Kysymys: oletko nyt kiihottunut ja haluaisitko seksiä?

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
Fet1shM4n76
Noviisi

Re: Kysymys: oletko nyt kiihottunut ja haluaisitko seksiä?

Viesti Kirjoittaja Fet1shM4n76 » 01 Touko 2019, 21:21

Olen ja haluaisin nuolla sukkispillua :P

johan
Noviisi

Viesti Kirjoittaja johan » 25 Touko 2019, 10:05

Kyllä olen.Ihan kovana niin pakko tyhjentää

Mrman88
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Mrman88 » 25 Touko 2019, 13:17

Oon kyllä kiihottunu, ja ois kyl ihanaa päästä sänkyhommiin jonku kans.. :oops:

jiijii
Kisälli

Viesti Kirjoittaja jiijii » 13 Kesä 2019, 20:58

Nussin eilen toistamiseen serkkuani, jonka pimpille pääsin viime viikonloppuna. Mieleni tekee valtavasti lisää, mutta se onnistuu seuraavaksi vasta ensi viikolla. Mieli ei tee vain hänen pimpsareikäänsä, joka on ehkä maailman paras, vaan taidan olla muutenkin ihastunut häneen. Naisystäväni on toisen miehen luona enkä tiedä tuleeko tälle illalle kotiin. Tekisi hänenkin kanssaan sänkyyn mieli, mutta avoimessa suhteessa on puolensa ja puolensa :D Muuta seksiseuraa ei ole tälle illalle saataville ja otin jo seksinuken esiin, mutta odotan jos naisystävästä kuuluu tunnin sisään jotain ennen kuin tyydytän haluni nuken kanssa. Jos kova kullini jaksaa odottaa :D

Trexiii
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Trexiii » 13 Kesä 2019, 21:13

jiijii kirjoitti:
13 Kesä 2019, 20:58
Nussin eilen toistamiseen serkkuani, jonka pimpille pääsin viime viikonloppuna. Mieleni tekee valtavasti lisää, mutta se onnistuu seuraavaksi vasta ensi viikolla. Mieli ei tee vain hänen pimpsareikäänsä, joka on ehkä maailman paras, vaan taidan olla muutenkin ihastunut häneen. Naisystäväni on toisen miehen luona enkä tiedä tuleeko tälle illalle kotiin. Tekisi hänenkin kanssaan sänkyyn mieli, mutta avoimessa suhteessa on puolensa ja puolensa :D Muuta seksiseuraa ei ole tälle illalle saataville ja otin jo seksinuken esiin, mutta odotan jos naisystävästä kuuluu tunnin sisään jotain ennen kuin tyydytän haluni nuken kanssa. Jos kova kullini jaksaa odottaa :D
Serkun nussiminen kuulostaa todella kiihottavalta!!!

jiijii
Kisälli

Viesti Kirjoittaja jiijii » 13 Kesä 2019, 21:47

Trexiii kirjoitti:
13 Kesä 2019, 21:13
Serkun nussiminen kuulostaa todella kiihottavalta!!!
Onhan siinä vähän oma viehätyksensä senkin takia, että on serkku. Minulla on aiempaa kokemusta kahdesta. Yhden kanssa olin parisuhteessa kolmisen vuotta aikanaan ja toista, hänen siskoaan, olen pannut. Tämä nykyinen on nyt uusi ihastus, koska meillä on aika suuri ikäero ja ei olla sen vuoksi kovin paljoa oltu tekemisissä tai että hän olisi seksin kannalta käynyt mielessä - ennen kuin nyt :D

yepdogxxx
Noviisi

Viesti Kirjoittaja yepdogxxx » 17 Kesä 2019, 14:37

Äärimmäisen kiihottunut.

Oon katsellut chaturbatea ja lueskellut seksitarinoita. Pyrin jatkamaan kiimaolotilaa mahdolisimman pitkään. Laukeaisin varmasti noin minuutissa jos antaisin itselleni siihen luvan. Olen lähetellyt serkkutytölle tuhmia tekstareita, mikä on tehnyt himon todella voimakkaaksi. Mielessä pyörivät koira- ja tyttöfantasiat.
Seksi kiihottaa.

yepdogxxx
Noviisi

Viesti Kirjoittaja yepdogxxx » 17 Kesä 2019, 22:52

Lähes 10 tuntia ylläpitänyt kiihotusta katsellen chaturbatea. Aion vielä toiset 10 tuntia kokeilla :) Jahka annan itselleni luvan laueta, niin varmaankin saavillinen spermaa ampuu ulos.
Seksi kiihottaa.

Trexiii
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Trexiii » 18 Kesä 2019, 13:59

Chaturbate on TODELLA hyvä ja sieltä Columbialaiset huorat. Tekee mitä vaan kun vähä antaa tippiä!! Täytyypä alkaa katselemaan. Ja vastaus on, että KYLLÄ

Vastaa Viestiin