Kokemuksia eturauhasorgasmista

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
TMP80
Noviisi

Re: Kokemuksia eturauhasorgasmista

ViestiKirjoittaja TMP80 » 04 Tammi 2018, 18:19

Nostetaan tätäkin ketjua.
Olen muutamia kertoja päässyt todella lähelle orgasmia pelkästään eturauhasta hieroen (dildolla). Yleensä ns ratsastan dildolla. Alkuun tuntuu vähän oudolta, mutta kun saa kunnolla uppoamaan sisään ja alkaa sopivasti keinutella lantiolla, niin ai että. Kalu paisuu kovaksi ja alkaa valuttaa kiimatippoja. Tuntuu mahtavalta kun mällit on ihan hilkulla lentää ja tekisi mieli tarttua kulliin käsin.
Kerran pääsin niinkin pitkälle, että spermaa tuli pari roiskaisua ilman käsiä, mutta vasta sitten , kun otin käden avuksi ja runkkasin pari kertaa edestaas alkoi valtava sperma tulva. Mälliä lenti useita satseja ja orgasmin tunne oli jotain aivan käsittämätöntä.
Tämmösiä kokemuksia. Tunne olisi varmaan moninverroin parempi jonkun toisen tekemänä. Vaimolle joskus vähän vihjannut, mutta ei oikein innostu.
Roki
Noviisi

ViestiKirjoittaja Roki » 04 Tammi 2018, 19:27

Nykyään jo onnistuu orkku tulemaan kun jännittää oikeita lihaksia. Sopivan makaava asento sohvalla ja sisälihaksija vuoroin jännittäen ja rentouttaen löytyy, the "kohta" joka vie kohti orkkua. Onko tuo sitten eturauhasorkku? Sperma ainakin lentää mutta alkaa yleensä kirkkaalla nesteellä.Tulee jälkeenpäin erikoinen pissantunne..
Existence
Noviisi

ViestiKirjoittaja Existence » 15 Tammi 2018, 02:48

Kerran käyttäessäni eturauhaskiihotinta, olen saanut orgasmin ilman käsiä - eli runkkaamatta tai muuten koskettelematta penistä. Minulla oli edessäni peili, josta katsoin ryppyreikäni supistelemista, kun stimuloin sitä. Kun olin nousemassa, eturauhaskiihotin anaalissa, alkoi penikseni holtittomasti ryöpytä spermaa yltympäri peiliä :D Laukesin valtavan lastin peilille, ja olin todella tyydyttynyt... Sen jälkeen en ole tätä kokenut pelkästä eturauhaskiihotuksesta.
jasso80
Kisälli

ViestiKirjoittaja jasso80 » 15 Tammi 2018, 15:26

Paras asento on et dildo lattialle pystyyn, istuen nojaa vaikka sohvaan, tyynyjä selän ja sohvan väliin et on puol istuvassa asennossa, jalat koukkuun ja levälleen, dildo peppuun ja vähä tukee käsillä. Ei pakko. Oikee kunnolla ku "ratsastaa" siinä päällä et menee loppuun asti dildo ja antaa oman kalun heilua valtoimenaan samaan tahtiin ku peppu lätkyttää lattiaa ni varmasti roiskuu ilman käsiä. Hyvä anaali pätkä viel pyörii ni homma on valmis. ❤️
Atlas
Noviisi

ViestiKirjoittaja Atlas » 15 Kesä 2018, 20:18

Eturauhasorkku <3 Itse sain ensimmäiseni pari vuotta sitten ja sittemmiten olen saanut sen yksin dildon kanssa, naisen dildottaessa minua sekä miehen kanssa. Omalla kohdallani onnistuu parhaiten ratsastamalla kun voi itse säädellä vauhtia ja syvyyttä...ehkä omalla kohdallani suurin tekijä sen saavuttamiseen on ollut bisseyteni hyväksyminen ja kun 'annoin itselleni luvan' nauttia estoitta anaaliseksistä. Toki asialle myötämielisen partnerin osuminen kohdalle oli ehdoton edellytys, ujostellessa tai jarrut päällä se ei vaan onnistuisi.
Parhaimmillaan homma on onnistunut ilman kulliin koskemista, joskus täytyy vähän antaa kädellä vauhtia että pääsee riittävän lähelle ja sitten lopettaa. Orkku on ollut aina upea, yhden jälkeen voihkin ja kiemurtelin puoliksi tiedottomassa tilassa minuuttitolkulla :D Ehdottomasti parempi ja 'syvempi' kuin normiorkku.
Olen myös saanut eturauhasta kiihottamalla sekä pelkän siemensyöksyn, orgasmin siemensyöksyineen niin että normiorkun mukanaan tuoma hormoniaalto jäi jostain syystä pois eli seisokki ei laskenut ja pystyin jatkamaan välittömästi kohti seuraavaa, sekä 'tavallisen' orkun, minkä jälkeen seisokki katoaa ja homma on ohi :D
Aivan upea kokemus, sitä lisää! :)
Atlas
Noviisi

ViestiKirjoittaja Atlas » 15 Kesä 2018, 20:21

Pistää kyllä miettimään miten tällainen on ihmisrodulle edes tarpeellista...lisääntymiseen ei liity millään tavoin :D
Mutta hienoa että keho tällaiseenkin kykenee.
spanker99
Noviisi

ViestiKirjoittaja spanker99 » 30 Kesä 2018, 23:30

Itsekin vihdoinkin onnistuin eturauhasorgasmissa yhdellä anaalitapilla. Tosin kyllä avitin masturboimalla, mutta lopetin kun huomasin että saan orgasmin pelkästään hieromalla eturauhasta. Itselläni huomasin toimivimmaksi kun tappi oli sisällä ja tein lantiolla työntävää liikettä, se riitti.

Palaa sivulle “Seksi”