Kiihottavin kokemus

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
JimB
Noviisi

Kiihottavin kokemus

Viesti Kirjoittaja JimB » 07 Elo 2019, 16:39

Kertokaapas kiihottavimmista kokemuksista, varsinkin naiset.
Itselläni ehkäpä kiihottavin oli kun kaverin kanssa oltiin nautittu paljon alkoholia ja saunasta tultuaan hän sammui sohvalle.
Olen usein saunassa ihaillut hänen kulliaan ja miettinyt miltä tuntusi koskettaa sitä.
No hän sammui sohvalle ja raotin pyyhettä ja aloin varovasti koskettaa ettei hän vaan herää.
Kullia alkoi kovettua ja pelkäsi et jos alan kunnolla runkkaa hänen kullia ja hän herää miten siinä kävisi.
Oli pakko lopettaa se kesken ja jättää pyyhe raolleen sen verran et voin katsella sitä ja runkata omaani.
Aamulla kun kaveri heräsi niin ei maininnut et joku olisi koskenut hänen kulliinsa ja mut ihmetteli kuinka pyyhe oli
avautunut nukkuessaan.
Monesti olenkin muistellut tätä kun runkkailen.

Sebastien1000
Noviisi

Re: Kiihottavin kokemus

Viesti Kirjoittaja Sebastien1000 » 07 Elo 2019, 17:28

Lisää tälläsiä juttuja :) ;)

rmrm
Novellisti

Viesti Kirjoittaja rmrm » 08 Elo 2019, 10:30

Oli häitä vietetty, yhden kaukaisen sukulaisen. Serkkuni kanssa olimme häävieraina ja yöpymispaikaksi oli valikoitunut paikkakunnan hotelli. Huoneessa oli parisänky ja siihen juhlien jälkeen kellahdimme. Serkkupoika alkoi hiljaisen kuorsauksen heti, mutta minä pyörin ajatuksineni siinä vierellä. Mieleen tuli, miten serkun kanssa pojankolleina koskettelimme toistemme kulleja ja vertailtiin niiden kovuutta. Kilpailtiin kusikaaren komeudesta ja muutenkin vatvottiin toistemme kulleja. Aitassa kun nukuttiin, niin jokailtainen leikki siellä vällyn alla kävi. Leikit loppui vasta sitten kun alkoi enempi karvoitusta olemaan ja saattoi spermatipatkin kättä sotkea. Tämä siinä maatessa tuli mieleen ja alkoi ihan tosissaan tekemään mieli sama nuoruuden leikki. Kulli koveni ja koveni ja teki mieli tarttua vieressä nukkuvan serkun kulliin ja alkaa runkkaileman sitä. Se oli taistelua se, etten siihen mennyt ja annoin serkun nukkua. Hikisenä vääntelehdin ja oli pakko runkkailla itseään ja niin siinä sitten kävi, että orkut tuli ja kalsarit sotkeentui. Aamulla sitten heräsin koppuraiset alkkarit jalassa. Serkku heräsi viereltä mitään tietämättömänä.

Olisin ollut valmis pieneen homosteluun. Minä ja serkku, kaksi naimisissa olevaa körmyä.
Jos ei joku muu, niin sitten minä

PervoM92
Noviisi

Viesti Kirjoittaja PervoM92 » 09 Elo 2019, 06:15

Olin hetki sitten eronnu mun silloisesta muijasta (olin 24v) ja oltiin sitten kavereitten kanssa juomassa. Baarissa näky eräs tyttö jonka tunnistin kaverin pikkusiskoks (hän silloin 17v) tultii hyvin juttuun ja lähettii mun luo pilkun jälkeen kokoonpanolla minä, tää tytsy, kaverini ja sen muija. Homma meni niin että kaverin muija nukahti sohvalle. Jäätii kolmistaa juomaan ja siinä ajauduttiin höpöttämään seksistä ja siitä kun mulla on kaapissa nyt kaikki bdsm lelut ilman käyttöä kun ei ole muijaakaan... joten tämä tyttönen sanoi että "voittehan te käyttää niitä muhun, ja että mä haluaisin kyllä kans vähän seksiä" laitettiin tyttö käsiraudoilla sänkyyn ja suupalloa, annettii piiskaa ja leikiteltii vibralla. Hetken siinä leikittyämme nuorella lihalla nussittiin sitä kumpikin ensin eriaikaan ja sitten samaan aikaan (toinen suuhun toinen pilluun) kaikilla oli hauskaa ja tyttö seuraavana aamuna valitteli kun on reijät kipeenä mutta kokemuksena mitä mahtavin :D
Tää tyttö kävi mun luona silloin tällöin panemassa ton tapahtuman jälkeen ja meistä tuli myös hyvät ystävät.

Vastaa Viestiin