Iso penis - lahja vai kirous?

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
DoggyM
Noviisi
Viesti:

Re: Iso penis - lahja vai kirous?

ViestiKirjoittaja DoggyM » 12 Joulu 2014, 21:24

aisurimies kirjoitti: iso on aina iso, vaikka naiset sanoisi mitä. Siinä on kai joku psykologinen juttu.

Tuolla nollasit itsesi.
No sillai kai..
juustomax
Noviisi

ViestiKirjoittaja juustomax » 13 Joulu 2014, 00:10

Kyllä se nyt nostaa itsetuntoa kun 6lk on iso kyrpä ja karvat ja mällit lentää verrattuna niihi katkarapu poikiin.
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 13 Joulu 2014, 00:26

Minä voin ihan näin naisena sanoa, että ei se nautinto oikeesti koosta oo kiinni. Yhdelläkin sormella (tai, tadaa, jopa ilman sormia ollenkaan tai mitään sisässäkään!) voi nainen saada orgasmin :) Jotkut naiset taas ei saa yhdynnässä orgasmia ollenkaan. Ite kyl saan yhdynnässä nimenomaan, mut se ei oo ollut kyllä munan koosta, vaan kiihottumisasteesta kiinni. Yhtälailla oon saanut tosi pienellä munalla, kuin keskikokoa huomattavasti isommallakin. Jos ihan jätti on, niin sit se on jo huomattava haitta; yhdyntä on vaan liian hankalaa ja kivuliasta ja esim. osuu kohdunkaulaan liian helposti. Jätillä mun on myöskin vaikeempi saada -varsinkin jos ihan sattuu -ja jos silti onnistun saamaan, orkku jää huonommaksi; ei pillulla oo enää tilaa sykkiä äärimmilleen venytettynä.
Parhaat orkut oon saanut yhdellä sormella ;) Yhdynnässä kenenkään miehen kanssa en oo saanu yli kymmentä minsaa kestävää orkkua, toisin kuin hellällä, hitaalla sormetuksella parhaimmillaan puolen tunnin orkkuja. Hellyys, ei kipu, on mulle just se juttu, mikä tuntuu kaikkein parhaimmalta. Toki kipukin on omalla tavallaan kiihottavaa, mut kyllä sellainen superhellä on parasta, mitä tiedän :)
Eli huoli pois pienimunaiset! Joidenki naisten on ehkä vaikeempi saada pienellä munalla, mut orkku on sit sitäkin parempi, kun se tulee. Ja toisaalta; naiset varmaan vaan haluavat tuntea itsensä tiukoiksi, ja totta kai ison munan kanssa kuka tahansa tuntee itsensä tiukaksi.
Tuokin on musta ihan puppua, et isomunaisen ei tarviis tehdä niin pitkää esileikkiä! Höpöhöpö, päinvastoin! Koska mä en ainakaan anna VARSINKAAN isomunaiselle, jos en oo läpimäräks kiihottunut. Ärsyttää suunnattomasti sellaiset miehet, jotka luulee et iso muna ja komea ulkonäkö riittää naisen kiihottamiseen. Ehei, sellaset miehet jää ilman mun kanssa :D Mä tykkään niistä, jotka ei ajattele munansa kokoa, vaan keskittyvät vuorovaikutukseen, hellimiseen, pitkään kiihottamiseen. Ja yhdynnässä eivät halua vaan itse laueta, vaan naivat hitaaasti, hitaaaasti ja ihanasti ja antavat mun saada ensin.
Et tässä nyt tämmöinen naisnäkökulma..
Megapenis
Kisälli

ViestiKirjoittaja Megapenis » 13 Joulu 2014, 18:12

Kukkanen kirjoitti: Mä tykkään niistä, jotka ei ajattele munansa kokoa, vaan keskittyvät vuorovaikutukseen, hellimiseen, pitkään kiihottamiseen. Ja yhdynnässä eivät halua vaan itse laueta, vaan naivat hitaaasti, hitaaaasti ja ihanasti ja antavat mun saada ensin.
Et tässä nyt tämmöinen naisnäkökulma..

Puhut asiaa Kukkanen. Pitkä kiihotus, hellyys ja vuorovaikutus on tosiaan avainsanat. Minäkin sain sen oppia vasta kantapään kautta lähes kolmekymppisenä. Aloitin yhdynnät kyllä jo 15 kesäisenä, mutta se oli sellaista räpellystä ison kyrvän ja sitä pelkäävien tyttöjen kanssa. Naurattaa vieläkin, kun yritin hirveän kiimaisessa erektiossa esitellä melkoista varustustani tyttösille. Hehän juoksivat karkuun.
22cm
Noviisi

ViestiKirjoittaja 22cm » 31 Heinä 2015, 13:14

Paksussa peniksessä on todellakin sekä hyvät että huonot puolet. Jos on sellainen tyttö, että pystyy handlaamaan isoa niin paksu penikseni täyttää pillun ainakin ihan kokonaan ja tytöt ovat nauttineet siitä täyden tunteen olosta. Ja taas toisaalta joillekin se on aivan liian iso ja sattuu. Muutenkin tytön kanssa, joka pelkää niin väkisinkin jännittää vaginan lihaksiaan ja yhdyntä on silloin vaikeaa. Pitäisi saada tyttö ensiksi rauhoittumaan ja muutenkin erittäin kiihottuneeksi esileikillä. Juuri ESILEIKKI on hyvin tärkeää ja runsas liukuvoiteen käyttö.

Ite oon tosiaan huomannu sen, että yleensä naiset, joilla on leveä lantio pystyy todennkäköisemmin handlamaan penikseni paremmin kuin kapealanteiset naiset. En tietenkään halua yleistää, mutta näin olen huomannut. En tiiä yhtään mistä se johtuu?

Itse joudun myös ostamaan XXL kokoisia kondomeja, mutta ei siinä sen ihmeellisempää ole.
adorn
Noviisi

ViestiKirjoittaja adorn » 04 Elo 2015, 16:52

Samat ajatukset kuin parilla edellisellä. Hyvät ja huonot puolensahan tuossa kookkaassa kyrvässä on. Selkeästi huonoin on kondomien huono sopivuus, mutta onneksi suht monilta on saanut ilmankin ja joskus ollut kookkaampia kumeja käytössä. Tiukimmat pimpit kostuu viimeistään liukuvoiteella, vaikka on jokunen siltikin tuntunut liian tiukalta minun makuuni. Enimmäkseen olen kuitenkin tyytyväinen isoon kokooni ja tuntuu hyvältä kun useimmat naiset ovat koosta huomauttaneet.
MadClown
Rakkauden ammattilainen
Viesti:

ViestiKirjoittaja MadClown » 05 Elo 2015, 21:16

Lähetin kuvan säädölle kuvan kalustani stondikses ja rupes miettimää et miten se mahtuu. Saa nähä mut uskon et se mahtuu
Alfauros83
Noviisi

ViestiKirjoittaja Alfauros83 » 05 Elo 2015, 21:32

MadClown kirjoitti:Lähetin kuvan säädölle kuvan kalustani stondikses ja rupes miettimää et miten se mahtuu. Saa nähä mut uskon et se mahtuu

Minkälainen on "säätö" jonka kanssa mietitään mahtuuko kalu sisään??? Yleisesti ottaen säätöjen kanssa se kalu on käyny sisällä jo...
MadClown
Rakkauden ammattilainen
Viesti:

ViestiKirjoittaja MadClown » 05 Elo 2015, 21:58

Neitsyt ja panen sitä varmaan vast parisuhtees. Ei oo edes runkannu mua saati ottanu poskeen mut ehtiihän sitä ;)
Megapenis
Kisälli

ViestiKirjoittaja Megapenis » 30 Syys 2015, 10:36

Isokokoinen penikseni on kyllä lahja, sillä olen viime aikoina joutunut olosuhteiden pakosta olemaan pitkiä aikoja selibaatissa ja ilman kumppanini hyväilyjä. Tarvitsee vain muistella miten hän on nauttinut isosta kyrvästäni ja olen myös itse oppinut nauttimaan entistä enemmän mahtavasta erektiostani, kun kulli on äärimmäisen, jopa pakottavan, kova ja pullea terska hipoo pystyn varren päässä napaa. Kiihotan itseni hitaasti nautiskellen kiimaiseksi joskus peiliinkiin katsomalla ja käsitellessäni paksua kyrpääni. Tahtoo vain paikat sotkeutua, kun en ole malttanut mennä ajoissa kylppäriin tai varata sanomalehtiä alle ja sperma on lentänyt pitkinä roiskeina peiliin.

Palaa sivulle “Seksi”