Sitä erektiota en unohda koskaan

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
flyingfinn2
Noviisi
Viesti:

Re: Sitä erektiota en unohda koskaan

ViestiKirjoittaja flyingfinn2 » 02 Heinä 2013, 11:44

Olin muistaakseni 16-17v kun olin porukassa jossa sekasaunat oli ihan normaalia toimintaa. Yhdellä mökkireissulla sitten oltiin viimeisinä aamuyöstä hereillä pari vuotta vanhemman todella uhkean blondin kanssa, kun saatiin idea lämmittää sauna. Silloin lauteilla iski kyllä sellainen seisokki että oksat pois. Yritin epätoivoisesti peitellä tuota, mutta olen melko varma että hän huomasi tilanteen ja nautti kiusoittelustaan.
Megaspurt
Noviisi

ViestiKirjoittaja Megaspurt » 05 Heinä 2013, 23:18

Muistan yhden todella kovan erektion, joka sattui yläasteen biologiantunnilla. En muista mistä se tuli, mutta jostain puolikkaasta seksuaalisesta ajatuksesta varmaan, niin kuin mulla on aina ollut tapana, mutta se oli jotain aivan järkyttävää. Se stondis oli sellainen, että mua oikein sattui kun se yritti tulla ulos farkuista.

Erektio kesti ainakin puoli tuntia, ja opettaja sitten tunnin jälkeen kehotti kaikkia poistumaan luokasta, ja itse jouduin jostain syystä lähtemään ensimmäisten joukossa. Vedin repun eteeni, mutta se vain keinui siinä mun rautakankea vasten, ja olen varma että ainakin puoli luokkaa näki sen.

Kävin sitten välitunnilla runkkaamassa hirvittävän mällisatsin koulun vessassa käsipaperiin, ja kyllä se erektio sitten laantui pariksi tunniksi.
Seksismi
Noviisi

ViestiKirjoittaja Seksismi » 31 Heinä 2013, 05:00

Tämä tapahtui joskus muinaisella 90 luvulla. Asuin vielä kotona siihen aikaan ja meillä oli ollut käymässä täti ja hänen miehensä.

Vanhemmat puhuivat olohuoneessa omiaan ja siskoni kanssa katsoimme televisiota huoneessani talon toisessa päässä. Siskon kanssa olimme puuhailleet siihen mennessä jo vaikka ja mitä, ja siinä jossain vaiheessa iltaa hän alkoi hyväilemään minua farkkujen lahkeen päältä ja puristelemaan kalua. Sehän oli kovana jo parissa sekunnissa.

Hän hyväili hitaasti ja hätisti aina oman käteni pois kun yritin hyväillä häntä. Sisko kiusasi sen minkä ehti ja minä aivan hätää kärsimässä kun teki niin hyvää. Olisin antanut hänen tehdä sitä vaikka tuomiopäivään saakka, mutta alkoi tuntua jo pahalta se pidättely kun en pystynyt farkkuihn laukeamaan.

Teinipojan kulli on siitä jännä vekotin että kun sen haluaisi pysyvän alhaalla, se ei taatusti sitä tee. Se on sama asia kuin joku kieltäisi sinua nauramasta. :lol: , ja kun sisko ilmeili että hänellä tekee ihan pirusti mieli, niin koko illan sai viettää huoneessani kun ei voinut liikkua missään näkyvillä.
rottis
Noviisi

ViestiKirjoittaja rottis » 07 Syys 2013, 18:18

bikundi90 kirjoitti:Muistan 5 vuotta sitten kun olin käymässä 9 luokan terveystarkastuksessa, joka olikin sillä kertaa hiukan perusteellisempi :) Tarkastuksen suoritti sellainen nuorehko nainen joka taisi olla harjoittelijana, mutta siitä en oo varma. Terkkari sitten aluksi kyseli niitä näitä terveydestäni, jonka jälkeen mun piti riisutua. Sen jälkeen tapahtui kiihottava hetki kun terkkari pyysi mua laskemaan päälle jääneet alkkarit alas. Oli aika kivesten tarkastukselle. Terkkari hieroi kiveksiäni, mikä sitten kiihotti aivan hirveästi. Sain sitten aivan hirveä seisokin. Terkkari hieroi palleja ja samalla mun kulli seisoi ja ositti päin näpäskän terkkarin naamaa :) . Mulla taisi seisoa koko lopun tarkastuksen ajan ja melkein koko loppupäivän, kunnes kotona sitten runkkasin.

Nykyään saan erektion ihan helkposti yhä aikaiseksi, mutta sellainen muutos on tapahtunut että spontaanisti tuosta vaan ei ala enää seisomaan jos mua ei kiihoteta yhtään. Mutta sillä ei ole niin väliä jos vaan saa erektion aikaiseksi silloin kun on jotain säpinää.

Ysiluokan terveystarkastuksessa pääsi samankaltainen tapaus tapahtumaan. Jokasyksyinen terveystarkastus lähestyi ja kaverit tiesivät kertoa, että nyt olisi luvassa hieman perusteellisempi tarkastus. Osa kavereista oli huolissaan, että mitä jos alkaa seisomaan? Itse totesin, että "meidän terkkarihan on meidän mutsien ikäinen eikä edes erityisen hyvännäköinen."

Tarkastuspäivä saapui ja ainakin sinä päivänä terkkarina toimikin huomattavasti nuorempi ja varsin mukava ja miellyttävän näköinen mustahiuksinen nuorehko nainen. Terkkari pyysi riisumaan alushoususilleen. Sysky oli jo aika pitkällä joten olin pukeutunut pidemmän mallisiin ja melko tilaviin alkkareihin. Hän pyysi sitten riisumaan nekin pois. Sanoin, ettei minulla ole mitään niiden alla mutta se ei kuulemma haitannut. Olin sitten nakuna koko tarkastuksen ajan.

Kivestarkastuksessa alkoi sitten tapahtua. Itselläni oli aikoinaan jäänyt toinen kives lakeutumatta ja asia oli korjattu leikkauksella, jonka johdosta toinen kives on hieman alempana ja alavatsassani on noin 10 cm pitkä leikkausarpi joka vielä tuolloin oli melko näkyvä. Terkkari esitti pari kysymystä asiasta ja tässä kohdin jalkoväliini kohdistunut mielenkiinto alkoi aiheuttamaan pientä verenpakkautumista. Kun terkkari sitten tarkisti itse peniksen ja veti esinhaan taakse sain sitten täyden seisokin. "Hieman" nolotti vaikka terkkari vakuuttikin, että se on ihan normaali reaktio jota ei tarvitse hävetä....

Loppupäivän ajan oli aika kuumottavan nolostunut olo, mutta jälkeenpäin ajateltuna oikeastaan erittäin mukava kokemus.
.
.
.
Joskus olen fantasioinut siitä, että olisin tuolloin lauennut varoittamatta suoraan terkkarin kasvoille. Mitenköhän olisi reagoinnut?
neira
Kisälli

ViestiKirjoittaja neira » 07 Syys 2013, 19:18

Seksismi kirjoitti:Teinipojan kulli on siitä jännä vekotin että kun sen haluaisi pysyvän alhaalla, se ei taatusti sitä tee. Se on sama asia kuin joku kieltäisi sinua nauramasta. :lol:

Ja se on juurikin yksi sen viehätyksestä. ;) Tulee kamalan puuma olo myöntää että mä diggaan ihan sikana kyllä. Onneksi noilla päälle parikymppisilläkin esiintyy samaa "ongelmaa" ainakin omalla poikaystävällä. :p Ei tarvi vielä luopua siitä ihanasta asiasta että tarvitsee vaan oikeasti sanoa yksi sana niin johan saa jo tunnustella toisen kivikovaa kalua.
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja FrauSchaefer » 07 Syys 2013, 20:02

Nuorten poikien jöpötyksistä tuli mieleen tämä pala Suo24 > Seksi > kaalimato.com vastaa -palstalta (nyttemmin tämäkin lienee poistettu:

Meillä kolme poikaa, 6-, 8- ja 15-vuotiaat. Heillä on kaikilla seisonut ihan pienestä pitäen. Lähinnä olen laskenut ne ”pissaseisokeiksi”, aamuisin ainakin jöpöttänyt jokaisella. Nuorin on ainoa joka on valittanut ettei pissa tule, kun kikkeli on tommonen. Olen istuttanut pytylle ja tuonut kirjan tai jotain muuta katseltavaa ja hetken kuluttua on helpottanut. Kaikilla pojilla on jöpöttänyt myös saunassa, pesujen yhteydessä – mielestäni aivan normaalia. Ja muilta isiltä olen kuullut että sama juttu heillä ja ettei siihen liity mitään seksuaalista vielä. Tosin 8-vuotias on viihtynyt nykyään vähän pitkään pippelinsä pesussa – ehkä poika tajuaa jo että sillä voi tehdä kaikenlaista. Vanhimmalla pojalla on jo lähes miehen varustus ja olen tietoinen että on ahkera tumputtaja, ja yöpuvusta ja lakanoista näkynyt että luonto on hoitanut tehtävänsä. Ja olemme rakentavassa hengessä näistä miesten jutuista keskustelleetkin. Kiusallisena vanhin poika pitää saunomista – kun sielläkin helposti alkaa seisoa, ja kun mitat ovat melkoiset on sitä vaikea peitellä. Olen koittanut puhua, että kikkeli tekee vielä tuossa iässä vielä omia temppujaan ja se on luonnollista. Suostuu vielä juuri ja juuri minun ja veljiensä kanssa saunaan. Mutta varjele, nyt esim mökillä kun on saunavieraita, ei suostu tulemaan saunaan, ukin, setien, enon, eikä serkkupoikien (vieläpä moni on samanikäinen). Noloa vaan hänelle kun kaikki kyselevät niitä näitä ja että oletko ruvennut vettä pelkäämään... No toivottavasti tämä vaihe jossain kohti helpottaa. Samanikäiset serkkupojat touhusivat estoitta saunassa ja vaikka huomattavasti pienemmät pippelit kuin meidän pojalla, peseskelivät estoitta itseään ja vetelivät terskaa paljaaksi siinä meidän muiden nähden. Eikä seisokista tietoakaan.

(Muistan itse tuttavaperheen mökiltä pari tilannetta helteiseltä kesältä - aikuiset ja lapset oleilivat yhtä lailla alasti, ja 11-vuotiaan tytön rinnannuput ja vielä karvaton pimpsa saivat vuotta paria vanhempien isoveljen ja serkkupojan kikkelit yhtenään pystyyn. Näin siitä huolimatta että perheessä on iät ja ajat nakuiltu helteellä ja lapset ovat aivan varmasti tottuneet siihen.)

Noista koulujen terveystarkastuksista liikkuu jos jonkinlaista kaupunkilegendaa... :D Esimerkiksi Suo24 > Nuoret > Keho -palstalla on mitä ihmeellisimpiä tarinoita. (Salainen paheeni tuo palsta - yksi niistä paikoista joissa tyhmyys tiivistyy... :lol: )
rottis
Noviisi

ViestiKirjoittaja rottis » 07 Syys 2013, 20:41

FrauSchaefer kirjoitti:Noista koulujen terveystarkastuksista liikkuu jos jonkinlaista kaupunkilegendaa... :D Esimerkiksi Suo24 > Nuoret > Keho -palstalla on mitä ihmeellisimpiä tarinoita. (Salainen paheeni tuo palsta - yksi niistä paikoista joissa tyhmyys tiivistyy... :lol: )

Heh. Paras muistamani huhu yläasteelta oli, että seksuaalivalistustunnilla annttaisiin käytännön opetusta panemisesta...
HockeyFisher21
Noviisi

ViestiKirjoittaja HockeyFisher21 » 27 Helmi 2014, 11:03

Mukavia luettavia mitä kaikille on tapahtunut. Tässä pari omaa muistoa.

Silloin kun olin yläasteen viimeisellä luokalla niin yksi tyttö saattoi olla kiinnostunut minusta(koska yritti repiä housujani pois keskellä käytävää, ei hommailumielessä vaan kiusana) ja tästä sitten kiihotuin kovasti jostain syystä,joten kun pääsin irti ja housut olivat ylhäällä(college housut) niin siellä näkyi pullotus selvästi ja siinä sitten kaikki näkivät, jotka katsoivat, kun menin koulun toiselle puolelle omalle tunnilleni.

Toinen hyvä sattumus tapahtui kun olin viimekesänä töissä ja kaverillani oli uusi kumppani niin hän kertoi samalla kun olin töissä tarkan selostuksen heidän pienestä retkestään missä he tekivät kaikennäköistä. Sellaisista kertomuksista tietenkin kiihottuu todella kovasti ja sittrn kun pääsimme asiakkaan luokse niin oli kunnon stondis, joka pullotti eteenpäin. Asiakkaana vanhempi nainen joka huomasi kyseisen asian ja tuli ehdottamaan että haluaisinko että hän auttaa :D kiitin tarjouksesta mutta en hyväksynyt sitä koska olen varattu. Siitä sitten on työparin kanssa muutamat vitsit heitelty.

Itseäni ei hirveästi stondikset nolota vaikka joku näkisikin.
STARS forever!!! Alaston kalastus!!!
arpinaama92
Noviisi

ViestiKirjoittaja arpinaama92 » 27 Helmi 2014, 18:45

Itellä kävi koulussa kun opiskelin raksaa ni aika hauska sattuma. Koulun hotein sattu istumaan pöydän päädyssä ja ruokana sattu olemaan uunimakkaroita. Näki sitten tietysti mun pullotuksen lahkeessa ja puna levisi ja hymy naamalle... Viehkosti imi sitten makkaran päätä ja katteli mun suuntaan. Myöhemmin saman päivänä ku päivä ohi ni aulan vessassa käsipelillä molemmille. Muistaa sen aina^^
Ariok
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Ariok » 27 Helmi 2014, 21:59

No viime kesänä yhellä iskurista mökille kutsutulla jätkällä seiso niin kivikovana, että mieleen jäi. "Koskaan" on tietysti varmaan liioittelua. Voin muuten sanoa, että about 14-15cm on persepanoon kyllä aivan täydellinen mitta, etenkin luonnottoman kovana :P

Palaa sivulle “Seksi”