Oletko runkannut autossa?

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
Mroi
Noviisi

Oletko runkannut autossa?

Viesti Kirjoittaja Mroi » 25 Touko 2014, 23:35

Olen niin runkkari, että piti tänään ajaessa runkata ja sehän meni näin, että siinä ajeleskelin ja rupes haluttaan runkata, nii ei muutako housujen nappi auki, vetoketju auki ja muna esille...runkkailin sen kovaksi ja otin paperin palan ja siihen keskelle reikä ja muna siitä läpi...paperihan oli siis sitä varten, ettei tulis nii paljoa sotkua ;)
Eikä aikaakaan kun rupes tuntuun hyvältä ja laukesin...noh eipä siitä paperista ollu paljoa hyötyä ku spermaa lensi rattiin ja housuille ;)
Jooh,että semmosta. Ehkä aika vaarallista hommaa ajaessa touhuta, mut oli se ihan kivaa :)

Mites muut naiset/miehet, oletteko runkkailleet ajaessa? ;)

kiimainen
Rakkauden ammattilainen

Re: Oletko runkannut autossa?

Viesti Kirjoittaja kiimainen » 25 Touko 2014, 23:41

Olen toki, mutta en liikkuvassa autossa ajaessani sitä tietenkään!
Jos alkaa tekee mieli ni kannattaa ajaa tien syrjään tai jotain että ei vaaranna itsensä ja muitten henkeä ;)

Mutta tosiaan olen sekä bussissa, junassa että vanhempien autossa runkannut matkustajana ja joskus kun kauppa reissulla en jaksanut mennä johonkin kauppaan niin saatoin jäädä autoon runkkaamaan ja katselemaan ohikulkijoita ;)

Mroi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Mroi » 25 Touko 2014, 23:43

No onneksi oli syrjäinen tie ja ei montaa autoa tullut vastaan ;)

kiimainen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja kiimainen » 26 Touko 2014, 00:24

Mroi kirjoitti:No onneksi oli syrjäinen tie ja ei montaa autoa tullut vastaan ;)
Hyvä homma siinä tapauksessa :)

Neutral
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Neutral » 26 Touko 2014, 07:51

Olen, nuorempana useinkin, mutta vain parkissa ollessani. Ei muuta kun kurvaa lepopaikalle tai johonkin parkkihalliin ja toimeksi. Parkkihallissa huomasin kerran erään naishenkilönkin tekevän samaa. Silmät ummessa väänteli kasvojaan, ihan kuin olisi kipeää tehnyt.

saukkifi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja saukkifi » 26 Touko 2014, 11:11

Olen runkannut autossa, mutta en ajaessa.

oon kyllä ajanut alasti ja sillei seisottanut, mutta parkissa runkannut.
on kiihottavaa olla paikassa jossa näkee muita ihmisiä, vaikken halua "jäädä kiinni" autossa istuessa..

Pippelin
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Pippelin » 27 Touko 2014, 22:51

Ajaessa en enkä uskalaisi kokeillakaan, mutta pysähdyksissä kyllä pysähdyspaikalla, metsätienpätkällä tms. olen runkannu. Minulla ei ole mitään halua jäädä kiinni tai muuten paljastella, joten en halua muita liikkujia lähelle, mutta jonkun kerran on pitänyt pikaisesi keskeyttää jonkun kurvatessa lähettyville. Yhden kerran oli liiankin lähellä kiinnijääminen kun huomasin ihan auton taakse ilmaantuneen toisen auton vasta kun sieltä tuli jo pari ihmistä ulos. Niin ja ostettuani ensimmäisen tekopilluni, en malttanut kauaa odottaa vaan piti pysähtyä vähän syrjäisemmälle parkkipaikalle sitä kokeilemaan.

jaska112
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja jaska112 » 27 Touko 2014, 23:06

Kyllä sitä on tullut autoa ajaessa monet kerrat runkkailtua ja myös monesti olen ajanut tien sivuun johonkin bussipysäkille ja siinä sitten vedellyt. Myös kauppojen parkkipaikoilla on tullut autossa istuskellen vedeltyä ja katseltua ohikulkijoita. Joskus on mälli lentänyt niin korkealle, että jos joku olisi sillä hetkellä kulkenut autoni ohi, niin hän olisi saattanut nähdä mällin lentävän. Muutaman kerran toki on naispuolinen henkilö mennyt autoni ohi juuri laukeamishetkelläni, mutta silloin en ole antanut mällin lentää ikkunan korkeudelle saakka. Ihan alastomana en ole sentään autoa ajanut, housut olen ottanut pois mutta paidan olen pitänyt päällä ja sitten olen kulli kovana ajellut ja etsinyt sopivaa bussipysäkkiä johon voisi pysähtyä paineita purkamaan. Bussipysäkillä runkatessa on kiva katsella kun ohi ajavista autoista ihmiset katselevat mitä olen puuhailemassa ;) Aurinkolasit pidän toki silmilläni jos vaikka joskus sattuisi joku tuttu tulemaan vastaan niin ei sitten tuntisi jos huomaisi, että runkkaan.
Lisäherkkuja runkkareille:

Selviytyjät Suomi 2019
Farkkupeppuja
Muita peppuja
Cameltoe
-------------------------------------------------------------------
alastonsuomi.com/jaska112

ddaa0
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ddaa0 » 29 Touko 2014, 16:31

Autossa runkkailu on tosi kiihottavaa. Ihan paras fiilis tulee siitä, ku huomaa jonkun katsovan omaa runkkailua. Varsinkin niin, että ajaa bussin vieressä kalu täydessä loistossaan ja bussin ikkunasta joku tuijottelee 8-) Ai että siinä on jotain käsittämättömän kiihottavaa.

Parkkipaikoilla en ole runkkaillut. Täytyy kokeilla joku päivä.

peeptoefucker
Noviisi

Viesti Kirjoittaja peeptoefucker » 24 Syys 2014, 16:33

Olen sekä ajaessa että parkissa. Ajaessa suosinut tekopilluun vetelelyä. Ei ole niin sottaistakaan kun mällit lentää. Torin laidat yms parkkikset tullut joskus koluttua ja tiirailly naisia samalla kun vedelly hanskaan

Vastaa Viestiin