Mikä on parasta suuseksissä (miehet) vinkkejä

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
mitun1979
Noviisi

Re: Mikä on parasta suuseksissä (miehet) vinkkejä

ViestiKirjoittaja mitun1979 » 13 Kesä 2017, 21:37

Minulla on neljä lasta...alateitse kaikki syntyneet. Olen kuullut aina kehuja, että se tuntuu edelleen sopivan tiukalta, vaikka en mikään teinipillu olekkaan. Teen kyllä myös paljon sen eteen eri harjoituksia etten anna pilluni aivan lörpsähtää. Seksin aikana on hyvä harjoitella lantionpohjanlihaksia myö. Ehkä kuitenkin tästä oletuksesta etten enää ole niin täydellinen alakerrastani, haluan antaa loistavaa suuseksiä. Olen hoikka, pieni- ja kiinteä rintainen ja nuorekas, sanotaanko näin. Nuoret miehet kiinnostuvat minusta heposti baarissa...ja voi olla, että tällä hetkellä on vähän buumi nuoren miehen saada kokeneempi nainen.
Meillä suuseksiä on kyllä yleensä aina seksin yhteydessä paitsi pikapanoissa. Muuten sessiot kestävät ihan reilun tovin ja monia asentoja kokeillaan. Ratsastus ei ole mun juttu. En tiedä miksi, mutta se ei tuota mulle sellaista nautintoa kuin haluaisin. Siinä en koe olevani hääppönen. Parhaiten toimii minun päällä olo niin, että olen tavallaan kyykkyasennossa jalkapohjat maassa, ei polvillani.
Mieheni todella on kertonut kiihottuvansa hirveösti jo siitä, että olen aloitteellinen ja kokeilunhaluinen ja annan valojen olla päällä. Kuulemma hyvin usein nuoremmat naiset tykkäävät touhuta hämärässä ja makaavat tekemättä vartalolla mitään.
Mulla on tapana lähetellä miehelleni eroottisia kuvia kesken päivää. Parasta se on kun tiedän hänen olevan pahassa paikassa. Sillä saa viritettyä tunnelmaa sopivaa hetkeä varten. Usein lähetän kuvan jossa on jotain vinkkiä tulevasta kuten kiva asento yms... ;) ;)
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 13 Kesä 2017, 22:53

Ei ole sanottua että miehesi pitäisi tiukoista yhtään löysiä enempää. Ja itse en ole kokenut synnyttäneissä eroa synnyttämättömiin. Olen kyllä kuullut naisten olevan huolissaan, mutta ei se oikeasti tunnu erilaiselta, ainakaan yleensä. Niin tiukkoja kuin löysiäkin on sekä synnyttäneissä että synnyttämättömissäkin. Ja tietenkin meidän isompikokoisten ideaalit ovat vastaavassa suhteessa hieman isompia kuin muiden. Kannattaa muistaa se.

Itseäni ainakin nimenomaan kiihottaa se, jos joku saa otettua kokonaan melko helposti. Tiukkuudessa ja siinä että naista vähän sattuu on oma juttunsa, mutta pidemmän päälle kaikki toimii paremmin kun koot sopivat hyvin yhteen. Jos saat häntä otettua helpolla, ole mieluummin ylpeä. Saattaa kiihottua tällaisesta.

Jos olet vähän epävarma siitä, tunnutko riittävän hyvältä, kannattaa muistaa että miehesi haluaa jatkuvasti kääntää juuri sinun suihinottoyrityksesi panemisiksi. Taitaa olla niin, että tunnut hänen mielestään todella hyvältä. Jos teillä sujuu seksi noin hyvin, on todella hyvin mahdollista että tunnut hänestä paremmalta kuin kukaan on aiemmin tuntunut. Sinun pitää uskaltaa antaa hänen päättää se, tunnutko hyvältä.

Jos koko tämä aihe on tuosta kiinni, niin suosittelen että mietit asian loppuun ja tajuat upeutesi ja otat suihin miten paljon sitten otat.

Jos taas kyse on siitä kuinka, myös tietoisena siitä että olet miehellesi täydellinen, haluat joka tapauksessa vain ottaa enemmän suihin, kannattaa katsoa edellistä viestiäni. Keltä tahansa naisystävältäni olisin toivonut enemmän tuollaista ja varsinkin niiltä, jotka pitivät mulkkuani todella isona ja varsinkin silloin kun olin nuori. Vasta nyt riittävän paljon vanhempana sinkkuna naiset ottavat hyvin yleisesti päättäväisesti suihin, mutta ei ihan noin hyvällä otteella kuin kuvasin. Usko pois että kun kokeilet neuvoani, miehesi tulee muistamaan sen pitkään! Varmaan koko loppuelämänsä, jos todella näytät että hänen tehtävänsä on nyt vain olla imettävänä.

Saat sitten mielellään kiittää täällä neuvosta! :mrgreen:
Etranger
Noviisi

ViestiKirjoittaja Etranger » 06 Heinä 2017, 19:15

Tervehdys kaikille.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa kirjoittajalle, että hänen kaltaiselleen naiselle olisi ollut käyttöä itse ollessani kaksikymppinen. Tasan eivät käy onnen lahjat. Koska hän kilpailee suihinoton olympialaisissa, on paha laittaa vinkkejä piirimestaruustasolta. Annan kuitenkin kaksi senttiäni :) tähän ketjuun, jos siitä jollekin on iloa.

Komppaan cervezaa parissa asiassa. Ensinnäkin, on aivan turha kantaa huolta pillun tiukkuudesta. Arvelet, ettei oma alakertasi olisi "aivan täydellinen". Yleisenä periaatteena voi sanoa, että pilluun pitäisi laittaa piikkilankaa tms. jotta se olisi jotain muuta kuin täydellinen. Paljaan kyrvän työntäminen naisen pilluun tuntuu aivan uskomattomalta. Muistan ikuisesti ensimmäisen kerran kun koin vuosikausia runkanneena sen silkkisen, kostean pehmeyden kiimaisen elimeni ympärillä. TÄÄLLÄhän sen kalun pitää olla! Olen yleensä kestävä, mutta olen muutamia kertoja lauennut heti penetraatiossa ja tämä pitkässä parisuhteessa aikuisen täysin normipilluisen aikuisen naisen kanssa - ei siis mitään 16-vuotiasta korkatessa, mitä en tosin ole tehnyt. Se nyt vaan tuntuu niin hyvältä. En tiedä neljästä lapsesta, mutta omakohtainen kokemukseni on, ettei synnyttäminen muuta naisen värkkiä pysyvästi ainakaan siten, että sillä olisi merkitystä miehen kokemuksen kannalta. Aivan jokainen kerta päästyäni kastamaan kärkeä on lasti lentänyt joko pilluun tai sen lähelle.

En ajattele, että pillu on sen parempi, mitä tiukempi. Ajatuksen tasolla on kiihottavaa, että pillu olisi niin tiukka, ettei siihen saa kunnolla edes penetroiduttua. Käytännössä se ei kuitenkaan ole, koska se tekee kunnollisesta yhdynnästä vaikeaa tai mahdotonta. Yhtä lailla ainakin minua kiihottaa ajatus löysästä, märästä vitusta jota voi juntata aivan täysillä niin että lotina käy. Vaihtelu virkistää ja erilaisuus on rikkaus.

Jos nyt kuitenkin olet aidosti fiksoitunut ottamaan poskeen käsittämättömän onnekkaalta miehenpirulaiseltasi, muista, ettei ole yhtä ainoaa universaalin täydellistä tapaa tehdä sitä. Teet jo niin paljon, ettei siitä voi mitenkään yleisellä tasolla parantaa. Kuuntele ja tarkkaile miestäsi. Siemensyöksyn voimakkuus on jonkinlainen osoitus siitä, kuinka hyvää hoito oli. Tosiaan, käytä vanhemman naisen auktoriteettiasi ja kerro, että herran tehtävä on nyt antaa kyrpänsä imettäväksi ja roiskia lastit naamalle. Imemisen lomassa voit aina muistuttaa, kuinka paljon rakastat imeä hänen jättimäistä kyrpäänsä ja kuinka haluat hänen mahtavan lastinsa naamallesi. Ei kuolevainen mies tuollaista voi vastustaa.

Itseäni ei ole kukaan koskaan syväkurkuttanut, joten siitä en tiedä. Pidän kuitenkin siitä, että terskan alapintaa hangataan kielellä sekä imemisen tunteesta, varsinkin juuri ennen laukeamista. Jos minusta olisi kysymys, kieli töihin ja kunnon imua kehiin. Vartta myös sopii runkata, koska tässähän suussa on lähinnä vain terska. Myös edestakainen pidempi liike kiihottaa, Palleja saa nuolla ja imeä varovaisesti muistaen kuitenkin, että ne ovat voimakkaasta kiihotuksesta turvonneina aika herkät.

Itsellä ensimmäinen kunnollinen ja käänteentekevä suihinotto oli aikoinaan kiihkeässä tilapäissuhteessa. Olin lauennut kaksi tai kolme kertaa, kun nainen ilmoitti ottavansa nyt suihin. Siihen asti kokemukseni olivat rajoittuneet lähinnä pieneen näykkimiseen. Tämä nainen otti terskan suuhun, rupesi lutkuttamaan sitä nopeaan tahtiin vartta runkaten ja imien kuin pölynimuri mielihyvästä äännähdellen. Itsellä oli siinä tilanteessa kontrolli täysin pois eikä kestänytkään kauan että ammuin kunnon lastin hänen suuhunsa aiemmista kerroista huolimatta. Tästä hän ei pahastunut, mutta hieman yllättyi ja sylkäisi lastin pois.

Jos nainen antaa minun laueta suuhunsa, hän saa mällillä tehdä mitä haluaa. En saa erityisiä kicksejä nielemisestä.

P.s. Tulipa romaani. Istuntokin ehti vanheta tätä kirjoittaessa.
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 13 Marras 2017, 19:54

Kirjoitin aiemmin ettei kukaan ole saanut minua kokonaan suuhunsa, mutta nyt on sitten sekin koettu. :o
Ja täytyy sanoa että tuntui hyvältä. Minulla kesti todella kauan tulla mutta nautin koko ajan. Ja nainen ei näyttänyt pienintäkään merkkiä kyllästymisestä, mikä kiihotti todella paljon.

Ajatus siitä kiihotti myös, että nainen on luultavasti harjoitellut paljon kookkaan mulkun kanssa. Kun nainen sai minut kokonaan suuhunsa ja kurkkuun, tunsin itseni tavallaan vähän pieneksi. Kun hän sitten käytti myös kättään tuntui eri tavalla hyvältä ja taas tunsin kuinka iso olen.

Aivan upea nainen ja tätä en päästä käsistäni ihan helpolla. Olen odottanut pitkään että joku nainen ottaa suihin noin mielellään ja kauniisti sekä että hän saa otettua minut kokonaan suuhunsa. Se tuntui häneltä vielä vaivattomalta. Yleensä kun naiset ovat melkein onnistuneet, se tuntuu yritykseltä ja tuntee kuinka kurkku tulee vastaan ja homma ei oikein toimi. Odotan että pääsen puhumaan tämän naisen kanssa runsaasti tuhmia tästä asiasta ja kehumaan häntä. Hänkin kehui omaani ja oli jännittävä tunne, josko hän on myös ollut tekemisissä suuremman kanssa.
Innokas
Noviisi

ViestiKirjoittaja Innokas » 14 Marras 2017, 10:21

cerveza kirjoitti:Kirjoitin aiemmin ettei kukaan ole saanut minua kokonaan suuhunsa, mutta nyt on sitten sekin koettu. :o
Ja täytyy sanoa että tuntui hyvältä. Minulla kesti todella kauan tulla mutta nautin koko ajan. Ja nainen ei näyttänyt pienintäkään merkkiä kyllästymisestä, mikä kiihotti todella paljon.

Ajatus siitä kiihotti myös, että nainen on luultavasti harjoitellut paljon kookkaan mulkun kanssa. Kun nainen sai minut kokonaan suuhunsa ja kurkkuun, tunsin itseni tavallaan vähän pieneksi. Kun hän sitten käytti myös kättään tuntui eri tavalla hyvältä ja taas tunsin kuinka iso olen.

Aivan upea nainen ja tätä en päästä käsistäni ihan helpolla. Olen odottanut pitkään että joku nainen ottaa suihin noin mielellään ja kauniisti sekä että hän saa otettua minut kokonaan suuhunsa. Se tuntui häneltä vielä vaivattomalta. Yleensä kun naiset ovat melkein onnistuneet, se tuntuu yritykseltä ja tuntee kuinka kurkku tulee vastaan ja homma ei oikein toimi. Odotan että pääsen puhumaan tämän naisen kanssa runsaasti tuhmia tästä asiasta ja kehumaan häntä. Hänkin kehui omaani ja oli jännittävä tunne, josko hän on myös ollut tekemisissä suuremman kanssa.

Cerveza kuvaa hyvin sitä kuinka hyvältä tuntuu kun nainen haluaa ottaa suihin ja haluaa tuottaa kumppanilleen nautintoa. Tekniikoita miten otta suihin on monia mutta tärkeintä on se halu tuotta nautintoa toiselle.

Palaa sivulle “Seksi”