Oletko saanut eri liigassa painivaa naista/miestä?

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
Minihalu
Noviisi

Oletko saanut eri liigassa painivaa naista/miestä?

ViestiKirjoittaja Minihalu » 22 Helmi 2018, 01:53

Mä olen tällainen 173/85 -kokoinen pienikaluinen nyttemmin varattu keski-ikäinen mies. Onneksi edes selvästi ikäistäni nuoremman näköinen. Nykyistä liittoa ennen oli yhdeksän kumppania muutaman vuoden aikana. Useimmat aika tavallisen näköisiä, yksi jopa vähän ruma, mutta sitäkin tiukempi paikoiltaan (23 vee).

Kavereiden järjestämien sokkotreffien ansioista tapasin kuitenkin kerran jotain 37-vee tarjoilijaneidin, joka olikin aivan eri osastoa. Itseäni selvästi pitempi, todella hoikka ja kasvoiltaankin kivan näköinen blondi. Minkäänlaiseen parisuhteeseen ei tietenkään ollut saumaa, mutta jotenkin vaan päädyttiin baarista poikamieskämpääni.

Kaikkia yksityiskohtia illasta en muista, mutta parhaani mukaan yritin hänet tyydyttää. Pienissä rinnoissa oli todella namut, kookkaat nännit ja niitä tissimiehenä imeskelin aivan hulluna. Hän työnsi päätäni jalkoväliinsä ja käskystä nuolin innokkaasti jo valmiiksi hänen ihanan märkää poslaripilluaan. Tarjoilijaneiti voihki ihanan äänekkäästi ja pitkään, kunnes antoi ymmärtää, että haluaa kalua sisälleen. Hänen erityisjuttunsa oli ratsastaa. Siinä sitten makasin pieni kaluni kovana selälläni ja hän otti itselleen useammankin orgasmin. Itse keskityin lähinnä nauttimaan niistä pitkänännisistä suipoista pikkutisuista katselemalla ja välillä imemällä kun hän halusi.

Tämä upea, pitkä ja hoikka blondi käytti paremman puutteessa minua lelunaan ja työnteli lantiotaan pikku kyrpääni vasten. Hän olisi epäilemättä halunnut oikeaa miestä, mutta oli niin puutteessa, että minäkin kelpasin hetkelliseen tyydytykseen.

En edes muista laukesinko silloin ekalla kerralla, mutta pelkästään tuon ihanuuden kanssa naiminen oli suunnattoman upeaa. Mietin, että enpä näin kaunista ja seksikästä naista olisi nuorena hurjimmissakaan unelmissani voinut kuvitella saavani sänkyyn.

Aamulla pienessä kankkusessa heti herättyämme akti uusittiin, silloin sain jo panna perinteisessäkin asennossa. Hän tuntui nauttivan pienestäkin aseestani, en tiedä minkä verran esitti. Sillä ei ollut kuitenkaan väliä, koska olin niin kiimassa tällaisen kaunottaren naimisesta. Jotenkin kiihotti suunnattomasti sekin, että hän selvästi käytti mua vaan lelunaan paremman puutteessa.

Ihan muutaman hassun kerran oltiin tekstarin muodossa yhteydessä, sain hänet kylään vielä kerran, pelkästään seksin merkeissä. Siihen se sitten jäi. Molemmat kerrat olivat uskomattoman kiihottavia, juuri tämän tasoeron takia. Olen monesti runkannut näille muistoille.

Onko muilla kokemuksia siitä, että saa kerran tai pari kertaa jotain naista/miestä johon yleensä ei olisi todellakaan ollut minkäänlaista saumaa?
cerveza
Seksipeto

Re: Oletko saanut eri liigassa painivaa naista/miestä?

ViestiKirjoittaja cerveza » 22 Helmi 2018, 21:30

Kyllä olen saanut. Lähinnä kauniimpaa ja yleisesti ottaen minulla on ollut hyvä tuuri naisteni kauneuden suhteen. Yksi kaverini sanoi aika hyvin että miehen taso näissä asioissa määräytyy naisten kautta ja kun olen itse peruskomea, urheilullinen, fiksu ja itsevarma mm mulkun koon takia, minun on ollut viime aikoina helpompi pitää itseäni ns korkeatasoisena saaliina. Kuitenkin nuorempana pidin esim yhden naisen saamista suurena saavutuksena ja piiritinkin pidemmän aikaa, jolloin epätasa-arvo oli siinä.

Tuossa tekstissä pidän siitä kuinka tämä nainen on tajunnut asetelman ja laittanut nuolemaan. Monet laittavat muutenkin, mutta tällaisessa asetelmassa se tulee herkemmin esiin. Vastaavasti laitan itse alempitasoiset naiset ottamaan suihin kunnolla ja tällaiset asetelmat näkyvät kyllä seksissä.

Pidän myös tekstissä olevista viittauksista mulkun pieneen kokoon ja kuinka näet sen tässä oleellisena. Pitäisin tätä luonnolisena, koska iso mulkku todellakin nostaa miehen statusta tuossa pelissä ja pieni vastaavasti laskee sitä. Siis siitäkin huolimatta että naiselle hyvää seksiä voi myös olla pienen mulkun kanssa.

Muutenkin hyvä teksti ja avaus!
MadClown
Rakkauden ammattilainen
Viesti:

ViestiKirjoittaja MadClown » 23 Helmi 2018, 11:22

Oon, on tullu pantua 3 kertaa pullukkaa, naista siis. Kerran läskinä pitävää koska se oli anorektikko, ei ollu mikää läski, ihan sopusuhtanen.
Minihalu
Noviisi

ViestiKirjoittaja Minihalu » 24 Helmi 2018, 01:56

Yksi jatkojuttu tuohon keskustelun avaukseen. Tämä on kokemus ensimmäisestä korkeamman tason liigassa pelaava naisestani. Keskustelun avauksessa kerroin siis elämäni toisesta (ja toistaiseksi viimeisimmästä) paljon itseäni korkeamman tason naisesta. Sekavaa? Niin on. Joka tapauksessa näitä oman tasoni kannalta kohtuuttoman seksikkäitä naisia on siis ollut kaksi.

Ensimmäisessä liitossani olin uskonnollisen kasvatuksen takia (vaimolla sama kasvatus) täysin uskollinen. Jossain kohtaa avioeron jälkeen aloin seurustelemaan itseäni vanhemman nelikymppisen naisen kanssa, joka oli erittäin halukas, mutta ei seksuaalisesti viehättävä. Arkisen näköinen ja melkoisen pullukka täti.

Kesken tämän seurustelun aloin hakemaan netistä seuraa. Tuntui syntiseltä ja jännitti aivan älyttömästi. Olisiko ollut Suomi24:n tai vastaavan sivuston chatti, jossa “Johanna” haki kertaluontoista tapaamista.

Uskaltauduin chattailemaan ja sovimme lopulta tapaamisen Helsingin Kannelmäessä sijatsevaan baariin. Kyseessä oli siis elämäni ensimmäinen yhden illan juttu, vaikka olin jo paljon yli 30-vuotias. Tunsin suurta syyllisyyttä siitä, että petin senhetkistä seurustelukumppaniani, eli elämäni toista seksikumppania.

Muistan miten yritin baarissa epätoivoisesti kätkeä käsieni vapinan. “Johanna” oli varmaan jo 40, mutta todella kaunis ja kiinteävartaloinen, upeat vihreät silmät ja pitkät vaaleat hiukset. Asua en muista tarkkaan, mutta ainakin se oli tyylikkään naisellinen.

“Johanna” katsoi ilmeisesti minut riittävän kelvolliseksi ja siirryimme hänen aivan lähellä sijainneeseen asuntoonsa. Siellä sain käteeni kylmän oluen ja juttelimme olohuoneen sohvalla todella pitkään. Joku yhteinen tuttavakin löytyi. Sekin kävi ilmi, että oikea nimi ei ollut Johanna, mutta toinen nimi kuitenkin. Hän oli hyvin avoin, kertoi, että ystävänsä oli samana päivänä tekstaillut ja kertonut juuri saaneensa upeaa miestä, mutta Johanna itse oli kärsinyt jo monta päivää puutteesta. Tällaista puhetta en ollut yhdeltäkään naiselta kuullut koskaan elämässäni.

Jossain vaiheessa hän ehdotti, että käy vaihtamassa jotain mukavampaa päälleen. Se osoittautui lähes läpinäkyväksi mustaksi yöasuksi, jonka alla oli samaa sarjaa stringit. Siirryimme makuuhuoneen puolelle, jossa hän otti hartioistani kiinni ja totesi: “Et varmasti ole 173-senttinen”. No olin kyllä, ja sen hänelle totesin, miksipä olisin itseni todellista pitemmäksi valehdellut? Kiinnihän siitä jäisi. Vastaus oli hymy. Taisimme olla saman pituisia.

Sängyn päälle päästyämme ryhdyin suukottelemaan Johannan kiinteää vartaloa joka paikasta. Rinnat olivat aivan uskomattoman pyöreät ja kiinteät nelikymppiseksi naiseksi. Huomasi, että lapsia ei ollut synnytetty tai imetetty. Puristelin tisuja ja imin nännejä aivan hulluna. Tässä tapauksessa muistaakseni siirryin jalkoväliin ihan käskemättä. Siellä oli todella kauniisti ajeltu pieni karvakolmio ja muuten aivan sileä pimpsa. Nuolin klittaa varmaan ikuisuuden, tunsin miten Johanna kiemurteli allani, kohotti välillä lantiotaan ja sai selvästi orgasmin parikin kertaa.

Jossain vaiheessa oli pakko siirtää kovana seisova pikkukaluni tämän kaunottaren jalkoväliin. En pystynyt työntelemään kuin muutaman kerran ennen ihanaa laukeamista. Seuralaiseni vaikutti enemmän kuin vähän pettyneeltä. Makasin hetken hänen päällään aivan hikisenä, kunnes hän totesi aivan ystävälliseen sävyyn: “No niin, nyt voisit sitten mennä kotiin.”

Toimin kuten hän ehdotti. Keräsin kamppeeni, kiitin ihanasta hetkestä ja poistuin ovesta.

Seuraavana päivänä lähetin ensimmäisestä vieraasta panosta rohkaistuneena Johannalle tekstarin, jossa kerroin, että minut saa pyytää paikalle aina kun siltä tuntuu. Hän vastasi monta tuntia myöhemmin jotain sellaista, että “kiitos, sulla oli ihana kieli”. Sen jälkeen hänestä ei luonnollisesti kuulunut koskaan mitään.

Tässä nämä kokemukseni korkeamman tason naisista. Molemmat tarinat 100-prosenttisen tosia.

Nykyisissä fantasioissa tällä sedällä on joku 18+ kaunotar, mutta fantasiaksi tietysti jää, mikäli ei maksullisiin lähde.
cerveza
Seksipeto

ViestiKirjoittaja cerveza » 27 Helmi 2018, 10:45

Tuo on tietenkin myös yksi juttu että panee itseään huonompaa jollakin tavalla katsottuna. Tajusin yhdessä suhteen alkua muistuttavassa, että nainen ei ole kovin hyvä saalis. En ole pinnallinen oikein lähimainkaan, mutta jos toinen jaksaa riittävästi jauhaa puutteistaan, alan näkemään ne selvemmin. Tässä tapauksessa kuitenkin jatkuva kaiken hankalaksi tekeminen alkoi avaamaan silmiä sille ettei ole kyseessä oikein millään mittarilla hyvä nainen.

Mulkkua kyllä kosketteli todella hyvin ja annoinkin hänen sitten lähinnä tehdä sitä ja keskityin itse nauttimaan. Yhdellä kerralla kun panin häntä, hän huusi että olen paras mitä hän on koskaan saanut ja paljosta päätellen myös tarkoitti sitä. Pidin tuosta, mutta muista syistä alkoi touhu tuntua vastenmieliseltä. Oltiin jo henkisellä tasolla niin solmussa ja pilattu koko homma. Joten annoin hänen sitten jatkaa suullaan ja käsin, mikä ei tuntunut itselleni vastenmieliseltä.

Muutama muukin ollut tavalla tai toisella alempaa sarjaa, mutta tämä oli ainoa jonka paneminen on ollut suorastaan vastenmielistä. Varsinkin nuorempana tuolla tavalla epätasa-arvoinen asetelma sai naiset yrittämään enemmän. Nyt vähän vanhempana näyttäisi melkein olevan päin vastoin, että nimenomaan korkeamman sarjan naiset yrittävät. Heillä ei ole itseluottamusongelmia ja ehkäpä he eivät halua olla huonoja seksissä. Ne joilla on itseluottamusongelmia taas saattavat miettiä liikaa että onko suihin ottaminen tai läpsyt perseelle alistamista.

Mihinkään suuntaan ei kuitenkaan voi yleistää. Ja tuntuu vähän ikävältä luokitella ihmisiä tällä tavalla tasoryhmiin, mutta sopinee ketjun henkeen ja onhan tuo ihan todellinen puheenaihe. Vaikka raadollinen onkin. Henkilökohtaisesti olen erittäin tarkka siitä että annan ihmisille saman arvon.

Palaa sivulle “Seksi”