Tänään seksiä

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
PervoM92
Noviisi

Tänään seksiä

Viesti Kirjoittaja PervoM92 » 27 Kesä 2019, 17:40

Tehdäänpäs tämmönen.
Eli ne ketkä on saamassa pillua/kullia niin täällä toiset ehdottaa miten sitä sitten nussittais, asian voi jakaa täällä sitten seuraavana päivänä/panon jälkeen.
Itse ainakin kiihotun siitä että joku ventovieras ehdottaa miten panen vaimoani ja sitten kun kerron täällä seuraavana päivänä että miten meni ja mitä tapahtu niin siitä saattaa tämä toinen saada itselleen runkkausiloa ;)

Ja vaikka just se juttu ei onnistuiskaan niin aina on mukava lukea toisten tuoreita seksikokemuksia :)

syrral
Noviisi

Re: Tänään seksiä

Viesti Kirjoittaja syrral » 27 Kesä 2019, 23:53

Kuulostaa mukavalta niin kai se on mukaan lähdettävä, eli pillua tulen huomenna saamaan niin kertokaapa että miten panen, yleensä menee siten että saan aluksi käsi- ja suuhoitoa, sitten itse annan käsi- ja suuhoitoa ja lopuksi pannaan
On helpompaa luetella mikä minua ei seksissä kiinnosta, joten rohkeasti vain laittamaan yv, ja uskon kyllä että juttumme kohtaavat

PervoM92
Noviisi

Viesti Kirjoittaja PervoM92 » 28 Kesä 2019, 05:49

syrral kirjoitti:
27 Kesä 2019, 23:53
Kuulostaa mukavalta niin kai se on mukaan lähdettävä, eli pillua tulen huomenna saamaan niin kertokaapa että miten panen, yleensä menee siten että saan aluksi käsi- ja suuhoitoa, sitten itse annan käsi- ja suuhoitoa ja lopuksi pannaan
Ehdotat kumppanille että istuu sun naamalle, samalla kun sun naama on sen pillussa/perseessä ni se runkkaa sua, tän jälkeen nussit sitä suuhun sikäli että se on sängynreunalla selällään pää alaspäin (menee helpommin kurkkuun jos haluaa) sitten panemisvaiheeseen... aloita niin että olet polvillaan naisen edessä ja nussit sitä kun hän on selällään jalat koukussa, samalla kun panet niin hiero hänen klitoristaan, jos mahdollista tee hänelle yksi orkku tässä vaiheessa. Sitten vaihtakaa takaapäin asentoon. Läpsi perseelle ja puristele sitä samalla kun panet, vedä hiuksista (teistä itsestänne riippuen miten lujaa) ja puhu tuhmia, vaikka esim. "Ootko mun lutka" tai "levitä sitä persettä" tai "sulla on tosi kiimanen pillu" tyylillä, riippuen siitä oletteko ennen tuhmia jutelleet.
Jos tuntuu että olet tässä vaiheessa tulossa niin käännät naisen ympäri ja roiskit tisseille.
Mutta jos et niin ehdotat jos naisesi ratsastaisi kyrvällä loppuun ja satsit sisään
?

Maestro
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Maestro » 28 Kesä 2019, 07:14

Kyllä, tänään pitkän duunireissun jälkeen himaan ja jos illalla vaikka ois pikku puuhien paikka. Yleensä homma menee näin: Eka lämppäilyä, sit suuseksiä/klitorisvibraa orkkuun. Välilepo. Sen jälkeen sormetan muijani niin että se ruiskii eli squirttaa. Tän jälkeen naidaan ku puput, riippuu fiiliksestä että mihin ja missä asennossa. Välillä toimenpiteidrn järjestys vaihtuu mutta pääsääntö näin... Mitäpä uutta keksis?

PervoM92
Noviisi

Viesti Kirjoittaja PervoM92 » 28 Kesä 2019, 11:00

Maestro kirjoitti:
28 Kesä 2019, 07:14
Kyllä, tänään pitkän duunireissun jälkeen himaan ja jos illalla vaikka ois pikku puuhien paikka. Yleensä homma menee näin: Eka lämppäilyä, sit suuseksiä/klitorisvibraa orkkuun. Välilepo. Sen jälkeen sormetan muijani niin että se ruiskii eli squirttaa. Tän jälkeen naidaan ku puput, riippuu fiiliksestä että mihin ja missä asennossa. Välillä toimenpiteidrn järjestys vaihtuu mutta pääsääntö näin... Mitäpä uutta keksis?
Ootteko kokeillu jotain hardcore juttuja? Vaikka vähän lepsummin.. muija sun polville tai kontalleen esim sohvalle pylly paljaana, samalla kun vibraat taikka sormitat sen pillua ni annat vähän avokämmentä pakaroille ja pillulle myös sillä sr näyttää aina herkulliselta takaapäin ja siihen ku vähän läpsii ni turpoo pulleeks pilluks ;) ja vaikka hieman tuhmia puheita siihen kylkeen. (Me harrastellaan aika rankkojakin juttuja välillä ni saa haukkua ja lyödä kunnolla ja kattoo ku toinen vikisee)
Jos muijas pitää peppujutuista jollain tasolla niin välillä käytät sormee perseessä (useat muijat pitää siitä kun on jotain kakkosessa ja pillussa samaan aikaan, se väliseinä on aika ohut ja ainakin mun muija pitää siitä että niitä hierotaan toisiaan vasten vähän)
Tietysti soveltaen omalla tyylillä mutta semmoset pikku tuhmailut nostattaa kiimaa ;)
Nussiessa (sanoit että naitte kun puput ni teillä varmasti on asennot hallussa :D) otat välillä kalun pois pillusta ja hyökkäät syömään sen tussua ja nuolemaan pitkillä vedoilla pillua ja vaikka kakkostakin. Sitten taas rynkytät sillein että taju lähtee.
Mutta itse kyllä pidän tosta perseelle läpsimisestä ja välillä poskillekkin.

Trexiii
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Trexiii » 16 Heinä 2019, 12:57

Tänään on tulossa pillua!! Antakaapa ohjeita

Vastaa Viestiin