Miehet: Onko peppuseksi vain "homojen hommaa"?

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
KookasKulli
Noviisi

Re: Miehet: Onko peppuseksi vain "homojen hommaa"?

Viesti Kirjoittaja KookasKulli » 07 Heinä 2016, 16:15

1. Esimerkiksi suihinoton aikana sormi/lelu pepussa on parasta mitä nainen voi miehelle tehdä
2. Useasti. Olen myös käyttänyt sauvaa.
3. Kyllä kokeilisin vähintään kerran

Deleted User 11351

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11351 » 31 Heinä 2018, 09:59

1. Mitä mieltä olet yleisesti peppuseksistä, joka kohdistuu sinun peppuusi?

No, myönnän että fantasioin siitä joskus. On kausia jolloin en voisi kuvitellakaan kokeilevani sellaista, ja kausia jolloin fantasioin siitä enemmän kuin pillusta. En ole kuitenkaan kokeillut.

2. Oletko koskaan hyväillyt itsetyydytyksen aikana myös peppureikääsi? Entä oletko tyydyttänyt itseäsi myös vaikkapa leluilla?

Olen hyväillyt ja myös leluilla yrittänyt tyydyttää,en kuitenkaan loppuun asti.

3. Jos nainen haluaisi panna sinua strap-onilla (tai vaikka vain hyväillä sormillaan anaaliasi), miten reagoisit?

Exä alkoi kerran panon jälkeen hyväilemään persettäni ja sanoi haluavansa panna sitä strap-onilla. En suostunut ja hän oli vähän nyrpeä siitä. Pelkäsin että jos suostuisin, hän kertoisi siitä kaikille. Hän nimittäin levitti yksityiskohtia elämästämme ja seksielämästämme. Aloin jälkikäteen fantasioimaan ajatuksella, mutta en kehdannut sitä hänelle sanoa. Ehkä hyvä niin, eron jälkeen hän olisi saattanut levitellä kaikennäköisiä juttuja. Minulla on tiukka heteroimago, enkä tiedä tykkäisinkö siitä että peppuuni kajottaisiin. Lisäksi pelkäsin että se sattuisi. Noh, kerran yritin itsekin saada häneltä peppua, mutta ei suostunut antamaan, joten tasoissa ollaan siinä asiassa :D

kundi90
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kundi90 » 31 Heinä 2018, 12:19

1. Mitä mieltä olet yleisesti peppuseksistä, joka kohdistuu sinun peppuusi? Ajatus kuvottaisi minua, only exit vain minun peräaukkoni.
2. Oletko koskaan hyväillyt itsetyydytyksen aikana myös peppureikääsi? Entä oletko tyydyttänyt itseäsi myös vaikkapa leluilla? En ja en :D
3. Jos nainen haluaisi panna sinua strap-onilla (tai vaikka vain hyväillä sormillaan anaaliasi), miten reagoisit? Kieltäytyisin kohteliaasti.

Deleted User 11483

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11483 » 29 Joulu 2018, 04:36

1. Paha sanoa, en ole mitään sormea paksumpaa perseeseeni laittanut. Voi olla, että jopa tykkäisin.
2. Olen hyväillyt peppureikää sormella ja leluilla. Ihan jännältä se on tuntunut.
3. Kunhan edetään varovasti niin voin kokeilla.
Viimeksi muokannut Deleted User 11483, 29 Joulu 2018, 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

syrral
Noviisi

Viesti Kirjoittaja syrral » 29 Joulu 2018, 10:35

1. Tykkään, vaikka itseni olen koko ikäni heteroksi tuntenut, niin olen innostunut peppu leikeistä sen verran että voisin antaa jopa miehenkin panna sinne, eli olen nykyisin varmaankin bi, vaikkei minulla mitään tunteita miehiä kohtaan ole, vain munia kohtaan.
2. Olen, hyväillyt itse sormilla, pulloilla ja kurkuilla, myöskin minun tyttöystäväni on hyväillyt minua sormillaan samalla kun on runkannut
3. Olisin innoissani
On helpompaa luetella mikä minua ei seksissä kiinnosta, joten rohkeasti vain laittamaan yv, ja uskon kyllä että juttumme kohtaavat

Mrman88
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Mrman88 » 28 Maalis 2019, 07:08

1.En koskaa oo miehen kaa ollut mut viime aikoina ajatus on alkanu kiehtomaa/kiihottaa ja sen just haluisinki päästä kokemaa et joku panis mua perseesee,sillai hellysti tietty. ;)

2.Oon suihkus runkates kokeillu,työnsin sormen perseesee ku halusin jonkilaisen kuvan et milt se tuntuu et perseesee työnnetää jotai,täytyy kyl myöntää et kiihotuin entisestää ja on tullut useemminkin tehtyä niin,samalla fantasioinut että se olis jonku jätkän kyrpä.Mitään lelui ei oo kyllä tullut kokeiltua.

3.Tietty ehkä antaisin naisen peräreikääni hiplata mutta strap-onista en ihan tiedä.Ei sytytä ajatus että naisella olisi "tekomuna".Miehet miehenä ja naiset naisena.

Pikkurunkkari78
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Pikkurunkkari78 » 30 Maalis 2019, 17:56

Vaimo sormettaa sillon tällöin eturauhaseni.
Hyvin lähtee liemet lakanalle ja aivan mahtavan tuntusta.

Deleted User 11742

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11742 » 08 Huhti 2019, 07:02

1."Onko vain homojen hommaa?"
Ei.

2.
"Mitä mieltä olet yleisesti peppuseksistä, joka kohdistuu sinun peppuusi?"
Kerran yksi seksikumppani sormetti mua persereiästä. Se oli kivaa. Jälkeenpäin mua on ujostuttanu se muisto. Mutta ehkä viel joskus.

Olen myös välillä fantasioidessani kuvitellut että joku panee perseeseeni.

3. "Oletko koskaan hyväillyt itsetyydytyksen aikana myös peppureikääsi?"
Sormettanut. Joskus se tuntuu hyvältä ja joskus ei miltään. En tee sitä usein sen vuoksi, koska se ei usein tunnu.

"Entä oletko tyydyttänyt itseäsi myös vaikkapa leluilla?"
Olen käyttäny värikynän tylppää päätä, ja etusormen paksuisen pensselin karvatonta päätä. Pensseli toimi mulle hyvin, koska se oli pitempi ja vähän paksukin. Mutta en ole käyttäny leluja.

4. "Jos nainen haluaisi panna sinua strap-onilla (tai vaikka vain hyväillä sormillaan anaaliasi), miten reagoisit?"
Riippuu ensinnäkin siitä olenko kuinka ahistuneella tuulella. Jos oloni on helpottunut ja mulla tekee mieli tuntea jotain takaportissani silä hetkellä niin toki.

Antti
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antti » 25 Touko 2019, 00:12

On todellakin ok ja kiihottaa suuresti.

2. Oletko koskaan hyväillyt itsetyydytyksen aikana myös peppureikääsi? Entä oletko tyydyttänyt itseäsi myös vaikkapa leluilla?
Kyllä molempiin.. Leluja löytyy aika monta ja toisinaan saan jopa ihan oikeaa kullia.

3. Jos nainen haluaisi panna sinua strap-onilla (tai vaikka vain hyväillä sormillaan anaaliasi), miten reagoisit?
Olisin hyvin onnellinen ja suostuisin välittömästi.

Deleted User 11698

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11698 » 03 Kesä 2019, 05:51

-miesten kanssa en oo harrastanu, mutta en myöskään sulje mahdollisuutta pois. Peppuleikkejä tykkään kyllä muuten harrastaa paljon
-olen monesti käyttänyt tappia tai didloa itsekseen sekä myös sormittanut sormella (mikä on vähän vaikeaa niin taakse ja samalla runkata, helpompi dildolla)
-kerro vaan millon! ;)

Vastaa Viestiin