Thai hieronnat

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
jaapa
Noviisi

Thai hieronnat

ViestiKirjoittaja jaapa » 22 Huhti 2013, 14:34

Onko kukaan käynyt thaihieronnassa? Tänne voisi kirjoitella kokemuksia. Rahallahan näistä vissiin saa vaikka mitä.
kiimainen
Rakkauden ammattilainen

Re: Thai hieronnat

ViestiKirjoittaja kiimainen » 22 Huhti 2013, 15:22

Juu ite olen käyny useampaankin otteeseen ja useassa paikassa.

Hinnat ja palvelut riippuu ihan paikasta. Oikeestaan kaikissa paikoissa missä olen käynyt on saanut aikalailla mitä tahansa kuhan tuohta löytyy..
Ite olen pannut pariin kertaan, saanut käsi hoitoja ja multa on otettu suihin.
Riippuen mitästä oon maksanu olen saattanut päästä koskettelemaan ja imemään nännejä jne :)
Oikein hyviä kokemuksia saanut, kohtuu halpaakin verrattaen.. alle satasella selvinnyt aina vaikka ihan panemaankin päässyt.

Useimmiten todella olen nauttinut, mutta joskus kun hieroja on viakuttanut siltä että haluaa vain mahdollisimman nopeasti tilanteen loppuvan on tullut hieman ikävä fiilis :/ mutta aika harvoja tapauksia :) Useimmiten on ollut todella kivaa.
Itse suosin enemmän nykyää tosin private show paikoisata joissa tytöt useimmiten vaikuttavat enemmän nauttivan työstään ja olen saanut paljon intiimimpiä kokemuksia ja enemmän lämmintä läheisyyden tunnetta (eikä siis vain pika panoa tai pikaisia käsi töitä..) Vaikka ei saakkaan yleensä ihan yhtä paljon ja/tai yhtä halvalla, näissä paikoissa tuskin pääsee panemaan tai jos pääsee niin pitää oikeasti maksaa ja paljon.
Miukula
Noviisi

ViestiKirjoittaja Miukula » 09 Loka 2013, 17:15

Mussa piilee kai pieni biseksuaali, sillä haluisin itekki kokeilla thaihierontaa ja viedä sitä jollekin asteelle. Tekeeköhän ne juttuja myös tytöille? Vai onkohan siellä mieshierojiakin..? :)
ZZZZ
Noviisi

ViestiKirjoittaja ZZZZ » 09 Loka 2013, 17:58

.....
Viimeksi muokannut ZZZZ, 19 Syys 2014, 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
heppatytteli
Noviisi

ViestiKirjoittaja heppatytteli » 09 Loka 2013, 18:13

Miukula kirjoitti:Mussa piilee kai pieni biseksuaali, sillä haluisin itekki kokeilla thaihierontaa ja viedä sitä jollekin asteelle. Tekeeköhän ne juttuja myös tytöille? Vai onkohan siellä mieshierojiakin..? :)

Laitoin sulle viestiä! :)
HotShotTP
Seksipeto

ViestiKirjoittaja HotShotTP » 09 Loka 2013, 22:27

missäs tälläsii thaihierontapaikkoi ois mis vois saada extraa ;)
Alfauros83
Noviisi

ViestiKirjoittaja Alfauros83 » 09 Loka 2013, 23:03

HotShotTP kirjoitti:missäs tälläsii thaihierontapaikkoi ois mis vois saada extraa ;)

Pk-seudulla uskoisin että yli 90% hieromalaitoksista tarjoaa extraa pikku lisä maksusta. Ja uskoisin muun suomen thai kulttuurin olevan samoilla linjoilla. Eiköhän isoin osa näistä itämaan tietäjistä ole tullut tänne tekemään jotain ihan muuta kun perinteistä ja aitoa thai hierontaa. Itse olen käynyt kerran helsingissä ja pattayalla pari kertaa hierottavana ja on huima ero. Pattayalla oikeasti rentouttaa ja on tasokasta hierontaa. Täällä parin minuutin "lääppiminen" ja sen jälkeen kysymys "happy end?"... Oma vastaukseni oli ei kiitos, eli kokemusta seksistä maksullisen thai naisen kanssa ei ole.
HotShotTP
Seksipeto

ViestiKirjoittaja HotShotTP » 10 Loka 2013, 11:29

kyl itellekkin pelkkä laadukas hieronta kelpais mut ois kyl kiva jos ois pientä erotiikkaa mukana :D
MTre90
Noviisi

ViestiKirjoittaja MTre90 » 12 Tammi 2014, 17:17

Missä Tampereella saisi tälläisen hoidon? En oikeastaan tarvitse mutta kaikkee pitää kokeilla :D
wetpilde
Noviisi

ViestiKirjoittaja wetpilde » 13 Tammi 2014, 12:28

Thaihieronnalta ei kannata odottaa liikoja. Tavallinen hieronta ei ole kovin todennäköisesti kummoista ja kullin hieronnassa taitaa olla isoja tasoeroja ainakin oman 6-7 kerran kokemuksen perusteella. Pimppiseksi on jäänyt kokeilematta, mutta olen nähnyt kaverin panevan kun mentiin yhdessä hierontaan ja hänellä oli aiempaakin kokemusta. Pimppi on toki aina pimppi ja saa siitä aina jotain irti. Osa taitaa kuitenkin pyytää aika kovia hintoja eli jos ei tiedä mistä hakea ja rahalla on väliä, niin kannattaa varmaan maksaa pillusta muualla.

Jos kuitenkin tyytyy siihen, että nainen nyt jollain tavoin kullia hieroo, niin minusta on ainakin ihan ok. Jos hyvin käy, voi saada suuremmankin nautinnon. Itse sain ensimmäisen orgasmin käteenvedosta juuri thaihieronnassa ja se oli aika nautinnollinen ja pari muutakin on ollut erittäin onnistuneita. Aina on spermat tulleet lopulta, mikä on itselleni tärkeintä siinä enkä välttämättä niin välitä muusta tasosta.

Palaa sivulle “Seksi”