Metsärunkkaus!

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
kepuli
Noviisi

Re: Metsärunkkaus!

Viesti Kirjoittaja kepuli » 31 Heinä 2016, 12:01

kulli22 kirjoitti:kohta lähden syrjäiselle järvenrannalle uimaan ja varmaan muutakin. :D
kerrohan toki vähän tarkemmin tuosta reissusta? ;)

Tommi67
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Tommi67 » 03 Syys 2016, 12:59

Metsärunkkausta tuli nuorena harrastettua paljonkin. Kodin vierestä alkoi harjumaisema jossa kiersi pururata ja joka oli täynnä oivallisia paikkoja runkkailulle. Monta kertaa jo metsään mennessä alkoi kiima matkalla kasvaa ja kalu täydessä seisokissa...

Pitkään meni etten metsärunkuilla käynyt, mutta kun aloitin samaisessa maastossa lenkkeilyn pari vuotta sitten, on pari kertaa tullut sitäkin tehtyä. Ensin en ajatellut koko asiaa, mutta yhdellä kerralla kun ensin sain katsella vähän aikaa upeaa naisen peppua juoksutrikoissa, iski yhtäkkiä päähäni muistot nuoruuden metsärunkkailuista. Saman tienhän omissa trikoissani alkoi olla ahdasta ja sellainen kiima kävi päälle ettei muuta voinut kuin siirtyä lenkkiradalta metsän siimekseen runkkaamaan ;)

Sittemmin olen joillain lenkkikerroilla jättänyt jo lähtiessä alushousut pois trikoiden alta, sellaisilla kerroilla on joka kerta jossain vaiheessa lenkkiä alkanut kalu kovettua ja sitten vaan metsän suojiin taas... Jokusen kerran on vastaantulijakin sattunut kohdalle ennen metsään siitymistä ja kiihottaahan se ajatus että joku sattuu huomaamaan missä tilassa trikoideni alla olen.

Deleted User 7286

Viesti Kirjoittaja Deleted User 7286 » 05 Helmi 2017, 18:56

Poistettu.
Viimeksi muokannut Deleted User 7286, 14 Huhti 2019, 00:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MysteriousM
Noviisi

Viesti Kirjoittaja MysteriousM » 05 Helmi 2017, 19:50

Ensimmäiset metsärunkkaukset liittyvät koulumatkoihini pian sen jälken, kun opin runkkaamaan. Taisin olla 10- tai 11-vuotias. Jännä, että olen unohtanut minkäikäsenä opin runkkaan. Muistelisin, että se oli 3. luokan syksyllä.
Päivittäisen koulumatkan varrella oli pitkä metsäosuus, jonka pusikoihin tuli usein koulumatkoilla pysähdyttyä runkkaamaan. Joskus sekä mennessä että tullessa, kun teki niin paljo mieli. Yleensä runkkasin tiheessä koivikossa, mutta välillä myös kuusikossa olevan kiven, siihen oli mukava nojata, takana.
Yläasteelle siirryttäessä aloin kulkemaan bussilla ja metsärunkkaukset väheni, mut eivät ne kokonaan silloinkaan loppuneet. Usein siinä samassa metsikössä kuin ennenkin. Aikaa kului ja ne oikeastaan loppuivat. Joskus harvoin saatoin pysähtyä lenkillä käydessä runkkaan metsässä, koska tuli vaan pakko runkata.
Nykyään on taas tullut runkattua metsässä ja kouluvuosista poiketen, nyt teen sen pidemmällä kaavalla. Tunnen lähiympäristöni melko hyvin, joten en tarvitse hirveästi ennakkosuunnittelua runkkupaikkojen valinnan suhteen. Viime kesänä tosin löysin syrjäisen miellyttävän hiekkarannanpätkän rannalta, jolla varmaan kukaan ei koskaan käy. Siellä oli kiva uinnin jälkeen rantakivellä runkata.
Metsärunkkauksessa minua viehättää eniten yhteys luontoon. Ei niinkään kiinnijäämisen riski (En halua tulla nähdyksi). Minussa taitaa piillä pieni kaappihippi. Voisinpa harrastaa seksiä luonnon kanssa.

kulli22
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kulli22 » 07 Helmi 2017, 04:20

Metsärunkkauksessa minua viehättää eniten yhteys luontoon. Ei niinkään kiinnijäämisen riski (En halua tulla nähdyksi). Minussa taitaa piillä pieni kaappihippi. Voisinpa harrastaa seksiä luonnon kanssa

Mulla on ihan sama juttu yksinkertaisesti tykkään olla luonnossa alasti.

Tomppa85
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Tomppa85 » 23 Helmi 2017, 17:22

Kesää odotellessa ;) Pääsee taas luonnonhelmaan runkkaamaan pitkästä aikaa. Viime kesänä tuli tehtyä välillä niin että veneellä ajellessa rantauduin eräälle saarelle jossa riisuin vaatteet pois ja kuljeskelin siellä alasti kalu kovana kunnes roiskin lastit pitkin mätästä. Sen jälkeen kelpas alkaa makkaranpaistoon saaren nuotiopaikalla ;)
Monesti jo veneessä aloin hiljalleen runkkailla kun ajelin saarta kohti

kepuli
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kepuli » 23 Helmi 2017, 20:46

antimateria kirjoitti:Suomi kun on metsien maa tuhansien järvien ohella, niin ehdottaisinkin uudeksi kansallislajiksi "georunkkailua". Jaetaan siis parhaiden runkkupaikkojen koordinaatteja, jolloin hyväksyvää seuraa saattaisi sattua samaan aikaan samaan paikkaan. :lol:

"Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt!"
Loistava idea! :D
Tässä ketjussahan oli jo aikasemmin mainittu tämä: http://www.grafetee.com/runkkupaikat

Melkein sama asia, mutta kovin aktiivinen tuokaan ei ole

ISP
Kisälli

Viesti Kirjoittaja ISP » 23 Helmi 2017, 23:19

Muistan nuorena kun olin viikon verran kaverilla kylässä ja en viitsinyt hänen kotonaan runkata. Keksin sitten lähistöllä olevan puiston puskan, ttä siellä olisi hyvä runkata. No muutaman kerran runkkasinkin, mutta näin jälkeenpäin mietittynä et varmaan jokainen näki mitä mä siel tein, oli sen verta harva puska. Niin sitä nuorena miehenä heikommatkin paikat kelpaa ku on ollut tarpeeksi ilman.

Onliska
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Onliska » 30 Touko 2017, 11:09

Kävin tänään metsässä rypemässä vaatteet päällä mudassa ja oli sen verran kuumottavaa hommaa kylmästä ilmasta huolimatta että oli pakko vetää pikaisesti käteen ja kuvata tietysti koko homma ;)
Viimeksi muokannut Onliska, 11 Syys 2017, 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kulli22
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kulli22 » 19 Heinä 2017, 21:00

ei helvetti mikä määrä hyttysiä ja muita pörriäisiä oli :D ei kestäny kauaa olla metsässä :D viikonloppuna uudestaa

Vastaa Viestiin