Iso penis - lahja vai kirous?

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
DoggyM
Noviisi
Viesti:

Re: Iso penis - lahja vai kirous?

ViestiKirjoittaja DoggyM » 30 Syys 2015, 19:23

Sinussa ei onneksi ole mitään narsistin piirteitä. :D
No sillai kai..
Onja
Noviisi

ViestiKirjoittaja Onja » 01 Loka 2015, 15:13

Luoja ei ole suonut minulle litran vetoista rasiaa, joten en suopeasti katso utopistisia kulleja. Minä puolustan normaaleita veitikoita, ne on kivoja.
Saanhan minäkin
d0y0uevenlift
Noviisi

ViestiKirjoittaja d0y0uevenlift » 02 Loka 2015, 16:30

Megapenis kirjoitti:Isokokoinen penikseni on kyllä lahja, sillä olen viime aikoina joutunut olosuhteiden pakosta olemaan pitkiä aikoja selibaatissa ja ilman kumppanini hyväilyjä. Tarvitsee vain muistella miten hän on nauttinut isosta kyrvästäni ja olen myös itse oppinut nauttimaan entistä enemmän mahtavasta erektiostani, kun kulli on äärimmäisen, jopa pakottavan, kova ja pullea terska hipoo pystyn varren päässä napaa. Kiihotan itseni hitaasti nautiskellen kiimaiseksi joskus peiliinkiin katsomalla ja käsitellessäni paksua kyrpääni. Tahtoo vain paikat sotkeutua, kun en ole malttanut mennä ajoissa kylppäriin tai varata sanomalehtiä alle ja sperma on lentänyt pitkinä roiskeina peiliin.

Nostanet myös lerssisi joskus selän takaa olalle ja imet?
james123
Noviisi

ViestiKirjoittaja james123 » 30 Joulu 2015, 14:15

Tässä ainakin tosi hyvä juttu peniksen kokoa pähkäileville
cerveza
Seksipeto

ViestiKirjoittaja cerveza » 08 Elo 2016, 17:06

Melko reippaan kesän päätteeksi piti tehdä inventaariolistaa menneistä kumppaneistani ja kun tuo muutaman kymmenen naisen lista on esillä, niin uskaltaisin kyllä sanoa että siunaushan tuo iso muna on.

Itselläni on 20 cm pitkä ja paksuimmasta kohdasta reilu 16 cm ympäryysmitaltaan.

Yhden kanssa asia oli todellinen ongelma. Tulee lisäksi mieleeni toinen, jonka kanssa se oli vähän ongelmallista. Näille sopii pienempi paremmin. Arvelen että noin viidesosalle tai jotain sen alle olisi toiminut yhtä hyvin hieman pienemmällä. Uskon että reilusti yli puolelle on ollut todella hyvä asia, että koko on vähintään mitä on. Yksi olisi tarvinnut vielä isompaa ja parista osaan tuntumalla sekä käytyjen keskustelujen perusteella sanoa, että näillekin olisi kelvannut myös isompi.

Laskin juuri ihan suoraan kehuneet ja tämä jää ihan vähän uupumaan puolista. Puolet ylittyy jos lasketaan mukaan hieman pienempipilluistenkin kommentit, jotka ovat kehun sijaan voineet tarkoittaa sitäkin, että saattaa olla vähän vaikeaa.

Kaikkea tätä kuvastaa se, että hänkin jonka kanssa ei homma toiminut sanoi joskus riidellessämme että ainoa hyvä asia minussa on iso mulkkuni. Jotain hyvää siis myös hänkin siinä näki, vaikka toisessa yhteydessä sanoikin että pienempi olisi parempi. Laittoipa vielä kavereilleen kuvakaappauksia kotivideostammekin kehuskellakseen.

Ehkä nuo osuudet eivät kuitenkaan vastaa koko kansaa. Uskon että kokemuksissani on parinvalinnasta johtuvaa lievää vääristymää. Pienipilluiset naiset eivät usein ole nähneetkään isompaa ja isommat taas ovat nähneet muutamankin, vaikka kumppaneiden määrät olisivat samat. Uskon siis että oma otokseni vääristyy jonkin verran siihen suuntaan joka pitää isommista. Kaikki lukemani ja muiden kuin kumppaneideni kanssa keskustelema viittaisi myös samaan suuntaan.

Uskon silti että ainakaan puolet naisista eivät panisi pahakseen ja vähintään pienen totuttelun jälkeen eivät vaihtaisi pienempään. Lahja se on.
tux
Noviisi

ViestiKirjoittaja tux » 20 Loka 2016, 14:48

Ikuisuuskysymys. Melkein kaikki naisethan haluavat joskus kokeilla isoa penistä. Ääripäät myös muistetaan, mutta parisuhteen valinnoissa moni muu asia on tärkeämpi. Vanhemmat naiset ovat myös kertoneet, että iso ei seiso niin helposti kuin pieni: "Et usko kuinka vaikeaa on saada sisään isoa puolikovaa." Viimeistään nyt isokulliset älähtävät, ettei pidä paikkaansa.
Kullini on 9-10 ympärykseltään ja joskus naisella/tytöllä on ollut niin tiukka pillu, etten oikein millään saanut takaapäin kullia sisään. Kysyin, että sattuuko, mutta sain vastaukseksi, että "anna mennä vaan, hyvältä tuntuu". Senverran tiukkaa oli, että kulli ei oikein luiskahdellut kunnolla, vaikka pillu valui liukasteistaan.
Tyttö taisi olla ensimmäinen hieman poikamaisen hoikka ja pienirintainen, jonka kanssa olin yhdynnässä. Tein johtopäätöksen, että hoikalla pienirintaisella on minulle sopivankokoinen pillu, mutta myöhemmin huomasin johtopäätöksen olevan väärä. Pillun koolla ei ole väliä, vaan miten sitä käyttää;)
Hoikkabicu
Noviisi

ViestiKirjoittaja Hoikkabicu » 31 Heinä 2018, 11:56

Minulle isosta kullista on ollut pelkästään hyötyä. Ei se tietysti ole mikään ääripään penis, mutta kuitenkin kookas. Muutama nainen on kokenut koon takia kipua, kun kokemattomana aloin turhan aikaisin runnomaan sitä sisään. Niilläkin kerroilla homma alkoi kuitenkin toimimaan hyvin, kun hidastettiin vauhtia. Samat naiset pitivät nimenomaan peniksen isoa kokoa hyvänä asiana. Olen myös kuullut useasti ettei koko ratkaise kaikkea ja niinhän se on. Itse kuitenkin pidän siitä että minulla on kookas kulli, se saa naiset helpommin kiimaiseksi :)
Ricke
Noviisi

ViestiKirjoittaja Ricke » 10 Elo 2018, 12:43

Tämä taitaa olla niin, että iso on ko miehelle tärkeämpi kuin naisille..

Kukin tykätköön mistä vwsin ja kaikilla on paikkansa..
wetpantiesblog
Noviisi
Viesti:

ViestiKirjoittaja wetpantiesblog » 10 Elo 2018, 15:06

Olen huomannut että monille, etenkin nuoremmille miehille oman varustuksen koko tuntuu olevan huolenaihe... Hassua että jotkut todella ajattevat suuren peniksen tuovan jonkinlaisen etulyöntiaseman naisten silmissä. En kiistä etteikö suurempi penis olisi jo visuaalisestikin kiihoittavampi, mutta turha oikeasti kantaa huolta omasta varustuksestaan jos suurta penistä ei omistaisikaan. Itse en tunne ketään naista joka olisi valinnut kumppaninsa peniksen koon perusteella. :D

Tämä viesti on omistettu teille jotka kannatte huolta "sen" koosta, oikeasti, se on ihan turhaa. :)
Seksibloggaaja @ http://seksiaddiktio.blogspot.fi
http://www.kuumasuomi.fi Tuhmempaa minusta nimimerkillä: wetpanties
Tommi67
Noviisi

ViestiKirjoittaja Tommi67 » 10 Elo 2018, 20:04

Minusta on ihan äärimmäisen koomista, että jollekin oman vehkeen koko on niin tärkeä ja keskeinen asia elämässä, että pitää oikein laskea ja tehdä tilastoja siitä, kuinka moni kehuu yms. Keskimääräistä kookkaammalla olen varustettu itsekin, ja saanut siitä kommenttejakin kuulla, mutta ne nyt on sellaisia joita ei jälkeenpäin viitsi sen kummemmin miettiä, saati tilastoida. Kyllä se vaan paljon kivemmalta tuntuu kun nainen ilmaisee tyytyväisyyttään seksiin kokonaisuutena, kuin jonkin yksittäisen elimen mittoihin. Mutta suotakoon toki jokaiselle oikeus keskittyä itselleen tärkeisiin asioihin ja niistä iloitsemiseen. :D

Niin että jos tuohon säikeen otsikkoon pitäisi jotain vastata, lahja vai kirous, niin sanoisin että aika pöljä kysymys. Ei kumpaakaan, vain ominaisuus se on, yksi monien joukossa ;)

Palaa sivulle “Seksi”