Pepun nuoleminen

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
Neon
Noviisi

Re: Pepun nuoleminen

Viesti Kirjoittaja Neon » 30 Touko 2019, 15:19

Tykkään kovasti siitä kun minua nuollaan. Tuntuu olevan suht yleinen mieltymys ja sehän on vain kiva juttu. ;)
Itse vähän vierastan pepun nuolemista enkä oo ikinä kokeillut, mutta jos toisella olis paikat vedetty karvattomaksi ja varmasti puhtaana, niin kai sitä rohkaistuisi kokeilemaan jos toinen kovin sitä haluais. Itse pidän pepun välin karvattomana aina jos on mahdollisuus/aikomus saada nuolentaa. (Ja nykyään kyllä muutenkin aina, jos on seksiä tiedossa, se kun on aika harvinainen tapahtuma :roll: eikä ikinä tule eteen sattumalta. Vaikka ei kieltä saisikaan, niin onhan siellä pepulla muutenkin mukavampi touhuta kun ei ole karvaa tiellä. 8-))

Deleted User 11698

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11698 » 30 Touko 2019, 15:24

Jep! Tykkään saada sitä ja tehdä sitä! Samoin pepun sormeilu!

annniina
Noviisi

Viesti Kirjoittaja annniina » 10 Kesä 2019, 14:55

Tää on niitä asioita, joille joskus sanoin että hyi vittu ja ei ikinä.

Sitten ajauduin eräässä yhteydessä vanhemman miehen kanssa jatkoille. Kesken hommien se meni kontilleen ja kehotti nuolemaan :D No nuorempana ja miellyttämishaluisena en jotenkin osannut kieltäytyä vaan tein töitä käskettyä :oops: Eikä se lopulta ollut niin kamalaa, vaikka voin sanoa, että ei todellakaan ollut karvaton... Ehkä siitä teki jotenkin niin kiihottavaa se, että oli ajatellut ettei tuollaista koskaan tee...

On tullut tuota sitten tehtyä joitain kertoja "yllätyksenä". Mm. aika pian tuon jälkeen omalle poikaystävälle, joka ihmetteli mistä oon moista keksinyt... No en kertonut :oops:

Vastaa Viestiin