Mitä teet mällille?

Täällä keskustellaan itsetyydytyksestä ja siihen liittyvistä apuvälineistä.
Existence
Noviisi

Re: Mitä teet mällille?

ViestiKirjoittaja Existence » 11 Tammi 2018, 23:35

Masturboin kotikoneella keittiön pöydän ääressä (kuten nytkin! :D), laukean useimmiten masturbaattorin (seksilelun) sisään. Käytössä on loistava Tenga FlipHole. Joskus, ja aiemmin harrastin tätä enemmän, "lypsin" itseäni sängyllä niskoillani, jalat seinää vasten, niin että kaikki touhutipat valuvat omaan suuhuni ja lopuksi laukeankin spermat sinne ja nielen. Nykyään vakisuhteessa tätä on tullut tehtyä tosi harvoin mutta aiemmin viikoittain parikin kertaa. Seksissä taas tykkään eniten laueta sisään, joskus tisseille (jotka ovat hyvin isot ja näyttävät), lupa on myös suuhun/kasvoille, mutta sitä "optiota" ei ole vielä tullut lunastettua.
Antti
Noviisi

ViestiKirjoittaja Antti » 07 Helmi 2018, 21:27

Joskus tulee ruikittua mällit omaan suuhun. Viimeeksi tyhjensin lastin seksileluni peräaukkoon.. huilasin hetken ja kun sain taas erektion päälle, aloin nussia spermaista pyllyreikää.. vedin aina välillä kalun ulos ja nuolin reiän suuta.. seuraavan orgasmin lähestyessä valutin lopulta kaikki lelun sisällä vielä olleet spermani omaan suuhuni.
Ghost6machine
Noviisi

ViestiKirjoittaja Ghost6machine » 30 Maalis 2018, 10:32

bikundi90 kirjoitti:Joko pyyhin spermat paperille, tai sitten nielaisen. Nielemisessä saatan tehdä niin että laukean omaan suuhun, tai esimerkiksi sitten lauon lasiin ja sitten vaan kurkkuun.

Kuitenkin olen sitä mieltä, että paras paikka sperman loppusijoitukselle, on miehen perse tai suu :)

Samaa mieltä, ja siksi runkatessani mun mällin loppusijoituspaikka on mun suu.. ;)
SugarDaddy
Noviisi

ViestiKirjoittaja SugarDaddy » 18 Huhti 2018, 19:53

Yleensä suoraan pönttöön. Toisinaan sitten päälle ja suihkun kautta

Palaa sivulle “Itsetyydytys ja lelut”