Metsärunkkaus!

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
Cullius
Noviisi

Re: Metsärunkkaus!

ViestiKirjoittaja Cullius » 08 Marras 2018, 17:34

Tätä olen myös harrastanut lapsesta saakka erilaisissa sopivissa paikoissa. Ei häiritse ketään eikä herätä pahennusta, mutta kuitenkin on olemassa kiihottava mahdollisuus, että joku sattuisi näkemään. Sellaisiakin kallioita on, jossa voi ottaa alasti aurinkoa ja runkatakin ilman, että se häiritsee toisia samoissa puuhissa olevia.
Neutral
Noviisi

Re: Metsärunkkaus!

ViestiKirjoittaja Neutral » 09 Marras 2018, 13:25

On sitä touhua harrastettu metsässäkin, mutta itselläni oli silloin kun aktiivinen olin näissä runkkutouhuissa, niin kesäiset pelloreunat viehätti. Oli mukava fillariretken lomassa poiketa johonkin ojanreunalle istumaan, ottaa kulli esiin ja nauttia hitaista vedoista, kukkien ja heinän tuoksuista. Lopuksi antaa lentää kaikki heinikkoon jossa pörriäiset ja muut ötökät oli heti kuuman satsin kimpussa. Usein ennen ojanreunalle hakeutumista, olin kilometrikaupalla polkenut kulli kovana lahkeensuusta ulkona. Toivoin aina, että joku vastaantulija tai muu olisi kiiltävän terskanpään huomannut.

Palaa sivulle “Itsetyydytys ja lelut”