Pepun nuoleminen

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
MTre90
Noviisi

Re: Pepun nuoleminen

Viesti Kirjoittaja MTre90 » 06 Maalis 2014, 10:11

Tykkään nuolla mutta todellakaan aina ei sitä tule tehtyä.. Täytyy olla härskillä päällä ;) muija ainakin tykkää pepun nuolemisesta kunhan ei pelkästään siihen keskity..

Methadream
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Methadream » 05 Huhti 2014, 00:14

Kyllä pepun nuoleminen on mulle ihan yhtä pillun nuolemisen kanssa. Kokemuksesta tiedän että naiselle huomattavasti nautinnollisempaa kun molemmat reiät on käytössä.

ParisKunta
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ParisKunta » 07 Huhti 2014, 18:06

Meillä kyllä tätä harrastetaan. Naista kun nuolen, niin kyllä aina huomioin myös pepun. Tuntuu tykkäävän siitä myös erittäin paljon. Naiseni myös nuolee minun peppua ja se on kyllä yksi kiihottavimmista asioista mitä tiedän :)

monte

Viesti Kirjoittaja monte » 29 Huhti 2014, 20:01

Entisessä suhteessa tyttö nautti kun molempia reikiä nuoli ja sormetti mut ei antanut naia peppuun

TomTom78
Noviisi

Viesti Kirjoittaja TomTom78 » 29 Huhti 2014, 20:33

Naisen pepun nuoleminen on kyllä mahtavaa, enkä oo yhdenkään vielä kuullut asiasta valittavan :P

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 01 Touko 2014, 19:42

Minä oon aika bakteerikammoinen, joten kesti aika kauan, ennen kuin suostuin miehen peppua nuolemaan. Taisi olla vasta tänä vuonna, 23-vuotiaana :D Mies tykkäsi todella paljon, ja yllättävää kyllä itsekin kiihotuin toisen perseen nuolemisesta, en ois uskonut :D Vaadin tosin, että se on hyvin pesty; pesin itse saippuan kera.
Itsekin tykkäsin, kun mun peppua nuoltiin. Kiihottavaa siis molemminpuolisesti, pitäs muistaa useammin harrastaa :)

QQQQ
Noviisi

Viesti Kirjoittaja QQQQ » 08 Touko 2014, 14:15

Miehen peppua olen nuollut ja omaani on nuoltu. Naisten kohdalle eteen ei ole sattunut ketään joka olisi halunnut/ sallinut peppuaan nuoltavan.

ParisKunta
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ParisKunta » 08 Touko 2014, 14:32

QQQQ kirjoitti:Miehen peppua olen nuollut ja omaani on nuoltu. Naisten kohdalle eteen ei ole sattunut ketään joka olisi halunnut/ sallinut peppuaan nuoltavan.
Voit tulla meillä kyläilemään, niin onnistuu :)

-ParisKunta-

sladdi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja sladdi » 09 Touko 2014, 16:16

Itse oon aika kovastikin kiinnostunu pepun nuolemisesta, molemmin päin tietenkin. Jotkut naiset eivät halua sormea peppuunsa, mutta siihen ei olekaan mitään vastaansanomista, kun vaihtaa sormen kieleen :P
Haluaisin toki paljon useammin kielen leikkimään omallekin reiälle, mutta valitettavasti vain yhdeltä naiselta semmoista herkkua saanut, mutta sitäkin paremmin kyllä sitten. Vähän jännitti ottaa asiaa hänen kanssaan esille, mutta sitten kun uskaltauduin halustani kertomaan, niin nainen ei kavahtanut ideaa ollenkaan. Piti aika luonnollisena, että mikäli häntäkin nuollaan pepusta, niin kyllä palvelus sitten palautetaankin! :)

scorppari83
Noviisi

Viesti Kirjoittaja scorppari83 » 09 Touko 2014, 17:22

Hyvältähän tuo tuntuu. Olla nuoltavana tai nuolijana /)

Vastaa Viestiin