvun miestenlehtiä). Kerran yritin huusissa mutta en saanut juonesta kiinni. Huusi oli kesäisin käyttökunnossa veden säästämiseksi ja lapsista (minustakin) oli hauskempaa käydä pissalla siellä kuin vessassa - kukahan selvittäisi miksi?

Mutta eräänä päivänä äiti oli mustikassa, ukki ja eno ja täti lähtivät lasten kanssa kaupunkimatkalle joka kestäisi pari tuntia, toinen täti poti kamarissa kipeää selkäänsä ja mummi valmistautui leipomaan. Kysyin tarvitseeko hän apua vai saanko mennä omiin puuhiini johon mummi sanoi että mene vain. Niinpä pujahdin aittaan ja riisuuduin rohkeasti ihan alasti ja aloin antaa itselleni hyvää oloa. Makasin selälläni jalat harallaan, hyväilin pieniä rintojani ja vatsaa ja kylkiä ja reisiä, silitin pimpinkarvoja (jotka juuri niihin aikoihin kasvoivat melkein päivä päivältä) ja vasta vähitellen tavoitin klitoriksen ja nyt jo aivan märän vaon. Liu'utin sormea ylös ja alas ja leikin klitoriksella ja nautin, nautin...

...ja juuri silloin äiti tulla tupsahti aittaan vaihtamaan metsävaatteet kevyempiin - mustikkasanko oli tainnut täyttyä ennätysajassa! Pelästyin ja nolostuin niin että kätenikin taisi jähmettyä pimpille :oops: ennen kuin kiskaisin peiton päälleni ja käännyin selin, mutta äiti tajusi tilanteen ja pelasti mitä pelastettavissa oli: "Aijaijai... anteeksi että sotkin hellän hetkesi, en missään nimessä olisi halunnut... mutta kuulehan, minä sanon mummille että sait helteestä päänsäryn eikä sinua saa häiritä, tule mehulle ja mustikkamaidolle sitten kun ehdit."

Äidin mentyä harkitsin että itkisin pienet nolotuksen itkut ja ottaisin päiväunet, mutta kun sipaisin pimppiäni niin tajusin ettei kiihottumiseni ollutkaan hävinnyt mihinkään vaan pysynyt ihan ennallaan ellei lisääntynytkin, muistin jonkin miestenlehden jutun jossa pari oli jäänyt kiinni kesken kaiken... ja heitin peiton päältäni ja aloin taas omistautua nautinnolleni ja orgasmi tulikin pian ja oli harvinaisen intensiivinen. Työnsin sormeni sisään niin syvälle että sattui, juuri sillälailla sopivasti, mietin taas kerran miltä mahtaa tuntua kun mies työntyy sisään... ja tajusin että tarvitsen toisenkin orgasmin eikä siihenkään paljon aikaa kulunut.

Loikoilin vielä pitkään, käärin peiton rullalle ja halasin sitä ja toivoin enemmän kuin koskaan että olisi poikaystävä jota halata ja helliä... Lopulta pukeuduin, menin huusiin pissalle ja tarvitsin aika monta vessapaperiarkkia pimpsani kuivaamiseen, poikkesin saunalla huuhtomassa pimpinmehuiset käteni ja menin keittiöön mansikkamehu ja lämpöspullat mielessäni. Joko päänsärky helpotti, äiti kysyi ja sanoin että joo. Sanoin sitten hänelle kahden kesken että sain leikit leikittyä ja tuli hyvä olo. En hävennyt tunnustaa äidille että tyydytän itseäni - olinhan jo ennen kouluikää saanut kuulla että pimppileikki on ihan sopivaa pienillekin tytöille kun muistaa kolme sääntöä: omissa oloissa, puhtain käsin ja satuttamatta. Tämä oli modernia ja valistunutta 1990-lukua tämä. :D (Jiikoo 1.5.: Tuntui näet oikeudenmukaiselta antaa äidin tietää ettei välikohtaus pilannut päivää vaan osasin virittäytyä uudelleen ja saada sen mitä olin lähtenyt hakemaan.)

Huomasin ketjun jo eilen ja kirjoitin tämän illalla omalle koneelleni ja arvaatte varmaan että kun yksityiskohdat palasivat selvinä mieleen niin kiihotuin hillittömästi ja oli pakko alkaa leikkiä... Tänään tulin aikaisin töistä, tein vielä pari korjausta ja nyt annan tarinan teidänkin luettavaksenne.
Viimeksi muokannut Kettunen, 01 Touko 2016, 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

nti
Noviisi

Viesti Kirjoittaja nti » 29 Huhti 2016, 16:48

Olipahan loistava tarina Kettunen ja ihan huippu äiti :)
Märkä mirri tekee iloiseksi

Existence
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Existence » 25 Marras 2016, 14:09

Kettuselta hieno kuvaus! Ja vitsi miten ymmärtävä vanhempi. Olipa kauhean hyvin reagoitu häneltä kiusallisessa tilanteessa.

Vastaa Viestiin