Ensimmäinen orgasmini (ja orgasmit nykyään)

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista

Muistatko ensimmäisen orgasmisi?

Kyllä
13
100%
En
0
Ei ääniä
En ole saanut koskaan orgasmia
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 13
oceansoul
Noviisi
Viesti:

Ensimmäinen orgasmini (ja orgasmit nykyään)

ViestiKirjoittaja oceansoul » 18 Huhti 2018, 13:37

Muistatko ensimmäisen orgasmisi?
Minulla on siitä hämäriä muistoja. Olin muistaakseni noin 14v ja harrastellut itsetyydytystä jo jonkin verran, kunnes eräänä iltana sitä pääsi sitten tämänkin "ihmeen" kokemaan (tarkemmin olen kirjoittanut siitä täällä https://housuitta.com/2018/04/09/orgasm ... -ja-nyt-3/ ).

Kun orgasmin saamisen oli kerran oppinut, siitä tuli minulle ikään kuin pakollinen osa. Jos sitä ei saavuta, jotain tuntuu jäävän puuttumaan, vaikka seksi olisikin ollut nautinnollista. En siis yritä saada sitä pakonomaisesti, mutta (onnekseni) saan orgasmin melko helpolla, joten siihen seksi päätyy yksin tai kumppanin kanssa. Näin ei kyllä ollut ihan suhteen aluksi, jolloin mukana oli vähän liikaa jännitystä, mutta suhteen vakiintumisen myötä siis.

Nykyisin saan orgasmeja joskus pelkästään "g-pisteen" aluettakin hyväilemällä, jos olen tarpeeksi kiihottunut ja hyväily on tarpeeksi voimakasta, mutta eniten silti tulee turvauduttua klitoriksen hierontaan. Nänniorgasmejakin on tullut koettua.
Seksibloggaaja @ http://housuitta.com.
cerveza
Seksipeto

Re: Ensimmäinen orgasmini (ja orgasmit nykyään)

ViestiKirjoittaja cerveza » 18 Huhti 2018, 14:58

Muistan ensimmäiseni hämärästi. Orgasmit ovat muuttuneet siitä aika paljon, sillä silloin minulta ei tullut juurikaan spermaa käteen. Myöhemmin tuli niin paljon että levisi laajemmalle ja sitten myöhemmin joutui turvautumaan talouspaperin palaan ja vielä myöhemmin kaksinkertaiseen. Jos keskelle ruiskaisee ja hienosti taittelee, en periaatteessa tarvitse tätä enempää. Määräni lienevät reilua keskiluokkaa.

Ehkä tuota ensimmäistä orgasmia mukavampaa on muistella kasvamista mieheksi, suhteessa tähän aiheeseen. Orgasmi ei ole koskaan ollut minulle tärkeä osa seksiä. Sanoisin että tärkeämpi osa sitä aikaa kun ei harrasta seksiä. Ehkäpä vähän alle puolet kumppaneistani on sellaisia joiden kanssa en lauennut ja tämä ei tarkoita automaattisesti seksin olleen huonoa.

Sellainen asia on kuitenkin muuttunut, että kun nuorena orgasmista tuli usein olo että innostus kaikkeen katosi ja toisaalta ei saanut unta, tämä on vanhempana korvautunut kokonaisvaltaisesti hyvällä ololla ja sillä että nimenomaisesti saa unta. Sanoisin myös, että näin vanhempana sekä orgasmi että tilat ennen ja jälkeen tuntuvat vahvemmin koko kehossa. Vaikka toisaalta, olihan se nuori kiimakin aika kokonaisvaltainen olotila. :D
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 18 Huhti 2018, 15:21

Aiheesta on olemassa kaksikin aikaisempaa ketjua:

6.1.2013 aloitettu - viewtopic.php?f=52&t=1193

22.1.2017 aloitettu - viewtopic.php?f=52&t=3190
Etranger
Noviisi

ViestiKirjoittaja Etranger » 19 Huhti 2018, 17:17

Muistan melko selkeästi. Omalla kohdalla pitää oikeastaan puhua kahdesta erillisestä kerrasta. Aloittelin harrastuksen 11-12-vuotiaana ennen puberteetin alkamista eli vetelin kirjaimellisesti kuivia. Kehittymättömyydestä huolimatta halut ja kiinnostus asiaan olivat kovia. Erektioita oli tiuhaan, mutta varsinaista tumputtamista en ollut aloittanut. Jossain vaiheessa sitten rohkaistuin hivelemään piliäni tuloillaan olevaa orgasmia ennakoivaan kihelmöintiin asti, johon lopetin, koska tuntui "liian hyvältä". Koska pussien tyhjentämiseen ei ollut tarvetta, ei ollut myöskään paineita mennä loppuun asti. Sitten jossain vaiheessa uskaltauduin jatkamaan pidemmälle ja tuntemus oli tietenkin voimakkainta mielihyvää, mitä olin siihen mennessä kokenut. Olin yksin kotona ja muistan jopa huoneen, jossa olin.

Olin myöhään kehittynyt ja siemensyöksyt alkoivat vasta 15-vuotiaana, joten kuivaharjoittelulla oli siinä vaiheessa pitkät perinteet. Muistan, milloin ensimmäinen spermatippa ilmestyi peniksen päähän ja paikan, jossa se tapahtui. Sen jälkeen kehitys olikin nopeaa ja on selvää, että runkkailu sai aivan uuden vaihteen. Pari vuotta sai harjoitella uudella välineistöllä ennen tositoimia.

Palaa sivulle “Seksi”