Thai hieronnat

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
drewan
Noviisi

Re: Thai hieronnat

ViestiKirjoittaja drewan » 19 Elo 2014, 13:29

Mitenkähän näissä thaikkuhieronnoissa onko mahdollisuus saada anaaliseksiä?
Sekä suihinottoa paljaaltaan? sillä olen kuullut, että jotkut nuoret thaikkutytöt tekevät näin. Mitenkä lienee asianlaita?
Pippelin
Noviisi

ViestiKirjoittaja Pippelin » 20 Elo 2014, 19:27

drewan kirjoitti:Sekä suihinottoa paljaaltaan? sillä olen kuullut, että jotkut nuoret thaikkutytöt tekevät näin. Mitenkä lienee asianlaita?

Itsellä on vain pari happyend-hierontakokemusta, mutta suihinotto paljaaltaan olisi hieno juttu. Onhan siinä riskinsä, mutta antaisin kyllä todennäköisesti tilaisuuden tullen mennä ilman kumia...
Kettukavikolossa
Noviisi

ViestiKirjoittaja Kettukavikolossa » 26 Huhti 2015, 10:06

Missä ovat parhaat Kallion/Helsingin thaikkupaikat?
kiimainen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja kiimainen » 26 Huhti 2015, 14:55

Kettukavikolossa kirjoitti:Missä ovat parhaat Kallion/Helsingin thaikkupaikat?

Ihan siinä kallionkirkon tuntumassa on monia hyvä thai hieronta paikkoja.. en oo ite sieltäpäin ni en tarkkoja katuja tai sijainteja osaa sanoa.. siinä sen lähikaupan ja kirkon välillä on useempiki paikka. Joista itellä on iha hyviä kokemuksia, tosin on aika pitkä aika kun kävin joten en tän paremmin osaa sanoa.

niissä mäissä kun pyörii niin pitäs löytyä useempiki paikka, ite joskus kiersin kyselemässä hintoja eripalveluihin niissä ja samalla chekkasin minkä näköstä tyttöä löytyi mistäkin.
Suosittelen sitä samaa taktiikkaa kiinnostuneille.
Kettukavikolossa
Noviisi

ViestiKirjoittaja Kettukavikolossa » 24 Touko 2015, 23:04

Muilta suosituksia?
TomTom78
Noviisi

ViestiKirjoittaja TomTom78 » 30 Touko 2015, 10:20

MTre90 kirjoitti:Missä Tampereella saisi tälläisen hoidon? En oikeastaan tarvitse mutta kaikkee pitää kokeilla :D

Mua kiinnostais kans nää tampereen parhaat paikat ;) En oo tosiaan suomessa edes käyny thai hieronnassa, niin voisko joku vähän valaista noita hintojakin?
asdaab
Noviisi

ViestiKirjoittaja asdaab » 27 Joulu 2015, 23:17

Osaisiko joku kertoa, mitkä paikat Helsingissä ovat käymisen arvoisia ja minkälaisia hinnat niissä ovat? Jos ei halua jakaa kokemuksiaan kaikelle kansalle niin myös yksityisviesti sopii. Nyt kun olisi hieman "ylimääräistä" rahaa, niskat jumissa ja panettaa niin tekisi mieli kokeilla tällaista (vaikka kuulemma hieronta ei yleensä olekaan kaksista...).
MTre90
Noviisi

ViestiKirjoittaja MTre90 » 03 Touko 2017, 12:23

Kävin tuossa pohjanmaalla thaihieronnassa ja kun seksitreffit palstalla näytti olevan yhdessä läheisessä hieromossa kivannäköinen nuori nainen niin soittamatta sinne. Vastassa oli +40v nainen eikä muita. Noh sisään vaan kun kerta jo tuulikaappiin asti uskaltauduin ja pyysin puolen tunnin hieronnan (30€). Ohjas mut koppiin jossa patja lattialla ja ihan perussiisti. Nainen kävi vaihtaan mukavempaa päälle ja melko varmasti ei alushousuja ollut ollenkaan. Perinteinen toppi/hame.
Hieroi selän, pakarat sekä jalat kunnes pyysi kääntymään selälleen, hieroi reidet nivusia myöten ja kun 30min lähestyi loppuaan kysyi: "haluatko keksin?". En ollut varma puhuiko yhdynnästä vai käsihommista ja kysyinkin että "paljon se maksaa?" Ensin kysyi että mitä haluat maksaa ja sit hän sanoi että kolme kymppiä, tinkasin kahteen kymppiin ja pienen viivyttelyn jälkeen suostui. Otti runsaasti öljyä tms ja pehmein kätösin alkoi hieromaan.
Täytyy sanoa että en ole eläissäni saanut niin hyvää käsihoitoa, voisin jopa sanoa että yksi parhaimmista orgasmeista jota olen saanut kullin hieronnan lomassa näytteli hyvin nauttivansa itsekkin siitä ja "kiihottuneena alkoi hieroa mun peppureikää ja jossain vaiheessa se sormikin sinne pikkuisen luiskahti.

Vaikka hieroja oli vanhempi nainen niin kokemus erittäin hyvä. Vielä parempi tietenkin olisi jos hieroja olisi nuori ja pienikokoinen samoilla taidoilla. Mutta 50€ hinta ja laatu kohtasivat mielestäni!
raziel83
Noviisi

ViestiKirjoittaja raziel83 » 05 Touko 2017, 15:19

Laatu vaihtelee aika paljon thaihierontapaikoissa.

Olen löytänyt muutaman paikan joista on saanut hyvää hierontaa eikä vaan hipelöintiä. Muutaman paikan joissa on nätti nuori hieroja. Ja jopa muutaman paikan joissa saa hyvää runkkausta ja seksiä.

Se, että kaikki osuisivat yhteen on harvinaisempaa, mutta silloin kyllä kelpaa. ;)

Itseasiassa, nykyään jos käyn hieronnassa niin käyn siellä nimeomaan rentoutumassa ja haluan oikeaa hierontaa enkä vain sitä "hipelöin tuota vähän ja sitten kysyn haluaako se seksiä" palvelua. Sitten, jos sillä tuulella satun olemaan niin maksan ekstroistakin.
jiijii
Noviisi

ViestiKirjoittaja jiijii » 19 Maalis 2018, 22:47

Olen käynyt täydentämässä viime aikojen vähäisempää seksielämää muiden paikkojen ohella myös thaihieronnoissa. Itse hieronnan kanssa on aina niin ja näin enkä siitä niin välitä, vaikka on se joinaine kertoina ollut rentouttavaa, mutta siinä voi pyytää siirtymään nopeasti eteenpäin jos ei enempiä halua. Ekstrana olen ottanut yleensä yhdynnän tai joskus kädellä tyydyttämisen tai suihinoton. Jälkimmäisissä on tasossa ollut vähän vaihtelua, mutta yhdynnät on aina mukavia ja parin naisen kanssa hyvinkin nautinnollisia. Yksi tosin valitti minusta vähän liikaa, että minulla on liian suuri muna vaikka koitinkin ihan rauhassa ja hitaasti sitä sisään pillureikään työnnellä. Ihan kuitenkin suh hyviä tai kohtuullisia kokemuksia yleisesti ottaen.

Palaa sivulle “Seksi”