Kokemuksia eturauhasorgasmista

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Kokemuksia eturauhasorgasmista

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 03 Tammi 2017, 04:41

Hoi miehet ja miksei naisetkin, oletteko kokeneet eturauhasorgasmia saavana tai antavana osapuolena :) ?

Kertokaa kokemuksianne. Olis kiva kuulla. Ite sain annettua rakkaalleni eturauhasorgasmin ekaa kertaa uutenavuotena, kerron mielelläni lisää jos jotakuta kiinnostaa. Jokin aika sitten sain annettua ihkaekan eturauhasorgasmin toiselle kumppanilleni. Sitä ennen oon saanu vaan vahvistettua penisstimulaatiolla saatua orkkua eturauhasta hieromalla samalla. Mut nyt tuli pelkästään eturauhasen käsittelystä :) Oli tosi huikeaa. Mies oli äimissään. Kuulemma paras orkku ikinä, ja sen arvasinkin, se kesti yli 10 minuuttia arvioni mukaan :O En tiennyt miehen voivan saada noin pitkää orgasmia.
matias27
Noviisi

Re: Kokemuksia eturauhasorgasmista

ViestiKirjoittaja matias27 » 07 Helmi 2017, 15:17

En ole kokenut moista, mutta mielelläni lukisin teijän tästä kokemuksesta lisää.
antimateria
Noviisi

ViestiKirjoittaja antimateria » 07 Helmi 2017, 20:52

matias27 kirjoitti:En ole kokenut moista, mutta mielelläni lukisin teijän tästä kokemuksesta lisää.

Taisin jo jossain runoillakin, että kerran oikeaa kyrpää edestäpäin saaneena jalat nuoren parikymppisen kundin olkapäillä olisin ehkä saanut ilman muutamaa hätäistä käteenvetoliikettäkin. Työntö työnnöltä tuntuva orgastinen paine eturauhasessa alkoi vaan jo tuntua siltä, että halkeaisin kappaleiksi mielihyvästä hetkenä minä hyvänsä touharivirran valuessa taukoamatta peniksen päästä. Orgasmi oli todella laajentava kokemus fyysisesti ja henkisesti antautuessani naisen asemaan nuorelle kundille, lastin räjähtäessä haukoin henkeäni ja sperma kirjaimellisesti muuttui vaahdoksi käteni jatkaessa runkkausliikettä melkein pakonomaisesti.
bikundi90
Moderaattori

ViestiKirjoittaja bikundi90 » 07 Helmi 2017, 21:14

Enpä ole moista koskaan kokenut. En saa orgasmia eturauhasen kautta vaikka yrittäisin.

Kuitenkin 2 dildoa mitä oon käyttänyt oikeassa asennossa ja ovat sopivan käyriä, on tuonut pepun kautta sellaisia hyviä fiiliksiä. Eturauhanen siis reagoi, mutta silti en usko saavani orgasmia sitä kautta.
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 07 Helmi 2017, 21:29

Sperman vaahdottaminen on kyllä kivaa, iteki välillä teen tuota :) Kiihottava kokemus antimateria. Bukundi, kannattaa kokeilla vielä, ehkä toisen tekemänä ois kiihottavampi, kiihottavassa tilanteessa. Miesystäväni on kans sanonu pitkään, et tuskin pelkkää eturauhasta stimuloimalla orgasmia saa, mut niinpä vaan sai sit lopulta, ja kunnolla saikin !! Reilu 4 vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti oon eturauhastaan hieroillu, mut sit yks kerta vaan kaikki osui kohdilleen <3 Uskon, et jatkossa hiukka helpompaa kun kerran siinä onnistuttu.
antimateria
Noviisi

ViestiKirjoittaja antimateria » 07 Helmi 2017, 21:34

bikundi90 kirjoitti:En saa orgasmia eturauhasen kautta vaikka yrittäisin.

Eipä itsellänikään millään peppuun työnnettävällä välineellä kovin kummoiselta tuntunut, mutta sitten tuo oikea kyrpä räjäytti tilanteen. Ja usko pois, olin kokeillut vaikka millä ja minkä muotoisella tilapäisvälineellä eturauhas-o:ta metsästystä. ;)

Joskus jos samanlaisella hieman ylöspäin käyrällä herkkukullilla varustetun bi-vers-kaverin löytäisi, niin voisi jatkaa eturauhasorkkujen metsästystä. Leluihin en enää usko. :)
bikundi90
Moderaattori

ViestiKirjoittaja bikundi90 » 10 Helmi 2017, 21:14

Tähän hieman päivitystä. Leikin eilen parilla dildolla, jotka oli sopivan käyriä. Työnsin ne peppuun oikeassa asennossa ja aloin tuntea sellaista mielyttävää kihelmöintiä. Eli minunkin eturauhasta voi kiihottaa sittenkin, mutta en usko että orgasmia saisin sitä kautta.
merimaaria
Noviisi

ViestiKirjoittaja merimaaria » 22 Helmi 2017, 13:02

Olen koettanut tehdä tätä muutaman miehen kanssa. Ja olen saanut muutaman huutamaan nautinnosta.
Hirvee
Noviisi

ViestiKirjoittaja Hirvee » 13 Huhti 2017, 02:38

Kukkanen kirjoitti:Hoi miehet ja miksei naisetkin, oletteko kokeneet eturauhasorgasmia saavana tai antavana osapuolena :) ?

Kertokaa kokemuksianne. Olis kiva kuulla. Ite sain annettua rakkaalleni eturauhasorgasmin ekaa kertaa uutenavuotena, kerron mielelläni lisää jos jotakuta kiinnostaa. Jokin aika sitten sain annettua ihkaekan eturauhasorgasmin toiselle kumppanilleni. Sitä ennen oon saanu vaan vahvistettua penisstimulaatiolla saatua orkkua eturauhasta hieromalla samalla. Mut nyt tuli pelkästään eturauhasen käsittelystä :) Oli tosi huikeaa. Mies oli äimissään. Kuulemma paras orkku ikinä, ja sen arvasinkin, se kesti yli 10 minuuttia arvioni mukaan :O En tiennyt miehen voivan saada noin pitkää orgasmia.

Montako kumppania sulla on?Ootko naimisissa ja jonku toisen kanssa?
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 27 Touko 2017, 13:00

Vähän vaihdellen, yksi pitkäaikainen kumppani (rakas<3) ja sen lisäksi muutama kevyempi suhde. Syvemmätkin suhteet on tervetulleita, mutta niihin menee aikaa syventyä, ja ylipäätään löytää ihmisiä keiden kanssa kemiat toimii niin hyvin, että suhde jatkuu pitkään ja hyvänä.
Olen non-monogaminen monisuhteinen, eli ihan sovitusti miehen kanssa tavataan muita, muodostetaan suhteita, harrastetaan kimppaa ja nautitaan elämästä vastuullisesti.

Palaa sivulle “Seksi”