Miehet: Onko peppuseksi vain "homojen hommaa"?

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
PuuhaPeTe
KiihkoMode

Re: Miehet: Onko peppuseksi vain "homojen hommaa"?

Viesti Kirjoittaja PuuhaPeTe » 08 Elo 2011, 09:14

Joo ei miestä mun perseeseen..

Mutta pari naista on suihinoton aikana kosketellut enkä siitä ole nokkiin ottanut, harvat naiset tietää miten herkkä alue kivekset ja eturauhasen alue on, eli kokeilua naiset

teba
Noviisi

Viesti Kirjoittaja teba » 08 Elo 2011, 16:29

1. Olen ihan avoimin mielin, tosin juurikin naisen kanssa, ei todellakaan miehen :D
2. Suihkussa on tullut työnnettyä sormea peppuun samalla runkatessa ja olen jotain pienillä esineillä ja vähän isommillakin kokeillut, kuten banaanilla. Valitettavasti en ole saanut kyseisestä hommasta mitään mielihyvää (ei osu oikeeseen paikkaan?), joten en ole pitkään aikaan enää kokeillut. Jos joku tietää jonkun hyvän esineen tai huokean seksilelun, millä saa tuntumaa niin ehdottakaa!
3. Jos nainen haluaisi kokeilla strap-onia niin miksipä ei. Peppuun myös saa sormea työntää, ei tunnu kovinkaan pahalta.

george5
Noviisi

Viesti Kirjoittaja george5 » 08 Elo 2011, 16:49

1. Eturauhasen koskettelu tuntuu hyvältä orgasmiin asti, ei enää sen jälkeen. Haluaisin kokeilla miltä kieli tuntuu tuolla alueella. Fantasiani on myös ratsastaa sidotun miehen kalulla ja antaa laueta sisään, tosiasiassa en tiedä toteuttaisinko fantasian. :)

2. Olen mutta nykyään harvemmin työnnän mitään sisään. Vibralla yleensä. Olen myös onnistunut tunkemaan oman terskan anukseeni ja lauennut sinne.

3. Sormet ja kieli käy, strap-on ei. :x

Tomppa85
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Tomppa85 » 28 Joulu 2011, 01:10

Joitaki kertoja oon kakkoseen kairannu (siis naista) ja on ihan kiihottavaa hommaa, ja varsinki laueta sinne kunnon puristuksessa :P . Muunlaiset pyllyhommat ei tule kysymykseenkään.

bebbu-91
Noviisi

Viesti Kirjoittaja bebbu-91 » 28 Joulu 2011, 23:15

1. Voisin kokeilla miltä se tuntuu, olisi se sitten miehen tai naisen kanssa, kunhan panisin itsekkin takaisin ;)
2. sormella silloin tällöin, kun on kiihottunut (ja lukee vaikka samalla homo/bi-novelleja)
3. Kyllähän se kävisi että nainen kokeilisi panna mua strap-onilla taikka sormettaisi. sormilla voisi olla varsin mukavaa jos samalla ottaisi suihin.

oceansoul
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oceansoul » 27 Joulu 2015, 22:29

Nostanpa wanhan aiheeni. :D Vastailkaas miehet lisää!
Seksibloggaaja @ http://housuitta.com.

Luukuttaja
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Luukuttaja » 28 Joulu 2015, 02:36

1. Mitä mieltä olet yleisesti peppuseksistä, joka kohdistuu sinun peppuusi? Tuntuu hyvältä ja sopii minulle
2. Oletko koskaan hyväillyt itsetyydytyksen aikana myös peppureikääsi? Entä oletko tyydyttänyt itseäsi myös vaikkapa leluilla? Olen leluilla runkannut peppua
3. Jos nainen haluaisi panna sinua strap-onilla (tai vaikka vain hyväillä sormillaan anaaliasi), miten reagoisit? Saa panna ja on pannutkin useasti, myös fistattu puolin ja toisin. Mahtavaa kun kyrvästä tulee eturauhasnestettä ja myöhemmin virtsaa roiskuu.. rajuja orkkuja..

bikundi90
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja bikundi90 » 29 Joulu 2015, 00:23

1. Annan aina siloin tällöin miesten nussia peppua. Persettä saa multa suhteellisen helpolla.
2. Joskus työntelen dildoja peppuun samalla kun runkkaan.
3. Jos nainen haluaisi panna minua strap-onilla niin siitä vaan. Jos päästään miehet hoonaamaan minun anusta niin miksipä en antaisi naisten tehdä minulle samaa strap-onilla.

Peppuseksi ei ole vain homojen hommaa.

sladdi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja sladdi » 03 Tammi 2016, 19:28

1. Vaikka bi-utelias oonkin, miesten kanssa ei mitään peppuun liittyvää, kiitos. Naisten kanssa voi sitten peppuleikkiä senkin edestä.

2. Joitakin kertoja. Ei siitä saa läheskään samanlaisia fiiliksiä, kuin kaverin kanssa.

3. Yllättyisin todella, mikäli nainen ehdottais strappia. Mutta suostuisin myös kokeileen, onhan se kuitenkin yksi fantasia.

L337
Noviisi

Viesti Kirjoittaja L337 » 05 Tammi 2016, 20:16

1. Mitä mieltä olet yleisesti peppuseksistä, joka kohdistuu sinun peppuusi?
2. Oletko koskaan hyväillyt itsetyydytyksen aikana myös peppureikääsi? Entä oletko tyydyttänyt itseäsi myös vaikkapa leluilla?
3. Jos nainen haluaisi panna sinua strap-onilla (tai vaikka vain hyväillä sormillaan anaaliasi), miten reagoisit?

1: Pidän kyllä kovin, mutta vain naisen kanssa (en ole bi).
2: Useasti, eturauhasen "lypsäminen" samalla kun runkkaa antaa todella kovan orgasmin, ainakin minulla. Leluja en sen siaan ole päässyt kokeilemaan, mutta kiinnostusta olisi.
3: Itseasiassa naiseni minut tähän alunperin opetti, sormittamalla minua seksinaikana, enkä ikinä ole lauenut niin kovin kuin silloin. Strap on leikeistä on ollut kyllä puhetta, mutta viellä en ole moista päässyt kokeilemaan, ehkä tulevaisuudessa ;)

Homman tekee ehkä erikoiseksi se, että olen kuitenkin seksissä aika dominoiva, enkä pidä alistumisesta. Silti strap on leikit kuulostavat minusta erittäin kiinnostavilta. Miehen "G-piste" kuitenkin siaitsee eturauhasen kohdalla, ja jos joku asia tuntuu hyvältä tai kiihoittavalta, niin miksi ei. Ei se katso seksuaalista suuntautumista, jos nauttii seksistä.

Vastaa Viestiin