Ensimmäiset seksuaaliset kokemukset?

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
Neutral
Noviisi

Re: Ensimmäiset seksuaaliset kokemukset?

ViestiKirjoittaja Neutral » 21 Kesä 2017, 17:35

Muistelen, että alle kymmenen ikäisenä jo käsittelin nappulaani sen seistessä terhakkaana. Käsi oli jatkuvasti uikkareissa tai verkkareissa kun ulkona leikin tai hääräilin. Isä aina ärähti ja uhkasi tervata munat jos en lopeta tapaani. Tämä kai nyt ei ole kovinkaan kummoista seksikokemusta. Minulle se tuli aitona vasta joltisenkin kolmetoista vuotiaana. Vanhempani olivat eronneet ja minä olin äitini hoteissa Vierailin säännöllisesti kuitenkin isäni luona joka oli uusissa naimisissa ja oli nyt myös kahden tytön isäpuoli.

Ollessani isän luona niin minulla oli oma huone omakotitalon yläkerrassa. Viereisessä oli nämä tytöt, 13 ja 14 vuotiaat. Alakerrassa nukkuivat isä ja uusi vaimo vauvansa kanssa. Nyt sitten n. kolmetoistavuotiaana alkoi hieman kiinnostamaan enempikin tytöt seinän takana. Taisi kiinnostus olla sama sielläkin, sillä siltä suunnalta alkoi olemaan liikenne minun huoneeseeni. Minun ikäiseni tyttö oli rohkeampi ja hänen utelut ja kiusaamiset pisti kyllä kullin kovaksi. Kauaa ei mennyt siihen kun tytöt jo kopeloivat minua ja yrittivät hillitä tirskuntaansa. Kumpikin oli kyykyssä sängyn vierellä ja ihaili kovaa kullia, nostelivat kasseja ja yrittivät kipuun asti paljastaa terskaa. Nyppivät orastavaa karvoitusta. Ei kovinkaan kauaa mennyt siihen kun tytöt jo antoivat minunkin tutkia heidän yöpaitojen alla olevaa maailmaa. Kummallakin oli karvoja joita nyppiä. Nuoremmalla vähempi, samoin kuin rinnatkin vasta alullaan, mutta hyvät alut kuitenkin. Vanhemmalla oli jo rintaliivit ja aika tiheä karvoitus. Jotenkin siinä tytöt ajautuivat vuorotellen minun sänkyyni. Oli kiva tunne kun siinä hinkattiin navat vastakkain ja kulli tuikkien tyttöjen pillunmaisemia. Ei siinä pantu muuta kuin sormipanoja.

Sitten rippikouluikäisenä panin kumpaakin. Vierailut harvenivat iän myötä, mutta aina kun kävin isän luona, niin jompikumpi tytöistä oli suosiollinen. Välillä kumpikin. Ajan kuluessa seurustelin nuoremman kanssa. Sitä eräät katsoivat kieroon ja synniksi haukkuivat. Mutta mitä syntiä se oli, tyttö ei ollut mitään sukua minulle. Armeija sitten muutti kaiken ja kumpainenkin löysi uudet. Yhtään en panisi hanttiin, jos joku taikoisi ajan taas siihen varhaisteiniaikaan ja saisi olla suosiollisten pikkupimujen tutkiskelun kohteena.
Palaas
Noviisi

Re: Ensimmäiset seksuaaliset kokemukset?

ViestiKirjoittaja Palaas » 05 Heinä 2018, 12:06

Muistelen, että nuorena jo löysin hyvää tekevää toimintaa. Olin kai 11v kun ahkerasti jo käsittelin sileää pimppiäni sormin, jollain lelulla jota hieroin vasten avonaista syliä. Meillä oli silloin mäyräkoira joka mielellään nukkui minun kanssani. Se pyrki välillä nuuskimaan jalkoväliäni mutta sitä en antanut sen tehdä. Jälkikäteen olen ajatellut, että olisi vaan pitänyt antaa sen tutkia ja nuolla.
Veli oli pari vuotta vanhempi ja hän aina tuli huoneeni ovelle näyttämään miten hienosti hänellä seisoi. Kyllä sekin kiinnosti ja kun olin kolmentoista niin tartuin siihen kiinni ja tunsin sen jäykkyyden. Siitä alkoi meidän pienet yhteiset leikit. Kun olimme yksin kotona, niin saatoimme intoitua oiken kunnolla tunnustelemaan toistemme salattuja paikkoja. Joskus riisuimme itsemme ja makoilimme kuin aikuiset. Minä alla ja veli päällä. Kova kalu painoi vatsaa. Runkkasin veljen seisovaa kullia ja sain käsilleni muutaman kerran roiskahduksia. Kyllä sitä viisitoistavuotiaalta tuli. Istuin myös hänen päällään ja kyllä kulli oli kiinni pimpissäni, vaikka ei sisällä. Liikuttelin siinä itseäni.
Kun olin viisitoista ja veli seitsemäntoista, niin silloin luiskahti sisään. Olin kyllä jo aiemminkin parin pojan kanssa ollut, mutta nyt pelästyin, sillä velihän se oli. Meitä kumpaakin jännitti ja lopetettiin aika nopeasti. Mutta..., kyllä me muutaman kerran tehtiin ihan oikeastikin.
Nyt vielä, jo paljon kokeneena kumpikin, kun satumme yhteen jossain, niin kyllä hän muistaa hieman kouraista salaa vaimoltaan. Ja minä tietenkin kokeilen housujen päältä hänen kovuuttaan.
Eli ensimmäiset seksualiset koemukset olivat nuorena löytämäni pimppi.

Palaa sivulle “Seksi”