Sitä erektiota en unohda koskaan

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
Megapenis
Kisälli

Re: Sitä erektiota en unohda koskaan

ViestiKirjoittaja Megapenis » 08 Maalis 2012, 17:03

Olen samaa ikäluokkaa Sarahin miehen kanssa ja erektiot on edelleen aivan mahtavan kovia. Minulla on ollut nuoresta pojasta alkaen tavattoman herkkä kiihottuminen ja stondis huipussaan välittömäasti. Joskus liiankin herkässä.Kerronpa erään tapauksen:

Olisinko ollut 16-17 vuotias, kun olimme uimastadikan kallioilla treenaamassa painojen kanssa. Siellä oli urheiluviraston järjestämä painonnostopaikka ja taitaa olla vieläkin. Siihen tuli pari hemaisevaa tyttöstä, gimmoiksihan heitä silloin sanottiin, pikkuruisissa bikineissään meitä katselemaan. En saanut millään silmiäni irti heidän upeista muodoistaan ja nostelinkin varsin rehvakkaasti reidet harallaan. Tytöt supattelivat välillä keskenään ja vilkuilivat jo silloin lihaksikkaaksi kehittynyttä vartaloani. Yht'äkkiä tunsin kiihottuvani aivan totaalisesti ja miten tangauikkarieni etumus kiristyi vastustamattomasti. Kulli oli mutkalla ja tunki pakottavana ulos. Nostin sen vaivihkaa pystyyn vatsaani vaten saadakseni helpostusta tilanteeseen, mutta terska kiristi jo vyötärönauhaa. Patukka oli varmaan selvästi nähtävissä, koska tytöt hymyilivät ja toinen jopa iski minulle silmää. Siinä olisi ollut laittamaton tilaisuus tehdä tuttavuutta, mutta ujona poikana lähdin kaverini kanssa kiireen vilkkaa uimaan. Huomasin, että hänelläkin oli uikkarien etumus paisunut, mutta minulla oli täydellinen kivikova erektio. Saivathan tytöt silmänruokaa. Nykyään nuorten miesten uikkarit ovat merkillisiä reisipituisia, mitenkähän niissä erektio näkyisi. Minä ainakin olen vannoutunut tangojen käyttäjä, näkyy sitten erektio tai ei, jos joku haluaa katsoa.
kujeilija
Noviisi

ViestiKirjoittaja kujeilija » 10 Maalis 2012, 15:25

No aika harvoin ne mitenkään mieleen jää :D. Yhden kuitenkin muistan varmaan sen nolouden takia, kun joskus yläasteella alkoi liikuntatunnilla uimahallin suihkussa seisomaan. Se kyllä hävetti, mutta sitten nousi parilla muullakin ja saunassa asiasta ei onneksi puhuttu ja seisokkikin laski. Nyt muutamien vuosien jälkeen tuokin kuitenkin jo lähinnä naurattaa.
bikundi90
Moderaattori

ViestiKirjoittaja bikundi90 » 06 Elo 2012, 18:14

Muistan 5 vuotta sitten kun olin käymässä 9 luokan terveystarkastuksessa, joka olikin sillä kertaa hiukan perusteellisempi :) Tarkastuksen suoritti sellainen nuorehko nainen joka taisi olla harjoittelijana, mutta siitä en oo varma. Terkkari sitten aluksi kyseli niitä näitä terveydestäni, jonka jälkeen mun piti riisutua. Sen jälkeen tapahtui kiihottava hetki kun terkkari pyysi mua laskemaan päälle jääneet alkkarit alas. Oli aika kivesten tarkastukselle. Terkkari hieroi kiveksiäni, mikä sitten kiihotti aivan hirveästi. Sain sitten aivan hirveä seisokin. Terkkari hieroi palleja ja samalla mun kulli seisoi ja ositti päin näpäskän terkkarin naamaa :) . Mulla taisi seisoa koko lopun tarkastuksen ajan ja melkein koko loppupäivän, kunnes kotona sitten runkkasin.

Nykyään saan erektion ihan helkposti yhä aikaiseksi, mutta sellainen muutos on tapahtunut että spontaanisti tuosta vaan ei ala enää seisomaan jos mua ei kiihoteta yhtään. Mutta sillä ei ole niin väliä jos vaan saa erektion aikaiseksi silloin kun on jotain säpinää.
Runkkaaja
Noviisi

ViestiKirjoittaja Runkkaaja » 04 Syys 2012, 22:28

Yläasteella melkein jokainen aamu iski aivan kauhea kanki bussimatkalla, juuri kun oltiin saapumassa pihaan ja piti nousta bussista. Sinänsä aika käsittämätöntä, kun ei mitään kiihottavaa edes ajatellut, niin silti aina samassa kohtaa kanki vaan pamahtaa pystyyn. :D
MadClown
Rakkauden ammattilainen
Viesti:

ViestiKirjoittaja MadClown » 05 Syys 2012, 11:07

Mullakin on viime aikoina seissy aamusin esim siin 9-10 aikaan
runkkaaja7
Noviisi

ViestiKirjoittaja runkkaaja7 » 09 Syys 2012, 00:20

mie muistan ainaki yhen. siit nyt jotai kolme vuotta ku oltiin koulun kaa uimas ja sit olin suihkus nii rupes vaa yhtäkkii seisoo kauheesti ja sit tein runkkaus liikkeitä vähäse siinä ku kiihotti nii kauheesti ja sit yks mun luokkalainen näki et mul seiso ja et olin runkkaillu nii sit se kerto muille siitä nii sit vähä nolostutti loppu tunnin ajan :oops: .
Nect1
Noviisi

ViestiKirjoittaja Nect1 » 09 Syys 2012, 10:15

Räsynukke kirjoitti:Naisnäkökulma stondiksesta tässä.

Onhan noita erektioita tullut nähtyä ja koettua, mutta mieleenpainuvia ei ole kuin yksi.

Olin matkalla toimeeni seiskan ratikalla keskustasta Hakaniemeen. Istuin käytäväpaikalla ja vieressäni oli virkamiehen näköinen siisti herra salkku sylissään. Jossain saapuessamme Hakikseen hän nosti salkkua sylistään ja kevyesti tönäisi minua saaden vilkaisemaan. Jumalaade mikä kulli salkun alla poukkoili ja mies virnisti. Ei puhunut, ei mitään. Onneksi oli pysäkki juuri kohdalla.

Pitääpä joskus kokeilla samaa. Pelästyttää joku neiti viereltä, sillä niin usein jötikkä kovana olen ratikoissa istunut ja tuntenut värähtelevän naisenreiden koskettavan omaani.
Megapenis
Kisälli

ViestiKirjoittaja Megapenis » 17 Marras 2012, 12:19

Etsin tämän vanhan viestiketjun; on kiva lukea muiden kokemuksia, kun iski päälle niin hurja erektio, että muistui mieleeni nuorena usein kokemani vastaavanlaiset stondikset. Olin hyvin varhain kehittynyt ja siinä 13-14 vuotiaana kaluni oli jo aikamiehen mitoissa. Silloinhan erektioita oli vähän väliä, mutta minun fysiikassani oli vielä sellainen erikoisuus, kuten on vieläkin, että erektio oli toisinaan järisyttävän voimakas eikä se laskenut pitkiin aikoihin. Kullia ja nivusia alkoi pakottaa ja vasta masturbointi ja siemensyöksy sai sen laskemaan.

Eräs tälläinen tapaus sattui pyöräillessäni. Lainasin faijan vanhan pyörän missä satula oli liian korkealla. Minulla oli jalassa vain väljät verkkarit ilman alushousuja. Siinä munamankelissa stondis kasvoi aivan valtavaksi. Poljin kotiinpäin kylänraitilla ja verkkarien etumuksessa sojotti mahtava kanki, mitä ei voinut mihinkään piilottakaan. En kehdannutkaan mennä kotipihalle, kun huomasin siellä äitini, vaan kurvasin naapurimme ratsutilan hevoshakaan tarkoituksena vetäytyä käsihommiin. Siellä olikin hevosia syöttämässä minua lähes vuoden vanhempi naapurin Maisa, jonka kanssa kuljin usein yhteisiä koulumatkoja ja jonka kanssa olin lapsena leikkinyt. Kun hyppäsin pyörän selästä, sain nopeasti kullini käännettyä vatsaa vasten pystyyn, mutta näkyihän se valtavana patukkana verkkareissani. Maisa oli estoton tyttö ja arvasi nähdessään etumukseni pullotuksen mihin olin matkalla. Maisa osasi punastua ja sanoi nauraen, että sulla on varmaan käsitöitä. Lähdin rantaan, missä oli vaatteiden vaihtoon rakentamamme maja. Hän kertoi paljon myöhemmin, että oli salaa seurannut runkkaustani. Se on jo eri tarina, mistä olen kertonut "Unohtumattomat sesksileikit" -novellissani.
sexyboy1
Noviisi

ViestiKirjoittaja sexyboy1 » 27 Touko 2013, 21:22

Se oli tossa pari talvea takaperin, kun lukiossa oli liikuntatunnilla avantouinita ja tytöt olivat samaan aikaan uimassa. Sauna oli yhteinen ja menin puolityhjään saunaan istumaan lauteille. Hetken päästä ahdas sauna täyttyi todella kuumista nuorista tytöistä. hyvät perseet ja rinnat. Molemmilla puolilla kyljessä kiinni seksikäs tyttö, niin kyllä siinä alkoi uikkareissa pakottaa ja piti istua jalat ristissä ja ajatella ihan mitä jotain muuta. Ei voinut edes katosa minnekään, että seisokki laskisi ja tämä jäi harmittamaan.
jokumuka
Noviisi

ViestiKirjoittaja jokumuka » 27 Touko 2013, 22:31

luin muutaman ja tuntuu karulta vähä kuulla :( ...... onneks oon viel siinä nuoren miehen kynnyksellä että farkut meinaa revetä aika helpolla ;) varsinki näin kesä aikaan ku vaatteet tytöillä vähenee ;) .... se on vaa liika vaikee hillitä :P

Palaa sivulle “Seksi”