Minkä ikäisenä imit/nuolit ensimmäisen kerran

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
Ektomorph
Kisälli

Re: Minkä ikäisenä imit/nuolit ensimmäisen kerran

Viesti Kirjoittaja Ektomorph » 22 Heinä 2019, 22:41

Olin pillun makuun päästessäni yli parikymppinen, tarkkaa ikää en muista. Haluaisin nuolla ja kielaroida myös naisen persettä, mutta en ole uskaltanut ehdottaa sellaista vielä kenellekään.

KoiranPoikanen
Noviisi

Viesti Kirjoittaja KoiranPoikanen » 22 Heinä 2019, 23:19

18v tuo ikä taisi olla, silloinen tyttöystävä meni vähän hämilleen kun aloin siirtymään alakertaan. Hieman yritti estellä, ote kuitenkin kirposi eikä sen jälkeen enää ollut paluuta :o

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 23 Heinä 2019, 02:20

En itse päässyt panohommeleihin kovin ajoissa.

20v on vastaus tähän kysymykseen ja ikä, kun kohtasin todella upean naisen joka johdatti tässä oikeille teille.

Seksi oli hyvää ja hän tykkäsi imeä mulkkuani. Mutta hän esitti jotenkin niin kauniin varovasti toiveen että josko minä voisin antaa hänelle suuseksiä.

Muutenkin upea ihminen, joka sai minut tuntemaan että olen kuuma. Oli kylän nätein mimmi, niin en oikein ymmärtänyt mitä tapahtui kun se kiinnostui minusta. Vaikka olenkin hyvä "saalis", en osannut ymmärtää tätä tuolloin.

Myöhemmin olen löytänyt pillun nuolemisen hienouden, mutta riippuu naisesta. Oikeanlainen nainen saa minut vain nuolemaan, koska haluan että hän nauttii ja koska kyseinen pillu on todella miellyttävä. Toisten kohdalla tämä vietti ei ole yhtä vahva. Onneksi nyt on sellainen nainen että haluan nuolla ihan hemmetisti.

Mutta tätä keskustelua lukiessani, ensinnäkin pidin useista viesteistä, ja toisekseen muistin kivalla tavalla ensimmäisen naiseni, joka kyllä avasi ovet aika paljolle kauniille. Onneksi nykyisellä mimmilläni on yhtä upeat tuikkivat silmät ja se saa pidettyä peräti minun kaltaisen pervon aisoissaan. Ja nuolemassa pilluaan. :P

(Tuo hymiö... :lol: )

Pirita
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Pirita » 23 Heinä 2019, 16:13

Oilnkohan 11 vai 12 kun ensi kerran pimppiä maistoin...
Ensimmäinen kikkeli oli suussani 13-vuotiaana.

Jnskolli86
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Jnskolli86 » 24 Heinä 2019, 17:20

Olisinkohan ollut n. 13 kun pääsin pillun makuun ja tykkään sitä nuolla erittäin paljon. Nykyisin on herännyt sisällä halu kokeilla myös munan imemistä mutta ei ole vielä löytynyt sopivaa henkilöä tähän

JukkaJii
Noviisi

Viesti Kirjoittaja JukkaJii » 25 Heinä 2019, 15:52

Olin nuorena varsin ujo, joten poikuuskin lähti vasta päälle kaksikymppisenä. Siitäkin meni tovin aikaa ennen kuin ensimmäisen kerran kohdalle osui nainen jonka kanssa pääsi pilluakin nuolemaan. Varmaan olin jo 27 tai jotain sellaista.

Nyt kun ikää on 40 ja rapiat, mieluusti maistelisin enemmänkin, oma puoliso ei vaan tykkää eikä ihan viitsi pitkin kyliä rallatella torttua etsimässä.

Leijonalassi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Leijonalassi » 26 Heinä 2019, 13:06

19v, samalla kertaa kun menetin neitsyyteni.

jiijii
Kisälli

Viesti Kirjoittaja jiijii » 10 Loka 2019, 20:28

En muista ikää tarkalleen missä kohden kaverin kanssa siirryttiin kimpparunkkauksessa ensin käsin koskemiseen ja sitten molemmin puolin munan imemiseen, mutta noin 12-13 -vuotiaana ne jutut tapahtuivat. Naisen kanssa suuseksiä oli ensimmäisen kerran interreililla 17-vuotiaana. Italialainen mimmi otti ensin minulta suihin ja imä hiplasin pimppiä sormin. Tämä tapahtui kahden minun ja kahden hänen kaverinsa ollessa samassa huoneessa, mikä oli aika kiihottavaa sekin :D Seuraavana kahtena päivänä meillä oli lisää pettingiä ja suuseksiä, jolloin myös minä pääsin nuolemaan häntä (nämä kerrat olivat kahden kesken :D). Kokemus oli mahtava, mutta enempi seksielämä alkoi minulla vasta nelisen vuotta myöhemmin.

jallu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jallu » 28 Marras 2019, 00:14

Ei, en imeny, en ensimmäisellä enkä toisella kertaa. Karvattisisareni tissit eivä vielä olleet puhjenneet. Sen sijaan hänen himonsa olivat. Paljon vanhtmpi tyttö, sisareni oli aina kun aikuisten silmä vältti kiinni pippelissäni vaatien sisäänsä. Nussitaan - ja se oli vaatimus. Sain sen pienen nakkimakkaran näköisen pippelini siskoni sisään (seisaallaan olimme) vaivoin, mutta hän nautti, koska aina halusi uudestaan ja uudestaan. Ikäeroa meillä oli vähintään 3-4v. - sitä tehtiin kallioilla, talossa, navetassa ja heinäladossa. Luulen aikuisten huomanneen, mutta "lasten leikkejä". Tietenkin lapsuuden kokemukset vaikuttavat aikuisenakin käsityksiin mikä on paha ja mikä on taas jännää ja kivaa.

jallu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jallu » 28 Marras 2019, 00:15

Ei, en imeny, en ensimmäisellä enkä toisella kertaa. Kasvattisisareni tissit eivä vielä olleet puhjenneet. Sen sijaan hänen himonsa olivat. Paljon vanhtmpi tyttö, sisareni oli aina kun aikuisten silmä vältti kiinni pippelissäni vaatien sisäänsä. Nussitaan - ja se oli vaatimus. Sain sen pienen nakkimakkaran näköisen pippelini siskoni sisään (seisaallaan olimme) vaivoin, mutta hän nautti, koska aina halusi uudestaan ja uudestaan. Ikäeroa meillä oli vähintään 3-4v. - sitä tehtiin kallioilla, talossa, navetassa ja heinäladossa. Luulen aikuisten huomanneen, mutta "lasten leikkejä". Tietenkin lapsuuden kokemukset vaikuttavat aikuisenakin käsityksiin mikä on paha ja mikä on taas jännää ja kivaa.

Vastaa Viestiin