Miehet: Onko peppuseksi vain "homojen hommaa"?

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
KoiranPoikanen
Noviisi

Re: Miehet: Onko peppuseksi vain "homojen hommaa"?

Viesti Kirjoittaja KoiranPoikanen » 23 Heinä 2019, 18:04

1. Mitä mieltä olet yleisesti peppuseksistä, joka kohdistuu sinun peppuusi?
-En ole sitä koskaan kokenut mutta jotain sen suuntaisia fantasioita on kuitenkin mielessä. Ehkä jonakin päivänä vielä ;)

2. Oletko koskaan hyväillyt itsetyydytyksen aikana myös peppureikääsi? Entä oletko tyydyttänyt itseäsi myös vaikkapa leluilla?
-Olen useasti, sormilla sekä leluilla. Antaa melkoisen annoksen lisää kiihkoa.

3. Jos nainen haluaisi panna sinua strap-onilla (tai vaikka vain hyväillä sormillaan anaaliasi), miten reagoisit?
-Antaisin hieman arastellen, ettei nyt vallan homoksi luulla :lol: Itseasiassa melkein odotan sitä, mutten kehtaa ottaa asiaa puheeksi.
Sellainen lelu jonka nainen laittaa pimpukkaansa ja siinä on sellainen peniksentapainen ulkopuolella, olisi varmaan aika jännä.
https://www.huippukiva.fi/p/3294/fun-fa ... ildo-musta <- joku tuollainen

MrM
Noviisi

Viesti Kirjoittaja MrM » 30 Heinä 2019, 19:39

1. Pelkästään välilihan alue ja anuksen ympäristön koskettaminen kiihottuneena tuottaa mielihyvää, eli ok.

2. Olen ja leluilla myös

3. Vaikea sanoa miten reagoisin jos en olisi sitä itse pyytänyt. Kun vaimoltani kerran uskalsin pyytää peppuni käsittelyä sauvalla sain sitä mitä pyysin. Yhdenkäden sormiin mahtuu nuo kerrat ja leluista suurin on joku liki 5 cm halkasialtaan oleva dildo, jonka sisään meneminen oli todella hankalaa, mutta sitäkin kiihottavampaa.

Remmittömällä sträppärillä haluaisin vaimon kanssa kokeilla, mutta en ole tohtinut asiaa ottaa puheeksi, jotenkin se tuntuu vähän hassulta asetelmalta, mutta tahtoisin antautua pantavaksi ja sellainen remmitön lelu voisi jonkin verran tuottaa mielihyvää myös vaimolle.

Mutta pelkkä peppuun " paneminen" ei olekkaan niin kiihottavaa kuin siihen valmistautuminen ja sisään tunkeutuminen, mutta penikseen samalla koskeminen tuottaa orgasmin todella nopeasti, jopa liian nopeasti.

Dan85
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Dan85 » 30 Heinä 2019, 21:47

1. Mitä mieltä olet yleisesti peppuseksistä, joka kohdistuu sinun peppuusi?
Ajatus kiihottava :)
2. Oletko koskaan hyväillyt itsetyydytyksen aikana myös peppureikääsi? Entä oletko tyydyttänyt itseäsi myös vaikkapa leluilla?
Olen ja myös leluilla, omistan kolme :)
3. Jos nainen haluaisi panna sinua strap-onilla (tai vaikka vain hyväillä sormillaan anaaliasi), miten reagoisit?
Nuorempana (n.19 vuotiaana) silloine exäni yritti kiusoitellen anaaliani hieroo, en kuitenkaa halunnu laisinkaa ja kielsin. Vanhetessa ajatus kiihottanu enemmän ja enemmän. Nyt suostuisin jos naiseni ehdottaisi, pitäis varmaa pyytää.... :/ suostuisin melkeinpä ottavaksi osapuoleksi miehenki kanssa :P

Addikti
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Addikti » 17 Elo 2019, 10:47

1. Omaan peppuun kohdistuva peppuseksi erittäin jees! ;) Nykyään sellaista on harvemmin, mutta tykkään kyllä.
Mulla löytyy blogista kirjoituskin siitä, kun olin nuoren miesparin pantavana parikymppisenä ;)

2. Voisi sanoa että säännöllisesti leikin dildoilla ja tehostan orkkua sillä että peppu on täynnä jotain isoa ja kovaa. Ajatus lähtee usein liikkeelle siitä että haluaisin laueta pelkästään dildon kanssa ilman että runkkaan, mutta harvemmin pääsen sinne asti. :P

3. Strap-oniin suhtautuisin hyvin ja pari kertaa olen sitä saanutkin. :D pakko kuitenkin sanoa, että tykkään melkein enemmän omasta dildottelusta, tai sitten ihan aidosta tavarasta eli oikeasti toisen miehen kanssa.

--> ja mitä tulee siihen että onko vain homojen hommaa, niin who cares? Jos se kiihottaa ja tuntuu hyvältä niin se on ainakin mun hommaa. ;)

Vastaa Viestiin