Salaa runkkaaminen

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
Leopold
Noviisi

Salaa runkkaaminen

ViestiKirjoittaja Leopold » 18 Kesä 2018, 09:28

Hei

Erinäisistä syistä johtuen olen nyt päätynyt tilanteeseen jossa seksielämää ei oikein ole, jolloin lienee aiheellista turvautua jopa itsetyydytykseen. Valitettavasti tähän on nyt hankala löytää paikkaa jossa rauhassa puuhata.

Joten kertokaahan vinkkejä kuinka masturboida kenenkään huomaamatta?
hulkkihullu
Noviisi

Re: Salaa runkkaaminen

ViestiKirjoittaja hulkkihullu » 18 Kesä 2018, 10:19

ÖÖÖ oliskohan oma huone
Leopold
Noviisi

ViestiKirjoittaja Leopold » 18 Kesä 2018, 12:41

No siis jos olis olemassa oma huone niin tää ei varmastikkaan ois ongelma
cerveza
Seksipeto

ViestiKirjoittaja cerveza » 18 Kesä 2018, 16:57

Vähän vaikea tuohon on sanoa mitään, kun et kerro mitään oleellista.

Intin ja muutaman muun sellaisen kokemuksen pohjalta, joissa on joutunut olemaan liikaa ihmisten kanssa runkatakseen vapaasti, voin kertoa vastauksen:

Aina kun mahdollista, missä tahansa missä mahdollista ja mahdollisuuksia tehdään. Ei voi olettaa että joka päivä onnistuisi ja ehkä voi näyttää vielä sitäkin huonommalta, mutta jos ei jokin surkeahko pikarunkku vähintään kerta viikkoon onnistu, on jo yrityksen puutetta.
um84
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja um84 » 18 Kesä 2018, 17:00

Toiletti tai suihku/pesuhuone/sauna, saniteettitilat tulee ekana mieleen... Jos on oma toimisto/työhuone/työtila, niin siellä?
um84 was here too?
aderton
VIP

ViestiKirjoittaja aderton » 18 Kesä 2018, 17:28

Minusta ei ole vaikeuksia sen toimitukseen tilojen suhteen ole. Nuorena kollina se kävi saunassa, se onnistui bussin takapenkillä, se toimi illalla nukkumaan mennessä siskon kanssa yhteisessä huoneessa. Pimeässä ja täkin suojassa.
Intissa veskissä, yöpäivystäjänä tyhjässä oppisalissa.
Aikuisena ja työelämässä helposti. Joskus leffassa, uimahallin suihkussa, kotona missä vain. Autossa vaikka parkkihallissa tai Jumbon parkkiksella kyttäilessä perheenäitejä nostelemassa kassejaan takapenkille tai tavaratilaan. Helppoa.
Rohkeasti vaan läpi kiven vaikka itku silmässä
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 18 Kesä 2018, 18:14

Nuorena poikana runkkasin joskus Akateemisen kirjakaupan, Stockmannin ja lähijunan vessassa. Silloin tosin onnistui minuutissa, nyt kuluu kauemmin.
Leopold
Noviisi

ViestiKirjoittaja Leopold » 20 Kesä 2018, 08:49

Kiitos vastauksista, vähän tämmöisiä hainkin. Tuo suihkussa/vessassa runkkaaminen olisi muuten oikein hyvä ratkaisu mutta kun se nyt itseltä tuppaa viemään vähän aikaa niin herättää sitä ei-toivottua huomiota. Tämän takia olen vähän vältellyt. Toki se olisi mahdollista jonkun kahvilan tms. vessassa...

Työpaikalla runkkaaminen on helppoa 1pvä/vko koska silloin olen töissä paikassa jossa minulla on omat sosiaalitilat. Mutta muuten tässä on ehkä se oma pelokkuus kun runkkailusta työpaikalla tulisi aika iso metakka, arvelen jos jäisi kiinni. Teen työtä missä minulla on kyllä oma työhuone mutta otan asiakkaita vastaan tuossa huoneessa joten harvemmin olen siellä yksin ja olisi hyvä ettei huoneessa ns. mehut haisisi tms.
bikundi90
Moderaattori

ViestiKirjoittaja bikundi90 » 01 Heinä 2018, 18:41

Jos ei ole omaa huonetta, niin tulee mieleen lähinnä vessa tai suihku. Tai jos ilmat on hyvät ja asuu otollisessa paikassa niin sitten vaan luontoon runkkaamaan. Luonnossa on ihana runkata.
Ricke
Noviisi

ViestiKirjoittaja Ricke » 09 Elo 2018, 11:40

Tai sitten ihan vain pöksyihin päästäminen, paperia ja jos haluu niin kortsu vielä päälle ja sitten päältä hieroskelu.. Sotkuahan siitä vähän tulee, muttei niin paljon jos on huolellinen..

Palaa sivulle “Itsetyydytys ja lelut”